Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 22:17
anoniem17
anoniem17 is offline
Hoi, ik zeg het van tevoren maar vast. Het is best wel een lang verhaal geworden, maar ik hoop toch dat jullie het willen lezen, want ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ben behoorlijk bang geworden, en wil graag jullie mening erover.

ik heb vannacht iets heel raars meegemaakt. Ik was aan het slapen. Ik droomde, maar was ook half wakker. Wat ik droomde, weet ik niet meer, maar ik weet wel dat het een hele nare droom was. Ik was heel erg bang, en had het idee dat er iets of iemand in de kamer was (een geest?!) Opeens verstijfde m'n lichaam helemaal, begon mijn hele lichaam te tintelen, en werd mijn keel op een of andere manier dichtgeknepen. Op dat moment hoorde ik iemand zeggen (of ik dacht het?!) dat een geest probeerde in mijn lichaam te gaan, mij over te nemen. Ik was echt onwijs bang, maar heb mezelf tot rust weten te brengen, en ben toen wakker geworden. Toen ik wakker was, heb ik meteen het licht aan gedaan en de tv aangezet, omdat ik zo bang was. Daarna ben ik weer in slaap gevallen en is er niks meer gebeurd.
Ik vraag me af wat dit geweest kan zijn. Was het gewoon een levensechte droom, of zou het echt iets geweest kunnen zijn?
Ik vond het echt heel eng en ben er een beetje bang van geworden. Vooral ook omdat vorig jaar maart iets is gebeurd, waar ik best bang van ben geworden:
ik stond in de winkel samen met mijn zusje, en achter mij stond een meisje van een jaartje of 4. Haar moeder schonk geen aandacht aan haar en keek alleen maar voor zich uit. Opeens begon dat meisje te lachen, dus ik en mijn zusje draaide ons om, om te kijken waarom ze lachte. Opeens werd ze een stuk serieuzer en zei ze: jullie zien het lekker toch niet, jullie zien het lekker toch niet, jullie zien het pas over een jaar En toen begon ze weer te lachen, en deed net of er niks aan de hand was. Op het moment dat ze het zei, leek het ook net alsof het niet zijzelf was die het zei, maar iemand anders, alsof iets/iemand bezit van haar genomen. Ik schrok me dood. Ik dacht. wat zien wij pas over een jaar, waar heb jij het over?! en die moeder van dat meisje zei: (echt op zo'n eentonige manier, alsof ze echt levenloos was) ik weet ook niet waar ze het over heeft. Nou, ik had het niet meer. Ik was die avond best wel van slag, vond het echt eng. Ik heb er de rest van de tijd die erop volgde niet veel meer aan gedacht, maar nu begint maart dus te naderen... En nou heb ik vannacht dus dat rare gedoe meegemaakt, en i'm freaking!! Ik hoop dat iemand me kan zeggen wat het misschien kan zijn, of dat ik gewoon echt gek aan het worden ben? Dit is wel een serieuze topic, dus ik hoop ook serieuze reacties te krijgen. Alvast bedankt, liefs!
Oud 25-02-2003, 12:45
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Als je zusje bij was in die winkel toen vorig jaar....

Misschien zou je haar kunnen vragen of zij dit dan ook gehad heeft, misschien betekend het wel iets...

