Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
/me is toch maar o zo blij met zijn headless Workstation , en ja dat draait Debian SID en is rete snel (21064A 266MHz. )
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg gewoon: het maakt niet uit wat je mist, je download het / haalt het van de cd en installeert het, als het er niet op staat en je wil het wel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zeg alleen dat als ik na een verse install met gelijke services en nVidia openGL driver up and running in MDK qua performance aanzienelijk beter presteert. Dat jij de knowhow heb om SID zo op te krikken dat het sneller is, leuk, maar het interesseert me eigenlijk geen barst... nofi |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
ik wou dit overnemen: Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Code:
apt-get install mplayer-skins deps checken(mplayer, mplayer-nogiets) deps installen en mplayer-skins installen |
![]() |
||
Citaat:
En dan nog , Emacs gaat positief vooruit , Vi is min of meer hetzelfde ;-)
|
zullen we de emacs vs vim discussie even laten rusten?
als jullie nou allebei gewoon verder gaan met wat jullie een goede editor vinden en andere laten werken met een editor die hun goed vinden de discussie is namelijk nogal zinloos lijkt me, aangezien het hier gewoon om meningen over die editors gaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ITS.. mja klopt wel, ff vergeten. maar ITS is nog ouder dacht ik ![]() de discussie is iig nutteloos, dus we kunnen 't hier missch beter bij laten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Debian heeft niet een 'desktop-install-howto' zoals Gentoo die heeft. Maar daar staat tegenover dat het bij Debian ook buitengewoon veel makkelijker is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |