Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je beste aanwist?
Een extra piem0l Je afschuwelijkste aanwinst? Een zeurende moeder, helaas ben ik de bon 17 jaar geleden kwijt geraakt. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Tieten. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Schaamhaar met D&G kralen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Nouja dat is natuurlijk geen aanwinst oké... ik heb een prachtige broek van diesel gekocht, een maatje te groot, en ik dacht dat ik nog wel zou aankomen en dat de broek zou krimpen, vervolgens val ik 4 kilo af en ik pas die broek voor geen meter meer... 3. een prachtige zonnebril van dior in de uitverkoop 4. overhemden met korte mouwen, bah ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kben in m'n eentje plots claustrofobies. Enige oplossing is met 2 of meer ![]()
|
![]() |
Je beste aanwist?
-Een dekbed overtrek met een sperma print, na al mijn drukke weekenden heb ik niet ook nog eens tijd om mn bed te verschonen vanwege anderMANS shit. Je afschuwelijkste aanwinst? Paars vest van G-sus (ja die ene die iedereen heeft) ziet er leuk uit alssie hangt in de kast,niet als ik m aan heb. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Bij passende kussenslopen (zie 1) |
![]() |
|
![]() |
Je beste aanwist?
blauw-witte streepjesbroek. hij zit echt geweldig.. en hij ziet er niet zo saai uit als mn andere geweldig-zit broeken. Je afschuwelijkste aanwinst? eeh.. een heel stom zwart gekreukeld blousje... en een paar dingen die ik niet helemaal aan durf te doen maar wel geweldig zijn. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? een rood rokje vorig jaar bij de h&m, was echt heel geweldig.. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? een spikeband.
|
![]() |
Je beste aanwist?
Mn zwarte col-truitje, lekker simpel, ik draag het eigenlijk te vaak, het begint alweer lelijk te worden ![]() Je afschuwelijkste aanwinst? Een of ander afschuwelijk lelijk truitje van de V&D, op een kleerhangertje in de winkel zag het er leuk uit, toen ik het paste ook nog wel, maar toen ik thuis kwam had ik meteen spijt. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Een jas die ik had gezien bij ART in Eindhoven.. Ik had toen pas een nieuwe jas, dus kon er niet weer 1 kopen.. Maar die was echt zooo geweldig mooi. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Zo'n leren riem met van die sliertjes die dan helemaal in de knoop raken. En het is nog lelijk ook. (Ik zag een keer een meisje in de stad die gewoon op het uiteinde van 1 van die sliertjes zat te sabbelen.. echt heel erg vies ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je beste aanwinst?
-m'n jas, veel plezier van ![]() ![]() ![]() Je afschuwelijkste aanwinst? -een zwart gatentruitje...lijkt leuk maar is te kort en valt dus niet te combineren(ziet er nl niet uit dan ![]() Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? - ow, wat niet? ![]() En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? - euh...owja van die dingen waar ARMY girl op staat of bitch of meer van dat soort dingen, heel fout....of kleding met dierenprint=ordinair...maarja naar mijn mening dan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je beste aanwinst?
Mijn spijlenbed Je afschuwelijkste aanwinst? Eens in de zoveel tijd kom ik bij Invito (stomme winkel!) een paar mooie schoenen tegen en zwicht dan, en de kwaliteit is altijd k*t. Ze gaan altijd kapot en ik leer er nooit iets van, maar blijf daar twee keer per jaar iets kopen. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Een aprilia habana. Ik had ervoor gespaard en kreeg een deel van m'n ouders, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Nu ben ik 19 en ga ik voor een auto. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Kaartjes voor thunderdome feesten ![]() |
![]() |
|
Je beste aanwist?
Felblauwe ribbroek Je afschuwelijkste aanwinst? Een lelijke rood markttruitje met 69 erop en glitters...yugh.. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? hm kan zo nix bedenken eigenlijk.. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? lelijke markttruitjes met foute opdrukken en vieze stofjes ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Je beste aanwist?
Mijn pucca-tas ![]() Je afschuwelijkste aanwinst? Beige broek, omdat het net lijkt of het een 'lip-lees'-broek is ![]() ![]() Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Uh....kweetut eigenlijk niet.. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Zo'n mini-minirokje..nou vind ik ze wel leuk maar niet zo kort dat je billen eronder uit komen, dat vind ik egt fout... |
![]() |
|
![]() |
Je beste aanwist?
spijkerboek van indian rose, enige spijkerbroek die me ooit echt lekker heeft gezeten Je afschuwelijkste aanwinst? raar rood rokje met ruitjes van de h&m, echt heel lelijk Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? ??hmm weet zo even nix En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? leggings, panterprint, te kleine kleding, broek waar al vlekken/scheuren inzitten, bitch/large-spreuken shirts en bont natuurlijk
|
Beste aanwinst:
Een aantal spijkerbroeken, vooral van Diesel. Die zitten lekker, staan leuk en kunnen tegen een wasbeurt. Slechtste aanwinst: Een spijkerbroek van Polo Jeans waar na 2x dragen een scheur in zat, zo net onder m'n kont. Dit-had-ik-moeten-kopen: khaki kleurige rib trenchcoat achtige jas, met rode accenten, ik vond 'm toen iets te duur en ik had absoluut geen jas nodig, maar soms zie ik iemand er mee lopen en dan denk ik arggghhhh. Of een khaki supermooie broek met een blauw-wit-rood streepje langs de zijkant. Daar heb ik echt spijt van, die was leuk. Of een spijkerjack met rib-elastiek, daar ben ik nu nog naar op zoek maar vorig jaar zag ik een leuke ergens in de Bijenkorf. Die had ik moeten kopen dus Dit moet je nooit kopen: Shirtjes van vieze synthetische stofjes op de markt, met van die printen erop. Afschuwelijk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Je beste aanwist?
>> Mn nieuwe spijkerbroek, hij zit geweldig en is niet te netjes ![]() ![]() Je afschuwelijkste aanwinst? >> een zwart minirokje ![]() Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? >> Nieuwe schoenen, heb het niet gedaan omdat ik anders mn spaarrekening zou moeten plunderen. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? >> zo'n lange opgevulde Westside-jas met een capuchon met een bontkraagje *brrr*
|
Verwijderd
|
Je beste aanwist? Vale Indian Rose spijkerbroek. Zwart truitje met rits aan achterkant Marithé & François Girbaud.
Je afschuwelijkste aanwinst? Replay spijkerbroek met oranje naden, hij zit gewoon niet goed en je kan er geen riem bij aan. Navelpiercing met een vlindertje, hij is te groot! Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? ? Ik kan niks bedenken... En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Netpanty's, Bijna alle goedkope zonnebrillen. |
![]() |
|
![]() |
Je beste aanwist? wit/rood gestreepte longsleeve en mijn witte uil wijde broek
![]() Je afschuwelijkste aanwinst? een wit synthetisch mouwloos t-shirtje met print erop van de markt ![]() Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? ? appelblauwzeegroene Allstars en een mini jurkje(die je wel over een broek aanmoet)met zo'n strechdeel over je borst en wijduitlopende mouwen van zo'n dun,lief stofje ![]() En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? eens jeansvest met zo nepbont erlangs ![]()
|
Verwijderd
|
Je beste aanwist?
mn saiko annorak, of hoe je t schrijft, zon regenjas die je over je hoofd aantrekt, superblij mee nog steeds Je afschuwelijkste aanwinst? vroeger korte broeken, was er al nie echt al te gek op in de winkel maar moeder en verkoopster vonden t allebei geweldig, dus durfde geen nee te zeggen ![]() Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? weenie En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? schuingestreepte blousen en overseas broeken |
![]() |
|
Je beste aanwist? Me nieuwe spijkerbroek! (ben trouwens met elke nieuwe broek blij want ik koop pas een broek als ie perfect zit, en echt mooi is...zoveel broek heb ik dus niet
![]() Je afschuwelijkste aanwinst? Een wollen soort Protest trui, grijs, groen en rode streep...damn. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Een diesel horloge.. mja.. te duur. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? [/B][/QUOTE] van die te kleine kleding.. soms heb ik gewoon het idee dat ze het bij de kinderafdeling weg hebben.. en de "alles in spijkerstof look" en nog veeeeeel meer..
|
Je beste aanwist?
Hmm.. ik ben eigenlijk nooit lyrisch over mijn aanwinsten. Ik kan nu iig niks bedenken. Ik vind een aantal dingen wel "okay", maar ik kan me nu niks bedenken wat het beste was. Je afschuwelijkste aanwinst? Een heel koel zwart kort rokje. Hij was alleen niet alleen heel koel maar ook heel kort. En na 1 x wassen heel klein. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Even denken. Uhm. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Ordinaire kleding van goedkope synthetische stofjes.
|
Verwijderd
|
- Je beste aanwist?
Een khaki bandplooi broek van Steppin' Out. Dat ding zit zó superlekker ![]() - Je afschuwelijkste aanwinst? Ehm, ik heb niks echt afschuwelijks, maar wel een aantal broeken die ik eigenlijk nooit heb gedragen omdat ze niet goed vielen bij nader inzien. - Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Dezelfde broek als bij de eerste vraag meteen in rood, donkerblauw en nog wat andere kleuren kopen. - En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Dat is zo'n waslijst ![]() |
![]() |
|
Je beste aanwinst? Tot nu toe m'n adidasjasje. Oostblokmodel uit de 2e handszaak hahaha.
Je afschuwelijkste aanwinst? Alles wat ik vroeger droeg als punkrockkid ![]() Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Tear it Up tourshirt. Eerste show dacht ik mwoaah koop t volgende show wel. Weg natuurlijk....Jaar later in een t-shirt trade weten te bemachtigen. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Van die puntlaarsen met een superwijde broek erover, maar vooral blijven doen. Kan ik lachen...Alladinshit!
||
Citaat:
Beste: Verf voor m'n slaapkamermuren ![]() Afschuwelijkste: M'n wasmachine ![]() Wel moeten kopen, maar niet gedaan: Een GOEDE wasmachine ![]() Foute artikel: Een 5-cassette wisselaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je beste aanwist?
Van Bommel bootschoenen, ze blijven er als nieuw uitzien en ze zitten heerlijk. Op een goede tweede plaats staan de Steppin' Out broeken, zeker een paar meer van kopen ![]() Je afschuwelijkste aanwinst? Vorig jaar twee broeken bij Jeans Center (ugh), 2x aangehad, nu worden ze gebruikt als "oude broek om mee te voetballen". Recentelijk denk ik een rugbytrui van TH met beige en leverkleurige strepen. Dat ding is gewoon helemaal nergens mee te combineren ![]() Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Weinig, eigenlijk koop ik een beetje té impulsief (soms). Misschien had ik gewoon een Gaastra jas moeten kopen, maar uiteindelijk werd het een zwarte suède leren jas van State of Art (die ik overigens heel vaak draag) en een donkergroene jas van Nomad (ipv deze had ik liever een Gaastra, hij zag er in de winkel mooier uit dan dat hij in het echt is...) En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Hele waslijst, maar hier wat artikelen: *Blousjes met schuine streepjes of andere prints. *Overhemden met korte mouwen (rol ze gewoon op als het warm is). *Alles wat een beetje doorschijnend is. Kortom: alles van de Coolcat ![]()
|
Je beste aanwist?
10 euro wiet ipv 5 euro (domme medewerkers) neej ik denk men ov jaarkaart, maar dies gratis CONDOOMS! Je afschuwelijkste aanwinst? een blauwe te strakke te hoge broek, die ik maar 1 keer aan heb gehad, en dat was toen ik em thuisgestuurd kreeg, nu is het motte-aas Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? *jeugdsentiment* als klein kind was op een markt een ander klein kind me net voor met het kopen van een mini-golfbaantje die je zelf kon uitzetten enzo, toen moest ik et maar doen met een dart-bord in de vorm van een clown (nou yippiej) En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? tijgerprint. BAH spike kettingen voor om je nek heuptasjes of loop de xenos binnen en je ziet genoeg nutteloze dingen
|
Verwijderd
|
Beste aanwinst?? Uh... daar moet ik even over na denken......................... uhm... mijn oude mobiel.. die kon ik later ruilen met de gloednieuwe van me vader..
![]() Grootste miskoop: duidelijk mijn paarse ribbroek... op zich wel leuk.. maar hij was te duur voor de keren dat ik hem aan had... 160 gld voor 5x dragen.. Wat ik had moeten kopen... uhm... nou.. ik ben een tijdje tegen van die (zomer)broeken geweest die met van die koordjes onderaan.. maar nu vind ik dat wel leuk.. en van die gewone vestjes... had ik nu wel handig gevonden... maar ja.. Meest foute dat je kunt kopen.. Uhm.. zo'n spijkerjasje met wollen mouwen... iew... |
![]() |
|
Je beste aanwist? M'n zwarte ribbroek, m'n lowlands kinder t-shirt en m'n vans schoenen (ik loop er nu al 5 jaar op, en dat voor 40 gulden
![]() Je afschuwelijkste aanwinst? M'n fel-oranje-met-refelctiestrepen-wegwerkers T-shirt, m'n oranje Puma broek, veel band T-shirts die veels te duur waren. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? veel CD's heb ik niet gekocht. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? Een geiterige bloemetjesrok en gympen met een hak (zo belachelijk!)
|
![]() |
Je beste aanwinst?
Ik heb niet echt een beste aanwinst. De kleding die ik koop vind ik allemaal leuk Je afschuwelijkste aanwinst? Een jasje van cracker, beetje groen-bruinig echt heel fout. Wat had je echt moeten kopen en heb je niet gedaan? Als ik iets echt super vind koop ik het wel. En wat is het meest foute artikel wat je kan kopen? wortelbroek ![]() van die glimmende t-shirtjes, broeken enz.enz. en ook van die lange spijkerjasjes, die zijn ook fout Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 15:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Neuh, nooit echt iets verschrikkelijks gekocht, hoogstens dat iets niet helemaal de goede maat bleek te zijn. 3. Niet iets dat ik me kan bedenken. 4. Puntschoenen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|