Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo heel gek in je hoofd hoef je daarvoor niet te zijn, zolang het niet veel erger wordt dan dit dan.
wat je eraan kan doen, ehm ik denk dat je jezelf moet trainen op het onder controle houden van je doen ofzo maarja ik ben ook maar een leek en weet er dus eigenlijk geen hout van ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
nee ik was nie in een bijzondere stemming. T was gezellig beetje praten enzo. Geen vervelende dingen gebeurd de laatste tijd, gaat redelijk goed weer. op dat andere topic na dan dus en nog wat dingetjes ivm mezelf verzorgen. ik hbe het gevoel dat ik in een afgrond glij en ik mezelf nie kan vasthouden of aan iets of iemand vastklampen. Bepaalde dingen zijn weg (stem enzo) maar daarvoor in de plaats is er gewoon zelfverwaarlozing cq vernietiging ik woon ook op mezelf dus de enige die deze excessen merkt is ikzelf. T is te zien voor me omgeving maar hoeveel merken ze op?? Ze zeggen zich zorgen te maken over bepaalde dingen maar goed dat zegt iedereen ------------------ Ik wil enters, bold, italic, en links terug in de sig!! Wie doet er mee?? * Oprichter 0-reply clubje en lid van n8ploeg * [Dit bericht is aangepast door JJzD (22-02-2002).]
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
ik vind nie dat ik moet boeten ofzo, maar het verschil uitmaken is moeilijk om te zien. zeker omdat ik een redelijk geisoleerd leven leid. ik zie mensen in totaal 30 uur per week ofzo. dat lijkt best veel maar dat is incl school enzo. ook leef ik vaak 's nachts.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en degene die je die medicijnen heeft voorgeschreven zal je toch zeker wel gezegd hebben wat je moet doen?? inelkgeval de rede waarom je dat doet oplossen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() denk je dat mensen je niet accepteren als je niet "gek" doet?? trouwens, als ik dit stuk wil quoten, quote ie alleen 't laatste deel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal van Sofie [nog geen titel] Lizan1991 | 23 | 12-06-2005 16:01 | |