Advertentie | |
|
![]() |
|
Hangt af waar je naar toe gaat en tot hoelang.
Mijn ideale mix: 16:00 Biertje 17:00 Biertje 17:30 Biertje 18:00 Biertje 18:30 Eten 19:00 Koffie 19:00 Biertje 19:30 Wodka/redbull 20:00 Wodka/redbull 20:30 Wodka/redbull 21:00 Naar feestje 21:30 Biertje 22:00 Joint 22:30 Biertje 23:00 Biertje 23:30 Naar kroeg 00:00 Twee ephedra Rest van de avond: bier, dansen, VEEL nicotine, en om 6:00 in bed gaan liggen en pas heel veel later wakkerworden... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wij hebben iedere donderdag om 5u borrel met de studie, tot 8 u. Heel gezellig! Dat slaat er meestal aardig in. Dan snacken dan ergens bier drinken en kletsen en dan ga ik ergens rond n uur of 12 uit. maar echt indrinken om et indrinken... nèèè niks voor moi. Ik kan ook wel nuchter feesten.
|
![]() |
|
Wat? => bier..
Waar? => bij mij thuis, of bij vrinden, nooooit in me eentje. Samen een filmpje kijken ofzo Hoeveel? => totdat ik aangeschoten ben ofzo. Boeiuh, gewoon, beetje in de stemming komen Tips? - drink niet teveel bij het indrinken - geen sterke drank, kan later op de avond altijd nog (is thuis idd wel goedkoper dan in de kroeg of waar dan ook) - drink ook wat redbull of het oppergunstige golden power (aldi of c1000? supergoedkoop) - Als je niet van kotsen houd, plan je drinkgedrag dan een beetje (niet dat ik dat ooit doe, maar als je niet ladderlam wil worden, wel een goed id) - geniet ervan !! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mensen die bier drinken, snuiven en meer dingen doen die niet alleen God heeft verboden worden vaak geassocieerd met lage intelligentie, oppervlakkigheid, asociaal en kansloos. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik vrijwel nooit in mijn eigen woonplaats ga ‘stappen’ en als ik er wel ben is dat per ongeluk en dus ook nooit de tijd heb bij iemand iets in te drinken, behalve in de auto/trein. Mijn ideale plek om wat in te drinken is een café en vroeger begon dat inderdaad ook rond 14:00, mooie tijd! Nu drink ik niet meer (al die andere mooiigheid trouwens ook niet meer) en is voetbal niet meer op zaterdag, maar dat was inderdaad de perfecte manier om de zaterdagmiddag door te brengen en dan na de wedstrijd een leuke tent buiten de plaats zoeken. Vroeger…!! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vroeg op stap... Anaïs | 68 | 30-01-2008 22:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drankgebruik onder jongeren sammiej | 73 | 05-09-2007 09:15 | |
Psychologie |