Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
hier heb ik een LJ voor.. ik ben te lui om alles hier nog 'ns ook te gaan typen en / of te kopieren, dus kijk daar maar.
|
![]() |
|
Mijn dag vandaag: (hmmz zó interessant
![]() 07.30 Opstaan, badkamer, eten, tandenpoetsen enz. 08:20 De bus pakken (bijna te laat zoals gewoonlijk *zucht*) 09:15 op school: beeldende vorming (3 lesuren) 11.45 drama 13.15 weer naar huis met de bus, jeuj! weekend ![]() 14.15 in de poep getrapt ![]() ![]() 14.30 achter de compu 15.00 warme chocomelk gedronken, beetje kletsen enzo 16.00 weer achter de compu en straks nog: eten, appelflappen bakken ![]() blablabla Wat een ontzettend boeiend leven ![]()
|
![]() |
Vanochtend om half 9 wakker gemaakt door mijn moeder.
Blijven liggen,eindelijk opgestaan,naar beneden gestommeld en ontbeten. Rond kwart voor 10 naar een vriendin om een t-shirt te brengen voor een danswedstrijd,bleek dat ze al weg was naar de sporthal,moest ik nog een heel erg langer eind fietsen. In de voormiddag nog wat voor school gewerkt. In de namiddag,afgedroogd,gemsnt,geforumend. Toen ik plots de kriebels kreeg om weer iets met verf te doen (heb ik wel vaker) ![]() ![]() ![]() Om 3 uur weer gegeten,Danio ![]() Weer gemsnt en geforumend,eerst wou ik naar een vriendje gaan maar die had te veel koppijn,dus dat is niet door gegaan. Toen maar wat gelezen en gedicht geschreven ![]() Vakantie ![]()
|
7:00 uur, Mijn telefoonwekker gaat, want mij normale klokwekkerradio is sinds gister stuk.
0m half 8 eindelijk uit bed, ontbijten en het ontbijtnieuws van half 8 gekeken. Daarna douchen, aankleden, nog ff cdtje branden ondertuusen, m'n haar doen, lenzen in. En om kwart over 8 ga ik op weg van Heerhugowaard naar Alkmaar waar mijn school zich bevindt. Om 8:35 ben ik er, 5 minuten te laat, maar ik hoef geen briefje te halen(oef, gelukkig). Daarna 2 uur les, 1e uur Maatschappijleer, 2e uur Engels, we lezen Faustus in t engels. Daarna 2 tussenuren en ik ga de stad in, alles is nog hetzelfde al vorighe week.......nog steeds nix leuks, ik besluit om dit weekend maar naar Amsterdam te gaan. Ik kom terug op school alwaar ik 2 schoolgenoten zie, we gaan richting Bodrum(een turkse specialiteiten zaakje), ik eet Turkse Pizza(lahmacun), drink een chocomel en als toetje 2 gebakdingen met een soort amandelspijs erin alleen dan van cocos.(totaal 4,25 euro). We gaan weer terug naar school, gymmen. Dus 2 uur gym, we gaan hardlopen met hartslagmeters om op basis van de shuttle run. Om 14:10 ben ik klaar. Ik ga nog ff chillen op school, beetje praten met verscheidene mensen. Om 3 uur ga ik naar huis. Ik zet m'n MD aan en fiets onder het genot van een muziekje naar huis. Half 4 ben ik thuis, ff tv kijken, journaal om 4 uur, en als m'n pa klaar is ga ik achter de pc, alwaar ik afreis naar dit forum en hier dit neerzet. Boeiend he (NOT!). (spelfouten voorbehouden, ik heb geen zin om na te lezen of t klopt, net of iemand dit gaat lezen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, vooruit. Mijn belevenissen van vandaag. Ik heb helemaal niets uitgevoerd, eigenlijk. Behalve dan het kwijlen op foto's van bepaalde leden van het mannelijk geslacht. ![]() Ennem, ohja. Ik ben ook langs de bibliotheek gegaan. En hieruit kunnen we opmaken dat ik een pervers nerd-meisje ben. Hmm. ![]() |
![]() |
|
8 uur: stond ik op, heel vlug naar school gehaast. nog net optijd...
