Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 20:18
Verwijderd
Maak een leuk berichtje waarin je verteld wat je vandaag allemaal hebt gedaan Gewoon iets waarin je zegt van blabla zo laat stond ik op na ontbijt naar bus gesprint en naar het werk/naar school (of je daar iets hebt gedaan en zo ja wat) ... wat je erna hebt gedaan enzo

Probeer er wel een leuk verhaaltje van te maken en niet zoiets:
8:30 ik stond op
10:00 ik zat op school
12:00 pauze
13:00 geschiedenis

Maar gewoon een spontaan verhaaltje.... maak mij enthiousast over jou leven

bij de weg: zoiets zal vast wel eens eerder zijn gedaan... maar dan was het wel weer tijd voor zoiets..

Ik plaats mijn eigen verhaal morgen (met waarschijnlijk wat foto's die ik onderweg maak)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2003, 20:19
Verwijderd
Probeer als het kan wat foto's te maken, maakt het allemaal wat leuker/duidelijker
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:23
Verwijderd
ik werd om 6 uur wakker, bij een vriendin, heb m'n vieze kleren van de vorige avond aangetrokken, zonder tandenpoetsen of ontbijt weggegaan, m'n fietsje gepakt en naar huis gegaan. Thuis lekker gedoucht en ontbeten, toen naar m'n stage gegaan.
Leuke dag gehad, 's middags bij een vriend gaan theeleuten. Toen naar de Appie (they need the support, you know) geweest voor een paar simpele boodschappen, lekker gekookt voor mezelf alleen, lekker gegeten, GTST gekeken en nu zit ik as you can see te forummen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:33
Nuck
Nuck is offline
11.00 uur: opgestaan. Vervolgens de hele dag ziek op de bank gelegen en om 18.30 uur wel gaan trainen . Om 21.30 uur thuis, kopje thee drinken en zo naar bed.
Oud 06-03-2003, 20:38
Verwijderd
Ik ben om 8.45 opgestaan en heb om 9.40 de bus naar Roermond genomen.. daar had ik met een vriendin afgesproken om de stad in te gaan, en ik heb een aantal dingetjes gekocht, maar niet de nieuwe kleren die ik eigenlijk nodig had. Het was heeeel erg leuk, en om 15.40 ben ik weer terug naar huis gegaan. De buschauffeur had zn pauze te lang gerekt, en toen moest ie zonodig veel te hard rijden en over drempels heen vliegen, erg vervelend.. om 17.00 moest ik werken, en om 20.15 was ik weer thuis.. toen heb ik nog tomatensoep gegeten en daarna ben ik gaan msnen en forummen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:39
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
6 uur stond ik op.
Verslapen. Mijn baas stond voor de deur. Heel fijn.
Snel naar het winkelcentrum gefietst, kranten opgehaald, kranten heel snel rondbrengen.
Toen naar huis. Weer gaan slapen. Tot een uur of elf (ook al niet de bedoeling). Kamer opgeruimt en gecomputerd. 1 uur naar school. 3 uur tekenen. Kwart over 5 weer thuis.
Heel klein stukje HBH gekeken. Eten. Met de hond wandelen. Charmed kijken. Computeren.
Nog een beetje mijn kamer opgeruimd. En zo slapen.
(om mij morgen -niet- meer te verslapen).
Oud 06-03-2003, 20:39
Jones
Ik werd wakker om 8 uur..gelukkig had ik het eerste uur vrij..te lang blijven liggen .. dus toch weer haasten..naar school gesprint..blokuurtje engels..gewoon helemaal nix gedaan .. wel leuke gesprekken gehad met klasgenoten .. waar die lerares de hele tijd was..weet niet..in ieder geval wel weg..daarna een uurtje natuurkunde .. ook erg interressant..na natuurkunde de krant gelezen in de mediatheek..(mocht weer eens niet achter een computer omdat ik me pasje niet bij me had, moest wachten op een vriend en niemadn anders had een tussenuur, je moet wat) nog even pauze gehouden..een ontzettend lulgesprek zitten voeren over fietsbanden en chocoladevla (nee ik leg het niet uit..) naar de supermarkt..pizza en notentaart gehaald..pizza gegeten thuis..hallo gezegd tegen familie .. met die vriend aan een presentatie voor m'n profielwerkstuk gewerkt..daarna heartbreak high gekeken en ben ik gaan eten .. oh en ondertussen die gast nog naar huis gestuurd..en ook nog een half uur aan de telefoon gehangen met DE mogelijke vriendin .. daarna ben ik dus gaan eten .. na het eten even achter MSN gezeten...en naar de stad geweest..daar lekker koud midden op de markt gezeten en mensen gekeken...naar snackbar geweest (patatje met en een frikandel) en nu zit ik thuis..

dit ongeveer wat de bedoeling was ? en foto's .. das toch echt iets teveel werk..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:42
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nah okee vanochtend opgestaan om half7, naar school gegaan, toen ik thuis was latijn vertaald, hbh gekeken, latijn afvertaald, toen gegeten, gecomputerd, toen tv gekeken en nu dus weer internetten. nee, ik heb geen enerverend leventje.
Oud 06-03-2003, 20:47
Verwijderd
12:00 uur wakker
15:30 uur tentamens
16:45 uur in de metro met buikpijn
17:00 uur bijna flauwgevallen in metro
17:01uur net op tijd bij mn halte op bankje neergeploft
17:04 passed out op bankje
17:05 vriendje belt toevallig, helpt me telefonisch op te staan en naar huis te lopen/wankelen

zo..fijn dagje
ook leuk als er iemand bij de metrohalte staat en me ziek ziet en niet eens iets vraagt.
achja, zo gaat dat.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:48
Zazoo
Zazoo is offline
half 10 ging mijn wekker zodat ik 10 over 10 op school kon zijn voor mijn eerste uur op donderdag, het 3e uur dus, maatschappijleer. ik was niet moe maar zag het nut van maatschappijleer niet dus ging weer slapen en was 5 voor half 12 op school. 10 voor half 12 begon mn 2e les, z-uur. zelf werken dus. er zat een pauze tussen, daarom zo laat. en ja ik ben altijd te laat. in mn z-uur had ik frans mondeling zoals elke donderdag. daarna duits. toen pauze, waarin ik een paar mensjes heb uitgenodigd voor mn verjaardag zaterdag omdat dat in me opkwam omdat 1 vroeg wanneer ik jarig was. toen nog een z-uur waarin ik op scholieren.com heb gezeten. daarna 2 uur gym waarbij we gingen basketballen dus die ik gespijbeld heb. ja ik ben erg, ik weet t. oja niemand was gekomen naar maatschappijlleer omdat ie al een week ziek was en er dus niet was, wist ik niet. daarna naar huis, age of empires gespeeld en geinternet. om 7 uur hard gehaast om de geleende videoband naar de videotheek terug te brengen en te gaan oppassen en daar zit ik nu nog.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:48
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
*doet een poging tot een "leuk"verhaaltje*

Om 10 over vijf vanochtend ging er iets wat mijn wekker was . . . door dit ontiegelijke kutlawaai mijn bed uit geblazen (na 10 minuten dan, maar dat boeit verder niet) Als ik alles volgens schema zou doen had ik dus nog 40 minuten om me te douchen etc. Maar ja, waarom is die douche zo lekker warm :/ Of te wel, Hidje had uiteindelijk nog 5 minuten over om iets naar binnen te proppen, pasje te zoeken, en fiets te pakken.

wat was het toch koud vanochtend (nee eigenlijk was het niet koud, maar in het kader van "leuk"verhaaltje iets anders dan een opsomming), maar goed, gelukkig is Philips maar 10 minuutjes fietsen . . . of te wel van kwart over zes tot kwart over twee heb ik "heerlijk" operater furnaces BL-RF modules gespeeld . . . en er nog voor betaald ook.
Snel naar huis, ik moest van mezelf nog 3 uur fietsen en fietsen in het bos is wel zo fijn als het ligt is. Dat heb ik niet helemaal braaf gedaan, ben maar 2,5 uur weg geweest en heb maar 1500 kCal verbrand . . . maar goed . . . ach jo

Daarna kwamen de verplichtingen van thuis, wat inhoudt gezamelijk eten *jippie* wat leuk nou toch . . . maar weer snel weg gevlucht naar de garage aangezien ik mijn fiets nog in en uit elkaar moest halen.
Daarna Masj gebeld . . . en toen waren we in het heden aangekomen . . .

*dit is de laatste keer dat ik doe om een leuk verhaaltje te schrijven . . . krijg spontaan kots neigingen na het herlezen*
Oud 06-03-2003, 20:51
coecie
coecie is offline
ik werd vanochtend wakker... en ik draaide me om... vervolgens ben ik weer in slaap gevallen.
een paar uur later werd ik weer wakker en herhaalde zich dit ritueel.
nog iets later werd ik wakker van de telefoon, mijn mama vroeg aan me of het wel ging, ik zei: "jawel hoor.." ik hoorde mijn eigen stem en bedacht... dit klinkt vast niet geloofwaardig.
mama stelde voor dat ik iets van het verse sap zou drinken dat ze vanochtend in de ijskast gezet had. Ik dronk het en werd onmiddelijk misselijk... ik ging weer in bed liggen en viel in slaap.
ergens rond een laat middaguur kwam mijn vader thuis, die had een kuurtje voor me bij zich. warempel voelde ik me na enige pijnstillers en nog wat medicijnen een heel stuk opgekalefaterd.
ik kroop achter de computer met een ochtendjas, want ja, schoolwerk wacht niet.
het avondeten hield ik ook binnen en ik ben beter verklaard, zometeen ga ik lekker vroeg slapen, dan kan ik morgen weer naar school
ziezo
Oud 06-03-2003, 20:53
Hagel
Hagel is offline
om half 8 mezelf uit mijn bed gehesen terwijl mijn vrinedje nog lekker lag te slapen, bus om kwart voor 9 richting ede gepakt, vanuit daar de trein richting utrecht gepakt en huiswerk zitten maken in de trein, busje naar school gepakt en daar een enorm boeiende les reading and writing gevolgd. daarna een meeting over onze studietrip richting brighton gehad en daarna snel naar huis gegaan. thuis lekker op bed geplft en even gelegen. daarna boodschappen gedaan met mijn vriendje en lekker gegeten. daarna charmed gekeken en nog wat huiswerk gedaan, nu there's something about mary aan het kijken en een beetje forummen. ga vroeg slapen, morgen om half 7 eruit.
Oud 06-03-2003, 21:59
m@rie
m@rie is offline
tsja.....
Ik ben opgestaan om 8:50
Had van 9:00 tot 13:30 les. Toen ik thuis kwam heb ik de krant gelezen, op internet gezeten en daarna gegeten. Ik heb net voor een deel wild things, something about mary en eerlijk is eerlijk gekeken. Ik zap graag
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:08
vixen
vixen is offline
Opgestaan om 7 over 8, aangekleed, veel thee gedronken. Naar mn werk gefietst, maar daar was niks te doen, maar een half uur later wel. Toen was k om 12 uur klaar met werken, heb k een vriend opgebeld en ben ik naar zijn huis gegaan, beetje films en tv gekeken. Toen naar mn werk, met de trein, en daarna nog een beetje in de stad gehangen. Mijn dag was nie al te noemenswaardig ofzo.
Oud 06-03-2003, 22:09
Verwijderd
Ik stond om half 10 (vroeg voor mij *luie-student, i know*) op, toen ging ik ff internetten, thee drinken en douchen.
Om kwart voor 11 naar de trein gefietst, naar school gegaan..

Daar een paar loze lessen gehad over onderzoek, allemaal commentaar op alles gehad, en veel moeten verbeteren .

Om 16 uur weggegaan(had eig tot 16.45 les ) en thuis ff muziek geluisterd, HBH gekeken .

Om 17.30 naar werk(Konmarrrr) gegaan, was een hoop gestress en gezeur, we krijgen een nieuwe baas dus alles moet ineens perfect ofzo

Om 22.15 weer thuis, avondgegeten en nu zit ik achter internet.
Straks nog ff wat opdrachten voor school maken *laatste moment* en dan muziek luisteren en slapen.

En nu ben ik moe.

Echt een kutdag.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:20
thunder110
thunder110 is offline
Om 06:00 ging mijn eerste wekker. Ik dacht eigenlijk dat ik mijzelf hoorde op de radio, maar dat kon natuurlijk niet. Om 06:20 ging mijn tweede wekker. Om 06:45 stond ik op.
Om 06:50 begon ik aan mijn dubbele espresso. Om 07:00 begon ik aan mijn tweede dubbele espresso. Wat er daarna gebeurde, is niet zo interessant.
Om 08:15 kwam ik na een vervelende metro-reis en dertig pagina's verder in Bint aan op school. Om 08:30 haalde ik een espreschoc uit 't automaat. Om 08:32 goot ik die over mijn broek. Om 08:45 stond ik buiten met een naar espreschoc ruikende broek een sigaretje te roken.
En om 09:15 begon mijn eerste les.
Tot het vierde lesuur ten einde was, om 11:50. In de kantine deden we een wedstrijdje wie het meest wist over de literatuur in de twintigste eeuw en wie het hardst het antwoord kon schreeuwen.
Totdat het ineens 15:35 was. Een uur en 20 pagina's verder in Bint kwam ik thuis. Daar heb ik tot 18:00 enerverende soaps gekeken. Mijn moeder riep mijn naam. 't Was kennelijk al avondetentijd. Vervolgens nog twee kopjes koffie gedronken en dingen gelezen over Marsman, Reve, colorfield painting en nog meer interessante onzin.

En toen was het nu. Ik ben bang dat ik de komende vier uur nog niet in slaap kan komen.
Nou ja, dan lees ik nog wel wat meer over de action painting en de existentialisme en alle andere -ismen die wij ooit hebben gekend en nog zullen kennen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:27
Verwijderd
Mijn wekker ging om 8 uur af en vervolgens om de 9 minuten weer. Om half 9 werd ik pas echt goed wakker, toen mijn moeder belde om te zeggen dat ik op moest staan Ik heb toen eventjes naar daphne en naar het journaal gekeken en daarna heb ik me een beetje opgefrist en mijn kleren aangedaan. Ik had geen tijd om te douchen, maar gelukkig had ik dat 's avonds al gedaan. Ik ben met de fiets naar mijn werk gegaan en daar was ik om kwart voor tien. Ik werk bij de bibliotheek en ik heb tot kwart over vier boekjes opgeruimd, omdat het zo fucking rustig was en er niets anders was te doen. Om half vijf ben ik onder de zonnebank gegaan. En om kwart over vijf was ik weer thuis. Daarna heb ik the bold gekeken, wat gegeten, wat geforummend, patty brard gekeken en weer geforummend en wat ik nu nog steeds doe. Ik denk dat het nu wel tijd is om te stoppen en dat ik strax maar eens onder de douche spring en daarna mijn bed in duik, want ik moet morgen om negen uur weer op mijn werk zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:28
Verwijderd
Omg hou onthoud je al die tijdstippen?

Goed mijn dag: Ik had me door m'n eerste 3 lessen heen verslapen dus ik d8: ik kan me nog wel wat meer verslapen en besloot dus zo rond de middag naar school te gaan daar 'n beetje doelloos rondgehangen toen ff de stad (den haag) in gegaan en een stripwinkel uit gegooid

Daarna naar de kroeg en daarna naar de coffeeshop. Toen heel droog met 'n vriend op het malieveld op z'n laptop gta zitten spelen. toen met de trein naar huis, met mamma babbelen, stukje dirty harry kijken (geniaal) , cd branden internetten, naar lyfestile forum dit topic openen en heel kansloos dit allemaal opschrijven.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:43
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
7:30 opstaan
8:15 school, les tot 13:00
toen grandi art tot 23:15 en nu ben ik net terug en ga ik wat drinken en ga ik daarna slapen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 00:42
konflict
konflict is offline
14.00u: opstaan
14.01u: blegh
15.00u: rijles
17.00u: bah
21.00U: afscheidsfeest van vrind die naar Australie vertrekt
01.00u: blugh
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 07:51
Verwijderd
Wat ik tot nu toe heb gedaan is...niet zoveel nog eigenlijk ik hou het kort want ik moet naar school zometeen

Om 7.20 ging mijn wekker, waar ik vervolgens een flinke mep op heb gegeven (waarvoor ik wel eerst naar de andere kant van m'n bed moest kruipen )en die vervolgens na 9 min. weer afging. Daarna heb ik een wanhopige blik in de spiegel geworpen ( conclusie: het is wel heel erg met me gesteld vandaag, dik oog van het huilen gisteravond ). Onder de douche gestapt waar ik ongeveer 7 minuten onder heb gestaan. Afgedroogd. Broek uit de kast gepakt die ik al een jaar of 2 heb maar die nooit mooi zat. Nu wel, opeens. Die heb ik aangetrokken, samen met een zwart shirtje en een rood trainingsjasje-iets. Naar beneden gegaan en jus gedronken, en een wortel gegeten . Ook nog 10 minuten met een ijsblokje op m'n oog gezeten in de hoop dat de zwelling wat zou afnemen, en dat hielp ( een beetje ). Toen tas in gepakt en een beetje makeup opgedaan. Opeens bedacht ik me dat waarschijnlijk het eerste uur uitviel, dus een vriendin gebeld om dat te checken. Dat was dus zo. En toen ben ik gaan forummen .

En nu ga ik naar school
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 08:05
Anteverta
Anteverta is offline
om 6.45 ging mijn zeer irritante wekker.. om beetje wakker te worden heb ik maar even de tv aan gezet. Ik besloot dat ik niet meer zo ziek was als gister en dus wel naar school kon . Kwartier onder de douche gestaan, aangekleed (kort geruit rokje, kniekousen, capuchon vestje) en me haar gedaan (2 staartjes.. ik ben namelijk al heel volwassen ).
Toen naar beneden gegaan en ff thee gedronken (t eten heb ik maar ff overgeslagen... veelste misselijk ). Nog even een stuk van the mists of Avalon gekeken.. die had ik opgenomen.
Daarna snel naar school, was namelijk beetje laat, ik let namelijk niet zo op de tijd. Fietsten met een kort rokje is trouwens niet zo'n succes
Ik was nog op tijd voor duits, maar daar werd ik binnen 5 minuten de les uit gezet..dat gebeurde me gister ook al.. weet niet hoe dat nou komt
En nu zit ik dus hier... beetje mijn saaie dag op t forum te zetten
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:25
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Mijn leven:
Sta op om een uur of tien.
Internetten...
Eten...
Internetten...
TV kijken...
Eten...
Slapen.

Heel spannend allemaal.
Zo ziet mijn leven er meestal uit op vrije dagen-->ongeveer 3 dagen per week.

Lang leve de internet verslaving.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:53
mickael
mickael is offline
Gister:

Vroeg opgestaan.. ToDo lijst gemaakt allemaal dingetjes die je normaal niet doet.

Huisarts geregeld hier in utrecht, Jobs4students papieren in orde gemaakt, heel studentenhuis schoongemaakt (ruzie met de huisbaas), 3delig opgehaald bij de stomerij, notulen UitCommissieBestuur uitgewerkt en rondgemaild, huisinstallatie gecancelled, Belastingformulier ingevuld, NS-vertragingen bijgewerkt, fiets willen ophalen bij een gast maar die was niet thuis, koffie gedronken met mijn huisgenoot, staal gehaald bij de 2dehands ikea voor een kunstwerk van mijn huisgenoot, afgewassen, theedoeken was gedaan.

Avond:
Bier en eten gehaald bij de EDAH, andijvie klaargemaakt, koffie met koffielikeur gedronken, Zembla gekeken enz enz

Toen om 1:00 slapen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 10:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hier heb ik een LJ voor.. ik ben te lui om alles hier nog 'ns ook te gaan typen en / of te kopieren, dus kijk daar maar.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef:
12:00 uur wakker
15:30 uur tentamens
16:45 uur in de metro met buikpijn
17:00 uur bijna flauwgevallen in metro
17:01uur net op tijd bij mn halte op bankje neergeploft
17:04 passed out op bankje
17:05 vriendje belt toevallig, helpt me telefonisch op te staan en naar huis te lopen/wankelen

zo..fijn dagje
ook leuk als er iemand bij de metrohalte staat en me ziek ziet en niet eens iets vraagt.
achja, zo gaat dat.
das wel heel erg emo zeg!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:29
Synonym
Synonym is offline
Mijn dag vandaag: (hmmz zó interessant )

07.30 Opstaan, badkamer, eten, tandenpoetsen enz.
08:20 De bus pakken (bijna te laat zoals gewoonlijk *zucht*)
09:15 op school: beeldende vorming (3 lesuren)
11.45 drama
13.15 weer naar huis met de bus, jeuj! weekend
14.15 in de poep getrapt
14.30 achter de compu
15.00 warme chocomelk gedronken, beetje kletsen enzo
16.00 weer achter de compu

en straks nog:
eten, appelflappen bakken , tv kijken
blablabla

Wat een ontzettend boeiend leven
Oud 07-03-2003, 15:56
Laïs
Laïs is offline
Vanochtend om half 9 wakker gemaakt door mijn moeder.
Blijven liggen,eindelijk opgestaan,naar beneden gestommeld en ontbeten.
Rond kwart voor 10 naar een vriendin om een t-shirt te brengen voor een danswedstrijd,bleek dat ze al weg was naar de sporthal,moest ik nog een heel erg langer eind fietsen.
In de voormiddag nog wat voor school gewerkt.
In de namiddag,afgedroogd,gemsnt,geforumend.
Toen ik plots de kriebels kreeg om weer iets met verf te doen (heb ik wel vaker) heb dan maar een doos gepakt,mij buiten onder de pergola gezet (met mijn sandalen aan ) en geschilderd
Om 3 uur weer gegeten,Danio
Weer gemsnt en geforumend,eerst wou ik naar een vriendje gaan maar die had te veel koppijn,dus dat is niet door gegaan.
Toen maar wat gelezen en gedicht geschreven

Vakantie *zucht*
Oud 07-03-2003, 15:56
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
7:00 uur, Mijn telefoonwekker gaat, want mij normale klokwekkerradio is sinds gister stuk.
0m half 8 eindelijk uit bed, ontbijten en het ontbijtnieuws van half 8 gekeken.
Daarna douchen, aankleden, nog ff cdtje branden ondertuusen, m'n haar doen, lenzen in.
En om kwart over 8 ga ik op weg van Heerhugowaard naar Alkmaar waar mijn school zich bevindt.
Om 8:35 ben ik er, 5 minuten te laat, maar ik hoef geen briefje te halen(oef, gelukkig).
Daarna 2 uur les, 1e uur Maatschappijleer, 2e uur Engels, we lezen Faustus in t engels.
Daarna 2 tussenuren en ik ga de stad in, alles is nog hetzelfde al vorighe week.......nog steeds nix leuks, ik besluit om dit weekend maar naar Amsterdam te gaan.
Ik kom terug op school alwaar ik 2 schoolgenoten zie, we gaan richting Bodrum(een turkse specialiteiten zaakje), ik eet Turkse Pizza(lahmacun), drink een chocomel en als toetje 2 gebakdingen met een soort amandelspijs erin alleen dan van cocos.(totaal 4,25 euro).
We gaan weer terug naar school, gymmen.
Dus 2 uur gym, we gaan hardlopen met hartslagmeters om op basis van de shuttle run.
Om 14:10 ben ik klaar.
Ik ga nog ff chillen op school, beetje praten met verscheidene mensen.
Om 3 uur ga ik naar huis.
Ik zet m'n MD aan en fiets onder het genot van een muziekje naar huis.
Half 4 ben ik thuis, ff tv kijken, journaal om 4 uur, en als m'n pa klaar is ga ik achter de pc, alwaar ik afreis naar dit forum en hier dit neerzet.

Boeiend he (NOT!). (spelfouten voorbehouden, ik heb geen zin om na te lezen of t klopt, net of iemand dit gaat lezen)
Oud 07-03-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Daarna Masj gebeld . . .
Oeh, ik voel me vereerd

Nou, vooruit. Mijn belevenissen van vandaag. Ik heb helemaal niets uitgevoerd, eigenlijk. Behalve dan het kwijlen op foto's van bepaalde leden van het mannelijk geslacht. *verwijst door naar LiveJournal*
Ennem, ohja. Ik ben ook langs de bibliotheek gegaan.
En hieruit kunnen we opmaken dat ik een pervers nerd-meisje ben. Hmm.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 16:00
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
8 uur: stond ik op, heel vlug naar school gehaast. nog net optijd...
half 9: 2 uur lang toneelstuk geoefend
half elf: pauze, frans geleerd
11 (?) uur: Nederlands + een uitvallend uur
1 uur: wiskunde maar ik ging weer frans leren
2 uur: frans proefwerk, en het ging vet slecht
3 uur: uit! lang gezeikt of we met een stel gingen logeren maar toch niet gedaan
daarna naar huis gefietst, gelezen + nu computeren.
saai dit
Oud 07-03-2003, 16:23
Esmée
Esmée is offline
Om 7 uur ging de wekker, om kwart voor 8 zat ik eindelijk overeind in bed Met als gevolg dat ik weer dik te laat was bij wiskunde, maar daar is men aan gewend bij mij. 3 lessen gevolgd en toen vergadering van de examenstuntcommissie (scrabble ), en daar de verdere dag mee bezig geweest, echt twintig keer alle 6 de trappen op en neer gerend, leraren geinformeerd, decors versleept, schema's gemaakt enz... en toen tegen 3 uur eindelijk klaar, toen ben ik met 2 anderen van de commissie naar buiten gegaan voor een sigaretje en hebben we een half uurtje staan uitpuffen van alle hectiek. Vervolgens nog even blijven hangen, toen naar de kapper geweest. Daarna vriendin gebeld of ze ook al in de stad was, dat was ze, toen ben ik naar de markt gefietst en daar was 'de rest' ook en hebben we met z'n allen wat gedronken, en ik ben nu net weer thuis. Moet tot vanavond nog even wiskunde gaan doen (her volgende week) en dan weer stad in... heeeel boeiend dus
Oud 07-03-2003, 16:36
black rabbit
black rabbit is offline
tuurlijk,

0800 ik werd wakker (dan moet ik eigenlijk al beneden zitten te eten )
0832 ik kom op school (ja te laat dus)
1000 k heb tussen uur, ga naar huis om te eten, dat heb ik dus nog niet gedaan, was te laat remember
1045 ik zit al weer op mn fietsje naar school
1105 les begint, ik ga op me tas liggen en doe 45min helemaal nix, docent ziet t toch niet
1150 ik geef me docent nederlands me boek+tekstverslagen (op diskette "me papier was op" inkt is op kent ie nou wel
1151 ik ga weg met de mededeeling dat ik naar een opendag ga voor vervolg school
1205 ik zit bij de kapper
1300 ik ben thuis, op de bank een broodje eten
*black out*
1400 k ga naar opendag (ghehe)
*verveel me*
1600 ben weer thuis ik kijk tv, lees de nieuwe gids door en doe nog wat maar dat ben ik ff vergeten
1645 ik ga naar boven, naar de comp
1710 ik check alle fora ff, replay wat
1728 ik kom op dit forum
1730 ik kom in deze tread
1736 ik tik deze replay en zet me tv op ander net

happy now?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 16:39
Pla
Pla is offline
Om 8 uur werd ik wakker en toen ging ik eerst even douchen, daarna eten en mijn tanden poetsen, tas klaarmaken en dat soort ongein..
Om kwart over 10 kwam ik op school aan, even een lesje geschiedenis gevolgd, daarna Nederlands.. IN de grote pauze ben ik even naar het dorp geweest voor een loempia'tje en een ijsje.. Toen ik weer op school aankwam had ik een tussenuur tot kwart over 1..
Toen had ik weer een lesje nederlands waarbij ik vrij weinig heb gedaan en een les engels, waar me moesten lezen..
Eenmaal thuisgekomen om half 4 ging ik een leesdossier van engels maken en hij is af.. Ik ben even tv gaan kijken en nu zit ik achter het forum..

Klaar
Oud 07-03-2003, 16:40
substantial
substantial is offline
vandaag
gepraat gejankt gejankt gelegen gepraat en nog meer gejankt
dat was het wel zo'n beetje

god wat een mooie dag vandaag zeg
Oud 07-03-2003, 17:06
S
S is offline
10.00 u. > Ik werd wakker. Ik ben naar beneden gegaan, heb een stukje 'There's Something About Mary' gekeken. Terwijl ik mijn ontbijt nuttigde natuurlijk .

10.45 u. > Ik ging naar boven en ging in bad.

11.15 u. > Ik zocht weer eens een perfect gestylede outfit uit en trok deze aan in de volgende volgorde:

- Ondergoed
- Broek
- Shirt
- Sokken
- Vest

11.25 u. > Ik ben maar eens mijn toilet gaan maken.

11.35 u. > Ik zette de PC aan en ben 'Mortal Kombat DA' op de Xbox gaan spelen.

11.45 u. > Ik bedacht me dat ik voor ANW een enquete af moet houden bij 50 mensen en had afgesproken met een vriend dit te gaan doen. We zouden nog bellen. Ik belde hem dus. Bleek hij het zijn te vergeten.

12.30 u. > Ik ben maar weer een Mortal Kombat gaan doen. Heerlijk de longen bij mijn tegenstander eruit rukken, onder het genot van een glaasje Fanta Pomelo.

13.30 u. > Een pakketje komt binnen. Yes! Het is mijn prijs voor 'De Brief van de Maand' in Xbox Magazine Februari. Ik ontvang 'Prisoner of War' voor op de Xbox. Is mijn dag weer goed .

13.40 u. > Ik eet een Pizza Tonno.

14.00 u. > Ik fiets samen met een vriend naar de stad om de kaartjes op te halen voor The Ring, om 22.00 u vanavond.

15.30 u. t/m 18.00 u. > Enquete verzinnen en afnemen bij mensen.

Als jullie lief voor me willen zijn, kunnen jullie mijn enquete invullen voor me. Dat helpt mij enorm bij mijn onderzoek.

Link: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=399747

Alvast bedankt.

18.05 u. > Ik ga eten. Friet . Lekker.

Tot nu toe verliep mijn dag zo.

De planning voor de rest van de dag is simpel.

Tussen 19.00 u. en 21.00 u. aan ANW werken en Xbox'xen.
Om 21.15 u. naar de stad. The Ring begint om 22.00 u. Na de film nog ff wat drinken ofzo.

En dan is de dag weer ruimschoots voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:12
Verwijderd
S, je vergeet nog dat je m'n uber filmpje hebt bekeken, waar ik zoveel tijd en moeite voor in heb gestoken
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:17
PlasTuut
PlasTuut is offline
oeeeee spannend

om 6 uur stond ik op, kroop uit mn bed, badjas aan en sprong onder de douche...
7.00 uur ging ik eten...
7.30 op de fiets naar school
8.15-12.45 school
12.45 gaan schaatsen met school
17.00 Weer thuis
18.00 aant vervelen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:21
Qamra
Qamra is offline
Kdan... Om half 7 werd ik "ruw" uit me slaap gehaald door een mus die in de boom voor me raam zat. Om 7 uur gedoucht, aangekleed, opgemaakt, ge-ontbijt en om 10 voor 8 de bus naar naaldwijk genomen. Overgestapt op de 39 naar voorschoten. Complimentje gescoort van de buschauffeur ("Goh wat ben je mooi!" ) Op rijswijk ns op de trein gesprongen naar dordrecht. Op delft zuid om kwart voor 9 uit de trein gesprongen. Naar school gelopen. Ffies 4 minuutjes bij een klasgenoot gezeten, vervolgens aan een practicumverslag begonnen. Tot kwart over 10 zitten worstelen met excel (grr) en toen erachter gekomen dat ik het fout zat te doen.. Kwartiertje zitten kletsen in de kantine, vervolgens om half 11 naar lokaal 3.03 voor een oersaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai hoorcollege over Marketing.. En dan 1,5 uur lang Drie kwartier eten. Daarna naar de 5e verdieping (leuk met je gehele klas in een lift... kheb toch maar een rondje gewacht ) voor een sensorisch onderzoek.. Vanille vla.. Blergh en *bibber*. Nou dat getest. Om half 3 waren we klaar.. Toen weer met de hele klas in een lift (zucht.. HBO'ers.... ) en dan stoppen op elke verdieping (dankzij de klassenoudste ). Om 7 over half 3 op de 64 naar Delft centrum gestapt samen met iemand uit project-groep, pgo-groep, mede-student en ex-schoolgenoot en ex-plaatsgenoot (volg je het nog?). Overgestapt op de 128 naar Hoek van Holland.. Me nog even af vragend of dat meisje met die knal-rode dreads en die jongen met die rode hanekam toevallig op het forum komen.. *paranoia* . Afgesproken met die mede-student dat ze me nog zou bellen om zaterdagavond uit te gaan.. Overgestapt op de 126 naar Den Haag CS..

Poort open, poort dichtgooien (me moeder staat in de keuken en die schrikt altijd als ik de achterdeur open doe.. Dus moest ik de poort hard dicht gooien van d'r ). Ik loop naar de achterdeur, me moeder draait zich om, ik zwaai, me moeder schrikt zich helemaal te blubber

Tv kijken, chips eten, avondeten eten.. Toen werd er voor de miljoenste keer belletje getrokken bij ons. Vervolgens heb ik samen met me moeder me vader zitten afluisteren hoe hij die kut-jochies aan het uitschelden was (ghehe). Bel uitgezet en nu zit ik me te vervelen en me dag (vaag) te beschrijven...

Boeiend he?
Oud 07-03-2003, 17:46
Mysterons
Mysterons is offline
ehm. half 8 wakker, half 9 naar school.. 2 lesjes, 3e les kon ik so niet maken, op de gang zitten, pauze, nog 1 lesje, 2 uur gym. om 2 uur klaar... met iemand naar het plaatselijke winkelding hier om voedsel&drinken in te slaan. terug naar school. in de aula met toneelgroep gegeten&gedronken. toneelgespeeld , beetje decor gebouwd, gerepeteerd. gelachen . om 6 uur weer thuis.. en dan ga ik zo eten en tv kijken.
Oud 07-03-2003, 18:48
S
S is offline
Citaat:
Ninh schreef:
S, je vergeet nog dat je m'n uber filmpje hebt bekeken, waar ik zoveel tijd en moeite voor in heb gestoken
Oh ja.

