Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2001, 23:30
dystopia
dystopia is offline
well...?
Oud 30-03-2001, 23:32
Prada
Prada is offline
Nou ik kwam er laatst dus achter dat ik onder de verslaafden gerekend kan worden...Ik drink elke dag, meer dan 5 bier...Maar ik ga dan ook elke dag uit...Maar de reden voor het zuipen, weet het eigenlijk niet...je zet me nu aan het denken...Momentje...
Oud 30-03-2001, 23:42
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb wat men noemt 'een verslavende persoonlijkheid' (geloof ik) en ik gelukkig weet onderhand hoe met drank om te gaan - ik drink alleen als ik me goed voel.
Als ik down ben en toch ga drinken eindig ik toch in een of ander hoekje met het hoofd in de handen, en denkend "shit, waarom ben ik hier eigenlijk?"

Normaal drink ik omdat ik het drankje lekker vind (cocktailbar, Ooooo)
Oud 30-03-2001, 23:44
Prada
Prada is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
ik drink alleen als ik me goed voel.

Kijk dat heb ik nou ook, maar ik voel me altijd goed...Ik ben altijd gelukkig...Het is vreselijk Nou daar heb je de oorzaak...
Oud 30-03-2001, 23:50
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Prada schreef:
Nou ik kwam er laatst dus achter dat ik onder de verslaafden gerekend kan worden...Ik drink elke dag, meer dan 5 bier...Maar ik ga dan ook elke dag uit...Maar de reden voor het zuipen, weet het eigenlijk niet...je zet me nu aan het denken...Momentje...
Hmms dat klinkt nie so goed maar ik kan nu nie serieus nadenke kben self aan et bierrr.. Vorig weekend heb ik veel gesopen en dagen daarna ook.. Gewoon, Passoa.. Pisang.. dat was et.. ik vinnet lekker.. Het is een manier hoe ik m'n aggressie kwijt kan.. Met weed kan ik het gevoel 'lol' kwijt..

Als jij meer dan 5 bier per dag drinkt dan vind ik dat idd veel.. Wel prettig dat je eragter bent gekomen.. Nu moet je nog insien dat et so niet langer gaat en daarna moet je hulp gaan soeken.. okeej klinkt filosofisch en daar heb jij niks aan ik weet..

Ik wens je sterkte, en ik ben blij dat ik je aan het denken heb geset, egt waar..
Oud 31-03-2001, 09:33
Artemis
Artemis is offline
deze vonnik wel mooi hier dacht ik so

en ik suip gewoon omdak t lekker vin en soms ook wel om lekker ZWOEEII te raken (toegeeflijke bui)

will this do?
Oud 31-03-2001, 10:18
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Zuip nie ...
Oud 31-03-2001, 18:03
Kaboon
Kaboon is offline
Ik drink omdat (ja, echt serieus) ik het anders niet leuk vind tijdens het uitgaan. Assen (Diana) is zo saai als je niet drinkt. En ik drink omdat ik er van geniet. Ik ben wel verslaafd MAAR ik drink alleen in het weekend. Dat is vrijdag middag tot zondag avond. Maar dan drink ik wel weer gelijk genoeg voor de hele week.

[Dit bericht is aangepast door Kaboon (31-03-2001).]
Oud 01-04-2001, 14:02
eeh...?
eeh...? is offline
om de week te vergeten en me in de kroeg niet zo te hoeven ergeren aan al die dronken mensen, maar bovenal: omdat witte wijn zoooooooooo lekker is, net als pasoa, goldstrike, breezers, pisang, port en op het eind van de avond als ik toch al verdoofd ben: bier. Ik drink niet iedere dag, zo wil ik net worden en mensen zijn bang dat ik zo wordt door bepaalde vrienden, dus moet ik laten zien dat ik sterker ben dan drank.
Oud 01-04-2001, 15:33
OO-PIN
OO-PIN is offline
Op fuiven ed drink ik gewoon om dronken te worden, maar anders gewoon omdat het lekker is....
Oud 05-04-2001, 17:29
Basia
Basia is offline
Omdat ik dan losser ofzo ben als normaal maar als ik teveel drink dan weet ik de volgende dag niet meer wat ik gezegd heb en das ook nie slim he
Oud 06-04-2001, 02:13
Tofke_H
Tofke_H is offline
ik drink niet
Oud 06-04-2001, 13:36
~veritas~
~veritas~ is offline
Om lam te worden.

lijkt me logisch.

en natuurlijk voor de dingen die je de volgende dag niet meer weet.
Oud 10-04-2001, 21:07
miles_old
miles_old is offline
omdat ik niet weet hoe ik me zonder drank lekker zou moeten voelen
Oud 11-04-2001, 14:01
funny
funny is offline
Heb het wel eens keer 'geprobeerd'. Zere kop gehad, en nu doe ik het dus nie meer. Ben der achtergekomen dat ik nie tegen drank kan!!
Oud 11-04-2001, 21:09
Eerio
Eerio is offline
Die vraag stel ik mezelf ook wel es op zondagochtend/middag...Maar ik drink over het algemeen alleen maar bier omdat het lekker is en gezonder is dan breezers of van die andere zoete troep.
Oud 11-04-2001, 21:37
marc85
marc85 is offline
rofl jij vergelijkt het ook met breezers drink maar eens tequila dat is niet zoet.

Marc
Oud 15-04-2001, 21:52
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Ik drink op fuiven een paar breezerkes zodat ik wat losser ben. 't Is ook zo debiel als je daar met een Cola staat.
Oud 16-04-2001, 11:27
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Nouuu, wat een filosofische vraag, man.

1. Alcohol is goed
2. Alcohol is lekker
3. Zelfs lelijke dames worden mooi
4. Het geeft je energie (OK, even dan)
5. Waarom niet ?
6. Ik heb toch geld teveel (ahum)
7. We moeten de overheid het gevoel geven dat ze de nieuwste anti-alcohol campagne niet voor niks plannen
8. Het is toch weekend ?
9. Ik durf haar alleen aan te spreken na 3 tequila
10. Denk je echt dat al die barmannen daar voor niks staan ?
11. Wij moeten ervan groeien
12. Trug naar huis fietsen is ook veel leuker
13. Iedereen schreeuwt toch al, dus dat valt ook niet meer op
14. Mijn concentratievermogen verhoogt als ik drink

By the way, ik ga vaak (bijna) alcoholvrij uit. Red Bull en cola is ook lekker. Maar ik moet wel minstens 1 goldstrike en 1 tequila op hebben.

Oud 16-04-2001, 18:10
E-MAN
Citaat:
Ik drink omdat (ja, echt serieus) ik het anders niet leuk vind tijdens het uitgaan. Assen (Diana) is zo saai als je niet drinkt. En ik drink omdat ik er van geniet. Ik ben wel verslaafd MAAR ik drink alleen in het weekend. Dat is vrijdag middag tot zondag avond. Maar dan drink ik wel weer gelijk genoeg voor de hele week.
ASSEN SUCKS behalve met drank op (heeeelll veeeelll drank dan)

[Dit bericht is aangepast door E-MAN (16-04-2001).]
Oud 27-02-2003, 16:54
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
om stomdronken in de sloot de zonsopgang te zien...
Oud 27-02-2003, 17:30
Spacey
Spacey is offline
bier is lekker ))) hmmmmmz
Oud 27-02-2003, 18:55
Welmoed
Welmoed is offline
gewoon, om vrolijk te zijn
en het gebeurt vanzelf als ik een beetje onder de juiste mensen ben enzo.
Oud 27-02-2003, 19:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
om aangeschoten/zat te worden wat ik leuk vind
Oud 27-02-2003, 21:16
konflict
konflict is offline
Omdat ik niets beters te doen heb.
Advertentie
Oud 27-02-2003, 21:18
konflict
konflict is offline
ej Dystopia, wat heb jij met scene.org van doen?
Oud 28-02-2003, 07:30
pienie
omdat de wereld er een stuk interessanter uitziet draaiend uit je ooghoek!...
Oud 28-02-2003, 09:51
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Harstikke leuk als je dronken bent.
En ook een beetje om met de groep mee te gaan.
Want als 9 mensen bier nemen van je groep.
wat moet jij dan........lol?

Overigens wist ik absoluut niet dat een kroegje pakken op Donderdag zo leuk kon zijn.

PeaCe
Oud 28-02-2003, 12:30
Thomas
Thomas is offline
Omdat ik daar zin in heb..
Oud 28-02-2003, 15:32
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Hmms dat klinkt nie so goed maar ik kan nu nie serieus nadenke kben self aan et bierrr.. Vorig weekend heb ik veel gesopen en dagen daarna ook.. Gewoon, Passoa.. Pisang.. dat was et.. ik vinnet lekker.. Het is een manier hoe ik m'n aggressie kwijt kan.. Met weed kan ik het gevoel 'lol' kwijt..

Als jij meer dan 5 bier per dag drinkt dan vind ik dat idd veel.. Wel prettig dat je eragter bent gekomen.. Nu moet je nog insien dat et so niet langer gaat en daarna moet je hulp gaan soeken.. okeej klinkt filosofisch en daar heb jij niks aan ik weet..

Ik wens je sterkte, en ik ben blij dat ik je aan het denken heb geset, egt waar..
dys, was je toen ook zat ofzo? zo typ je normaal gezien niet hoor
Oud 28-02-2003, 16:41
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
funny schreef:
Heb het wel eens keer 'geprobeerd'. Zere kop gehad, en nu doe ik het dus nie meer. Ben der achtergekomen dat ik nie tegen drank kan!!
Fuck that, met vallen en opstaan word je groot....
ik drink vooral omdat het een gewoonte is geworden, kan niet meer zonder. Doordeweeks hou ik het beschaafd, nooit meer dan 10 flesjes per dag. In het weekend zie ik het gewoon als een missie om zo veel mogelijk te zuipen. Als ik op bepaalde tijdstippen (bv zaterdagmiddag 2 uur) nog niet aan het bier zit word ik zo bizar ongeduldig dat ik gewoon gestoord word. Kortom: ik kan niet zonder
Oud 01-03-2003, 13:16
roman
roman is offline
'I don`t know why I smoke, but I drink to get drunk'
Oud 01-03-2003, 14:06
AtHell
AtHell is offline
Ik ben een gezelligheids drinker, en ja hoor elke keer als ik drink is het gezellig .

Ja toch leuk van die geflopte one-liners, maar de reden dat ik drink is denk ik omdat het gezellig is om met z'n allen wat te doen en natuurlijk is de werking van alcohol ook geen ongewenst bijverschijnsel tijdens een avondje uit.
Oud 01-03-2003, 19:32
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
2 jaar oud topic ik drink niet
Oud 01-03-2003, 20:07
Iotje
Iotje is offline
DA'S PER KEER VERSCHILLEND. Meestal omdt k gewoon bezopen wil worden, soms ook om de smaak...

vanaaf iig om bezopen te worden
Oud 02-03-2003, 18:07
Roos
Roos is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
dys, was je toen ook zat ofzo? zo typ je normaal gezien niet hoor
Dat staat er toch
Oud 02-03-2003, 19:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat: