Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
werd het net allemaal weer een beetje ontopic kom jij weer met nutteloze opmerkingen der tussendoor. kijk als je niet wil dat er loze opmerkingen doorheen komen datn moet je maar naar een forum gaan die alleen maar voor mystiek-mensen is .. die zijn er vast wel. kom dus niet zeuren als er mensen een grapje van maken want het is OPENBAAR. bla. |
![]() |
|
ik wil iedereen bedanken die toch nog op deze topic heeft gereageerd. Ik weet dat het een heel ongelovig verhaal is, en ik weet ook dat veel mensen hier helemaal niet in geloven. Ik geloof er zelf ook niet echt in, maar begin hierdoor toch wel steeds meer te twijfelen. Ik heb het er niet meer met mijn zusje (14) over gehad, omdat ik weet dat ze dan weer heel erg bang wordt, en dat wil ik niet. Het is nu bijna 11 maart (a.s. dinsdag) en ik zie wel wat er gebeurt. Het is niet zo dat ik er vol angst naar toe leef ofzo, ik hou me er eigenlijk ook niet echt meer mee bezig. Maar het komt wel dichtbij nu, en ik zie wel wat er gebeurt. Iig bedankt voor de paar serieuze reacties die er toch nog zijn geweest! Liefs, L.
||
Citaat:
Onzin forum is ook openbaar.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Geest in je kamer zal wel droom zijn geweest, omdat je idd in je slaap dingen die spelen overdenkt en er een verhaal van maakt.. Dat meisje echter zal echt gebeurd zijn, omdat jij daar met je zusje was en een meisje van 13 weet wat ze ziet en als het bij allebei prez hetzelfde is. Zo meningen onderbouwd. Nu ff reactie op aankomende 11 maart, mocht er wat gebeuren, neem contact op met aantal mensen van het forum zodat we je op een of andere manier (niet nader verklaard) kunnen helpen.. Merry Part en Blessed Be, Outdated Spirit |
![]() |
||
Citaat:
Een grapje is leuk maar post dan niet ALLEEN een grapje.. Ik probeer niemand kwaad te maken hoor, vind zn humor wel leuk ![]() Maar dat kan ook op Onzin. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Enge kinderfilms/series uit je jeugd Tink* | 12 | 05-10-2014 21:59 | |
Films, TV & Radio |
Welke film vonden jullie écht eng? Muchacha | 114 | 22-03-2006 12:24 | |
Films, TV & Radio |
Enge film? HmmIk | 57 | 11-05-2005 14:36 | |
Films, TV & Radio |
Eng. Wat is nu écht eng? AJMouse | 132 | 05-09-2004 14:35 | |
Vrije tijd |
Thomas Enge geschorst voor 12 maanden Verwijderd | 10 | 03-10-2002 15:48 | |
Flora & Fauna |
Wat is er zo eng aan Reptielen en aan insecten?? D@mien | 3 | 03-02-2002 05:02 |