Misschien wil iets/iemand jullie iets duidelijk maken.....
Ik weet dat dit eng kan zijn, maar probeer erover te praten met je zusje, en probeer wakker te blijven snachts om te kijken/horen of het nog terugkomt.......
Oud 25-02-2003, 14:27
Verwijderd
ik denk dat t gwoon een echte nachtmerrie is geweest...
en dat er verder nix aan de hand is ...
als je t zeker wil weten, moet je gwoon ff naar een paragnost ofzo gaan
Oud 25-02-2003, 15:03
hell's fairy
hell's fairy is offline
ik denk dat dat eerste een nachtmerrie was,
dat tweede zou ook gedroomd kunnen zijn
ik geloof ook niet dar er geesten zijn die een mensen licaam in bezit nemen,
ik heb een tijdje van die vreemde dingen mee gemaakt, puur omdat ik er op ging letten bij elk oud huis of bij elke rilling of tinteling die ik voelde dacht ik dat er misschien wel een geest zou zijn, je maakt jezelf gek mijn advies is om er een keer mee naar je moeder te stappen en tegen haar vertellen hoe je je voelt en wat je denkt. er is vast een logische verklaring voor en probeer je bezig te houden met andere dingen
over dat kleine meisje heb ik geen idee, maar misschien probeerde ze je inderdaat iets duidelijk te maken,
of ze flikt het vaker bij andere mensen omdat ze dat leuk vind
even een jaartje afwachten,...
Oud 25-02-2003, 15:22
Gandalf
Gandalf is offline
het is idd daad erg freaky maar ik zou er eens met je zusje praten. als je met haar iig een serieus gesprek te voeren valt over dit soort onderwerpen. en weet je nog de exacte datum wanner je het meisje tegen kwam?? moet je anders nog even geduld hebben. als het er iets mee te maken heeft merk je het die dag dnek ik wel....
Oud 25-02-2003, 17:10
anoniem17
anoniem17 is offline
ja, ik weet de datum nog. het was 11 maart, de verjaardag van mijn zusje. dus het zit er aan te komen... en ik denk niet dat dat meisje dat deed om ons op de kast te jagen. ze is nog maar 4 jaar, en volgens mij denk je er dan niet aan om zoiets te zeggen om iemand bang te maken.
Oud 25-02-2003, 17:21
Gummiebear
Gummiebear is offline
ben je er wel zeker van dat dat echt is gebeurd van dat meisje in de winkel.. wel toevallig dat dat op de verjaardag van je zusje was
en dat van die geest is waarschijnlijk gedroomd
dus jah nog een paar daagjes afwachten..
Oud 25-02-2003, 18:35
anoniem17
anoniem17 is offline
ik weet 200% zeker dat dat met dat meisje in de winkel is gebeurt. Mijn zusje was er ook bij, en het kan niet dat we het ons allebei verbeeld hebben.
Oud 25-02-2003, 20:20
barkrukkie
barkrukkie is offline
Heb je wel eens vaker terug gedacht aan die ontmoeting van vorig jaar? Dat je (voordat je die droom had) realiseerde dat het een jaar geleden was dat je dat meisje had ontmoet?
Zo ja, dan is het bijna zeker dat je hebt gedroomd hebt. Het is vrij normaal om met je gedachtes dan bij die 'voorspelling' te zijn, en aangezien dromen verwerkingen zijn van je gedachtes, is het logisch dat je daar over droomt.
Zo niet, tsja.. Dan wordt het twee weekjes wachten...
Oud 25-02-2003, 20:29
anoniem17
anoniem17 is offline
ik heb laatst wel aan die ontmoeting gedacht ja. en dat ik het toch wel eng vond, en benieuwd was, wat me te wachten staat. Maar ik was er niet echt mee bezig ofzo. En al helemaal niet die avond. Hmz, ik ben gewoon een beetje para aan het worden. Ik wacht wel gewoon af. Waarschijnlijk is het niks. Hoop ik...
Oud 25-02-2003, 20:32
barkrukkie
barkrukkie is offline
Khoop dat het alleen maar een droom was ja.
Maar goed, je merkt het vanzelf. En ook al zou 't wél gebeuren, wie zegt dat het iets slecht zou zijn?
positief denken
Oud 26-02-2003, 20:31
Martijn
Martijn is offline
misschien lag je die nacht wel te denken aan wat er in die winkel gebeurde en dat je ging bedenken wat er over een jaar allemaal zou kunnen gebeuren en was dat van die geest gewoon een nachtmerrie
(ik hoop het voor je)
Oud 27-02-2003, 17:59
sneez
sneez is offline
ik krijg altijd koude rillingen als ik dit soort geest verhalen lees,
en idd. ik denk bij elk schokje, geluidje of tinteling dat er een geest achter me staat oid.
maaaaaar denk maar zo. er is nog nooit wat fysieks gebeurd met je ..
Oud 27-02-2003, 18:36
sneez
sneez is offline
PiPu teveel naar Scary Movie 2 gekeken? ^_^
Oud 27-02-2003, 18:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ik heb dus last van klopgeesten onder mn bed, WAT NU!??!
Oud 27-02-2003, 19:01
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
QT Earl schreef:
ik heb dus last van klopgeesten onder mn bed, WAT NU!??!
erop kloppen hé! daarvoor dienen die toch? of niet? met zo'n naam veronderstel ik van wel toch...
Oud 27-02-2003, 19:14
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef:
opkloppen?
juh, gelijk met room.
één van de vele eigenschappen van klopgeesten is dat ze compact zijn, daardoor passen ze beter in een kommetje en kan je ze gemakkelijk opkloppen.
Oud 27-02-2003, 19:23
Verwijderd
Klopgeesten nu ook verkrijgbaar in gemakkelijke spuitbus
Oud 27-02-2003, 22:18
RI ownz j00
RI ownz j00 is offline
11 maart? ik heb gehoord dat ergens in maart de aarde (alweer) zou vergaan. nou is het dus vaker voorspeld dat dit gebeurd maar dit meisl=je maakt het alleen interresanter. het eerste is waarschijnlijk maar een droom.
Oud 28-02-2003, 10:18
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
RI ownz j00 schreef:
11 maart? ik heb gehoord dat ergens in maart de aarde (alweer) zou vergaan. nou is het dus vaker voorspeld dat dit gebeurd maar dit meisl=je maakt het alleen interresanter. het eerste is waarschijnlijk maar een droom.
Ja ze is vast en zeker de messias
Oud 28-02-2003, 15:04
nalaaa
nalaaa is offline
misschien heeft dat van het meisje en van je "droom"wel helemaal niets met elkaar te maken?
maar omdat je door die droom bang bent geworden weer aan het meisje dacht? ik denk dat die droom echt een droom was, dat van het meisje is wel eng ja, maar je kan alleen afwachten en proberen jezelf niet te bang te maken.
Oud 04-03-2003, 13:46
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
het meisje had waarschijnlijk je droom zien aankomen en zat daarmee te lachen, dat gebeurt echt héél vaak hoor!
Oud 04-03-2003, 14:34
Verwijderd
die droom was denk ik gewoon een nachtmerrie

het meisje geowon iemand met een levendige fantasie
Oud 05-03-2003, 13:03
moonchild
Even voor de genen die nou zitten te spotten; best wel laag en triest om met de angsten van een ander te spotten!!! Geesten kunnen wel invloed op je hebben (spreek uit ervaring).

Ik snap dat je bang bent. Het schijnt dat sommige kleine kinderen meer kunnen zien dan oudere kinderen en volwassenen, zij staan nog open voor dingen die wij normaal gesproken helemaal niet kunnen zien.

Hoe oud is je zusje? Misschien kan je er met haar over praten (wat al eerder is gezegd). Misschien zit zij wel met dezelfde angst. Zo'n klein kindje probeert je echt niet op zo'n manier te treiteren.
Als je er nog iets over kwijt wil kan je me altijd een PB sturen.
Dit is WEL een serieuse reactie.
Oud 05-03-2003, 18:24
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
moonchild schreef:
Even voor de genen die nou zitten te spotten; best wel laag en triest om met de angsten van een ander te spotten!!! Geesten kunnen wel invloed op je hebben (spreek uit ervaring).
mja dan moet je wel eerst in die dingen geloven
ik geloof er niet in & en ze hebben geen invloed op mij - misschien iets dat jullie ook moeten proberen
maar goed ik mocht mn mening niet meer geven op 't mystiek forum dus negeer me maar
Advertentie
Oud 05-03-2003, 21:25
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Waarom zou je hierop reageren als je er toch niet in geloofd, stoer zeg..
Oud 05-03-2003, 21:29
barkrukkie
barkrukkie is offline
Offtopic:
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Waarom zou je hierop reageren als je er toch niet in geloofd, stoer zeg..
nee, dít is nuttig

Oud 05-03-2003, 21:40
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Dit was toch een openbaar forum? Noudan ik reageer waar ik wil! Dan moeten ze maar bij het aanmelden vragen "Geloof je in geesten?" Zonee, geen toegang tot mystiek
Oud 06-03-2003, 13:18
moonchild
Er is een verschil tussen reageren en spotten.
Oud 06-03-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
moonchild schreef:
Er is een verschil tussen reageren en spotten.

werd het net allemaal weer een beetje ontopic kom jij weer met nutteloze opmerkingen der tussendoor. kijk als je niet wil dat er loze opmerkingen doorheen komen datn moet je maar naar een forum gaan die alleen maar voor mystiek-mensen is .. die zijn er vast wel. kom dus niet zeuren als er mensen een grapje van maken want het is OPENBAAR.

bla.
Oud 06-03-2003, 18:53
Verwijderd
ken t niet gwoon verder ontopic?

jezus wat is t mystiekforum toch verneukt!
Oud 06-03-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Dark Girl! schreef:
ken t niet gwoon verder ontopic?

jezus wat is t mystiekforum toch verneukt!
Tsjah.
Oud 07-03-2003, 12:48
anoniem17
anoniem17 is offline
ik wil iedereen bedanken die toch nog op deze topic heeft gereageerd. Ik weet dat het een heel ongelovig verhaal is, en ik weet ook dat veel mensen hier helemaal niet in geloven. Ik geloof er zelf ook niet echt in, maar begin hierdoor toch wel steeds meer te twijfelen. Ik heb het er niet meer met mijn zusje (14) over gehad, omdat ik weet dat ze dan weer heel erg bang wordt, en dat wil ik niet. Het is nu bijna 11 maart (a.s. dinsdag) en ik zie wel wat er gebeurt. Het is niet zo dat ik er vol angst naar toe leef ofzo, ik hou me er eigenlijk ook niet echt meer mee bezig. Maar het komt wel dichtbij nu, en ik zie wel wat er gebeurt. Iig bedankt voor de paar serieuze reacties die er toch nog zijn geweest! Liefs, L.
Oud 07-03-2003, 15:35
Verwijderd
11 maart vallen de bommen op irak.
Oud 07-03-2003, 17:12
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef:
11 maart vallen de bommen op irak.
juh, en dat meisje wist dat zéker...
Oud 07-03-2003, 18:11
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef:
werd het net allemaal weer een beetje ontopic kom jij weer met nutteloze opmerkingen der tussendoor. kijk als je niet wil dat er loze opmerkingen doorheen komen datn moet je maar naar een forum gaan die alleen maar voor mystiek-mensen is .. die zijn er vast wel. kom dus niet zeuren als er mensen een grapje van maken want het is OPENBAAR.

bla.

Onzin forum is ook openbaar..
Oud 07-03-2003, 18:15
Outdated Spirit
Citaat:
anoniem17 schreef:
ik wil iedereen bedanken die toch nog op deze topic heeft gereageerd. Ik weet dat het een heel ongelovig verhaal is, en ik weet ook dat veel mensen hier helemaal niet in geloven. Ik geloof er zelf ook niet echt in, maar begin hierdoor toch wel steeds meer te twijfelen. Ik heb het er niet meer met mijn zusje (14) over gehad, omdat ik weet dat ze dan weer heel erg bang wordt, en dat wil ik niet. Het is nu bijna 11 maart (a.s. dinsdag) en ik zie wel wat er gebeurt. Het is niet zo dat ik er vol angst naar toe leef ofzo, ik hou me er eigenlijk ook niet echt meer mee bezig. Maar het komt wel dichtbij nu, en ik zie wel wat er gebeurt. Iig bedankt voor de paar serieuze reacties die er toch nog zijn geweest! Liefs, L.

Geest in je kamer zal wel droom zijn geweest, omdat je idd in je slaap dingen die spelen overdenkt en er een verhaal van maakt..

Dat meisje echter zal echt gebeurd zijn, omdat jij daar met je zusje was en een meisje van 13 weet wat ze ziet en als het bij allebei prez hetzelfde is.

Zo meningen onderbouwd.

Nu ff reactie op aankomende 11 maart, mocht er wat gebeuren, neem contact op met aantal mensen van het forum zodat we je op een of andere manier (niet nader verklaard) kunnen helpen..

Merry Part en Blessed Be,

Outdated Spirit
Oud 07-03-2003, 18:17
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Outdated Spirit schreef:
Onzin forum is ook openbaar..
Insinueer jij daarmee dat mijn waarde vriend Pigly P. Ambrazl onzin vertelt?
Integendeel, zijn posts zijn juist zeer diepgaand, maar je moet er even bij stilstaan vooraleer je de echte mening ervan begrijpt.
Oud 08-03-2003, 07:37
Outdated Spirit
Citaat:
* ^_^ * schreef:
Insinueer jij daarmee dat mijn waarde vriend Pigly P. Ambrazl onzin vertelt?
Integendeel, zijn posts zijn juist zeer diepgaand, maar je moet er even bij stilstaan vooraleer je de echte mening ervan begrijpt.
Ik insinueer dat Pigly voor de wat jongere forummers erg offtopic overkomt, dus bij deze, liever wat meer ontopic gerichte dingen.
Een grapje is leuk maar post dan niet ALLEEN een grapje..

Ik probeer niemand kwaad te maken hoor, vind zn humor wel leuk
Maar dat kan ook op Onzin.
Oud 11-03-2003, 07:50
Dark-Witch
Dark-Witch is offline
Het is vandaag 11 maart :

ik hoop dat er nix gebeurt.. iig sterkte want ik weet hoe je je voelt
Advertentie

Regels voor berichten