Eh, hoelaat was dat?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:53
Verwijderd
-kwart voor 8 ging m'n telefoon/wekker
-nog ff half uurtje blijven liggen
oude kleren gezocht
-onder de douche gesprongen
-ff wat gegeten
-Collega van me om 9 uur hier

-met z'n 2en gaan mountainbiken
onderweg op school nog ff met m'n bezwete kop een paar blikjes frisdrank gescoord
-nog ff wat te eten gehaald in een supermarktje
-half 12 thuis, ff gedouched, wat gegeten
-van 12 tot 2 rijles gehad
-ff beetje lopen bassen
- 4 tot kwart over 6 gewerkt
-gegeten
-nieuwe Rise Against gedownload , opgezet..(GEWELDIG album)
en daar ben ik nu dus
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:24
avantasia
avantasia is offline
Sta op, ga naar de badkamer, douche aan.
Dan denk ik er weer aan dat ik zo'n kut leven heb.
Dan denk ik eraan dat god niet bestaat.
Dan krijg ik besef van waar ik ben.
Dan droog ik me af.
Dan ga ik naakt gitaar spelen(heb ik een foto van)
Dan is het inmiddels weer avond.
Ik doe een onderbroek aan en ga naar bed.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:27
Li
Li is offline
7.15 wekker
7.30 wekker
7.35 uit bed
8.10- 8.15 ontbijt
9.00 op school, gezellig bij Engels, vervolgens economie, pauze, 2 uur tekenen, Duits en geweldige afsluiter van geschiedenis.
Om 15.00 uit, toen naar de golfclub gegaan om te trainen, van 15.15- 18.00 uur en om half 7 thuis, ik werd heel lief naar huis gebracht
18.30- 19.15 beetje gecomputerd
daarna gegeten, nu weer computer.
Vanavond beetje koffer inpakken, ik ga morgen op reis
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:40
Yamyam
Yamyam is offline
Fotows gaat me iets te ver, maar voor de rest: vooruit:

06:30: opstaan *zucht*, wekker gaat, kruip het liefst diep in mijn mandje maar vooruit eruit dan maar
-8:00: tandjes poetsen, make-up opdoen, aankleden, eten, ed acties
08:15 eerste schoolles
school was wel oke vandaag
ongeveer 13:00: ik meld mijn klasgenoten dat ik biseksueel ben, grote verbaasde gezichten, er hangt meteen een groep kinders om me heen
13:30: thuis: ff internetten enzow beetje eten
16:00: gesprek met huisgenote Jolanda, comingout biseksualiteit ( 't gaat lekker vandaag: let op er komt er nog een)
17:00: uit eten met tante Ada
19:00: gezellig samen met tante op Jolanda's kamer, kletsen en theetje drinken. Comingout aan Ada dat ik bi ben
19:45: bellen met Astrid
20:00: Joop komt klussen en ik ga even internetten
20:15: even niksen en rondhupsen niet echt nuttige dingen doen
21:10: internetten das tot nu
en misschien dat ik naar de roze wolk ga, maar ben waarschijnlijk te moe dus zometeen lekker lezen en dan slapen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:54
Verwijderd
10:00u opgestaan
11:00u school
tot 12:00u ongewenst tussenuur daarna les
!5:00u geshopt en piercing laten zetten
18:00 gegeten
!9:30u gitaarles
Vanaf 20:30u Internet

Niet echt boeiend ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 21:19
Verwijderd
Om een uurtje of 08:30 werd ik wakker en tot mijn grote verbazing lag mijn vriend nog naast me. Hij heeft me toen eventjes duidelijk gemaakt dat ie me echt nooit kwijt wil, en natuurlijk naast me bleef liggen...Om 10:30 sms van ouders gekregen dat ze om 12:00 thuis zouden zijn van vakantie. Snel gedouched en omgekleed...Gegeten, vriend mee naar kapper gesleurd, ander kapsel aangemeten (*jippie*, eindelijk! ) En toen naar huis...

Om 13:45 besloten om naar Willemstad te rijden, kwamen in Dordrecht uit... *foutje* Afslag gemist... UIteindelijk gevonden, tot 14:50 gelopen, trug naar Roosendaal, getankt en toen naar huis. Kleffen op de bank, ouders irriteren...

Om 15:30 vriendje naar huis *snik snik*, na een week samen te zijn geweest...Vriendje op MSN gesproken, gegeten, 'avontuurlijk' wezen werken (Xenos dus), verlening van mijn contract gekregen, mag nog een half jaartje blijven! (weer *jippie*). Toen naar huis, om 21:00 uur, en nu achter de pc, vriendje e-card gestuurd, en zometeen lekker naar bed, tv kijken en dromen over vriendje, die ik gelukkig morgen alweer zie...

~ps. het lijkt dat ik en mn vriend niet zonder elkaar kunnen...Dat is eigenlijk ook zo, maar ja, het gaat na 8 maanden (jaja, deze zondag!) nog steeds goed, en daar ben ik blij om!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:16
GRRR
GRRR is offline
joepie.

opstaan. kater. opruimen. opruimen. eten. douche. chillen. naar de stad. skaten. chillen. skaten. chillen. eten. skaten. drinken. meer eten. meer skaten. thuis. chillen. chillen. niets doen. chillen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Okee, mijn dag vandaag:

10:00 wakker geworden. Videootjes gekeken enzo...
12:30 Wassen, aankleden
13:00 Keuken opruimen, eten maken.
14:00 computeren, CD's luisteren,rieleksen etc.
18:00 vertrek richting Chinees restaurant.
19:30 Naar Theater om Festen te zien (heel erg mooi toneelstuk!)
23:10 Eindelijk thuis.
23:50 Nog effe computeren
01:00 CD Luisteren
02:30 Slapen. (?)
Reageren

Regels voor berichten