half 9: 2 uur lang toneelstuk geoefend half elf: pauze, frans geleerd 11 (?) uur: Nederlands + een uitvallend uur 1 uur: wiskunde maar ik ging weer frans leren 2 uur: frans proefwerk, en het ging vet slecht ![]() 3 uur: uit! lang gezeikt of we met een stel gingen logeren maar toch niet gedaan daarna naar huis gefietst, gelezen + nu computeren. saai dit ![]()
|
Om 7 uur ging de wekker, om kwart voor 8 zat ik eindelijk overeind in bed
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
tuurlijk,
0800 ik werd wakker (dan moet ik eigenlijk al beneden zitten te eten ![]() 0832 ik kom op school (ja te laat dus) 1000 k heb tussen uur, ga naar huis om te eten, dat heb ik dus nog niet gedaan, was te laat remember ![]() 1045 ik zit al weer op mn fietsje naar school 1105 les begint, ik ga op me tas liggen en doe 45min helemaal nix, docent ziet t toch niet ![]() 1150 ik geef me docent nederlands me boek+tekstverslagen (op diskette "me papier was op" inkt is op kent ie nou wel ![]() 1151 ik ga weg met de mededeeling dat ik naar een opendag ga voor vervolg school 1205 ik zit bij de kapper ![]() 1300 ik ben thuis, op de bank een broodje eten ![]() *black out* ![]() 1400 k ga naar opendag (ghehe) ![]() *verveel me* 1600 ben weer thuis ik kijk tv, lees de nieuwe gids door en doe nog wat maar dat ben ik ff vergeten 1645 ik ga naar boven, naar de comp 1710 ik check alle fora ff, replay wat 1728 ik kom op dit forum 1730 ik kom in deze tread 1736 ik tik deze replay en zet me tv op ander net happy now? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Om 8 uur werd ik wakker en toen ging ik eerst even douchen, daarna eten en mijn tanden poetsen, tas klaarmaken en dat soort ongein..
Om kwart over 10 kwam ik op school aan, even een lesje geschiedenis gevolgd, daarna Nederlands.. IN de grote pauze ben ik even naar het dorp geweest voor een loempia'tje en een ijsje.. Toen ik weer op school aankwam had ik een tussenuur tot kwart over 1.. Toen had ik weer een lesje nederlands waarbij ik vrij weinig heb gedaan en een les engels, waar me moesten lezen.. Eenmaal thuisgekomen om half 4 ging ik een leesdossier van engels maken en hij is af.. Ik ben even tv gaan kijken en nu zit ik achter het forum.. Klaar ![]()
|
10.00 u. > Ik werd wakker. Ik ben naar beneden gegaan, heb een stukje 'There's Something About Mary' gekeken. Terwijl ik mijn ontbijt nuttigde natuurlijk
![]() 10.45 u. > Ik ging naar boven en ging in bad. 11.15 u. > Ik zocht weer eens een perfect gestylede outfit ![]() - Ondergoed - Broek - Shirt - Sokken - Vest 11.25 u. > Ik ben maar eens mijn toilet gaan maken. ![]() 11.35 u. > Ik zette de PC aan en ben 'Mortal Kombat DA' op de Xbox gaan spelen. 11.45 u. > Ik bedacht me dat ik voor ANW een enquete af moet houden bij 50 mensen en had afgesproken met een vriend dit te gaan doen. We zouden nog bellen. Ik belde hem dus. Bleek hij het zijn te vergeten. ![]() 12.30 u. > Ik ben maar weer een Mortal Kombat gaan doen. Heerlijk de longen bij mijn tegenstander eruit rukken, onder het genot van een glaasje Fanta Pomelo. 13.30 u. > Een pakketje komt binnen. Yes! Het is mijn prijs voor 'De Brief van de Maand' in Xbox Magazine Februari. Ik ontvang 'Prisoner of War' voor op de Xbox. Is mijn dag weer goed ![]() 13.40 u. > Ik eet een Pizza Tonno. 14.00 u. > Ik fiets samen met een vriend naar de stad om de kaartjes op te halen voor The Ring, om 22.00 u vanavond. 15.30 u. t/m 18.00 u. > Enquete verzinnen en afnemen bij mensen. Als jullie lief voor me willen zijn, kunnen jullie mijn enquete invullen voor me. Dat helpt mij enorm bij mijn onderzoek. Link: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=399747 Alvast bedankt. 18.05 u. > Ik ga eten. Friet ![]() Tot nu toe verliep mijn dag zo. De planning voor de rest van de dag is simpel. Tussen 19.00 u. en 21.00 u. aan ANW werken en Xbox'xen. Om 21.15 u. naar de stad. The Ring begint om 22.00 u. Na de film nog ff wat drinken ofzo. En dan is de dag weer ruimschoots voorbij. ![]() |
![]() |
|
Kdan... Om half 7 werd ik "ruw" uit me slaap gehaald door een mus die in de boom voor me raam zat. Om 7 uur gedoucht, aangekleed, opgemaakt, ge-ontbijt en om 10 voor 8 de bus naar naaldwijk genomen. Overgestapt op de 39 naar voorschoten. Complimentje gescoort van de buschauffeur ("Goh wat ben je mooi!"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poort open, poort dichtgooien (me moeder staat in de keuken en die schrikt altijd als ik de achterdeur open doe.. Dus moest ik de poort hard dicht gooien van d'r ![]() ![]() ![]() Tv kijken, chips eten, avondeten eten.. Toen werd er voor de miljoenste keer belletje getrokken bij ons. Vervolgens heb ik samen met me moeder me vader zitten afluisteren hoe hij die kut-jochies aan het uitschelden was (ghehe). Bel uitgezet en nu zit ik me te vervelen en me dag (vaag) te beschrijven... Boeiend he? ![]()
|
![]() |
ehm. half 8 wakker, half 9 naar school.. 2 lesjes, 3e les kon ik so niet maken, op de gang zitten, pauze, nog 1 lesje, 2 uur gym. om 2 uur klaar... met iemand naar het plaatselijke winkelding hier om voedsel&drinken in te slaan. terug naar school. in de aula met toneelgroep gegeten&gedronken. toneelgespeeld
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
-kwart voor 8 ging m'n telefoon/wekker
-nog ff half uurtje blijven liggen oude kleren gezocht -onder de douche gesprongen -ff wat gegeten -Collega van me om 9 uur hier -met z'n 2en gaan mountainbiken onderweg op school nog ff met m'n bezwete kop een paar blikjes frisdrank gescoord -nog ff wat te eten gehaald in een supermarktje -half 12 thuis, ff gedouched, wat gegeten -van 12 tot 2 rijles gehad -ff beetje lopen bassen - 4 tot kwart over 6 gewerkt -gegeten -nieuwe Rise Against gedownload ![]() en daar ben ik nu dus ![]() |
![]() |
|
Sta op, ga naar de badkamer, douche aan.
Dan denk ik er weer aan dat ik zo'n kut leven heb. Dan denk ik eraan dat god niet bestaat. Dan krijg ik besef van waar ik ben. Dan droog ik me af. Dan ga ik naakt gitaar spelen(heb ik een foto van) Dan is het inmiddels weer avond. Ik doe een onderbroek aan en ga naar bed. |
![]() |
|
7.15 wekker
7.30 wekker 7.35 uit bed 8.10- 8.15 ontbijt 9.00 op school, gezellig bij Engels, vervolgens economie, pauze, 2 uur tekenen, Duits en geweldige afsluiter van geschiedenis. Om 15.00 uit, toen naar de golfclub gegaan om te trainen, van 15.15- 18.00 uur en om half 7 thuis, ik werd heel lief naar huis gebracht ![]() 18.30- 19.15 beetje gecomputerd daarna gegeten, nu weer computer. Vanavond beetje koffer inpakken, ik ga morgen op reis ![]() |
![]() |
|
![]() |
Fotows gaat me iets te ver, maar voor de rest: vooruit:
06:30: opstaan *zucht*, wekker gaat, kruip het liefst diep in mijn mandje maar vooruit eruit dan maar -8:00: tandjes poetsen, make-up opdoen, aankleden, eten, ed acties 08:15 eerste schoolles school was wel oke vandaag ongeveer 13:00: ik meld mijn klasgenoten dat ik biseksueel ben, grote verbaasde gezichten, er hangt meteen een groep kinders om me heen 13:30: thuis: ff internetten enzow beetje eten 16:00: gesprek met huisgenote Jolanda, comingout biseksualiteit ( 't gaat lekker vandaag: let op er komt er nog een) 17:00: uit eten met tante Ada 19:00: gezellig samen met tante op Jolanda's kamer, kletsen en theetje drinken. Comingout aan Ada dat ik bi ben 19:45: bellen met Astrid 20:00: Joop komt klussen en ik ga even internetten 20:15: even niksen en rondhupsen niet echt nuttige dingen doen 21:10: internetten das tot nu en misschien dat ik naar de roze wolk ga, maar ben waarschijnlijk te moe dus zometeen lekker lezen en dan slapen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om een uurtje of 08:30 werd ik wakker en tot mijn grote verbazing lag mijn vriend nog naast me. Hij heeft me toen eventjes duidelijk gemaakt dat ie me echt nooit kwijt wil, en natuurlijk naast me bleef liggen...Om 10:30 sms van ouders gekregen dat ze om 12:00 thuis zouden zijn van vakantie. Snel gedouched en omgekleed...Gegeten, vriend mee naar kapper gesleurd, ander kapsel aangemeten (*jippie*, eindelijk!
![]() Om 13:45 besloten om naar Willemstad te rijden, kwamen in Dordrecht uit... *foutje* Afslag gemist... ![]() ![]() Om 15:30 vriendje naar huis *snik snik*, na een week samen te zijn geweest...Vriendje op MSN gesproken, gegeten, 'avontuurlijk' ![]() ![]() ~ps. het lijkt dat ik en mn vriend niet zonder elkaar kunnen...Dat is eigenlijk ook zo, maar ja, het gaat na 8 maanden (jaja, deze zondag!) nog steeds goed, en daar ben ik blij om! |
![]() |
|
Okee, mijn dag vandaag:
10:00 wakker geworden. Videootjes gekeken enzo... 12:30 Wassen, aankleden 13:00 Keuken opruimen, eten maken. 14:00 computeren, CD's luisteren,rieleksen etc. 18:00 vertrek richting Chinees restaurant. 19:30 Naar Theater om Festen te zien (heel erg mooi toneelstuk!) 23:10 Eindelijk thuis. 23:50 Nog effe computeren 01:00 CD Luisteren 02:30 Slapen. (?)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |