Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() zo hoort het volgens mij niet te gaan. Mn broertje had de afgelopen drie jaar ook zo'n irritante lerares, maar die hadden, met een paar ouders, de coordinator en die lerares, een goed gesprek gehad, en toen ging het weer veel beter. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zou me maar niet teveel zorgen maken over dat die mentrix naar de docente toestapt. Soms worden docenten dan juist aardiger. Maak je d'r maar geen zorgen om, zo erg was het niet wat jij deed. Ik denk dat je mentrix dat maar al te goed begrijpt en dat die docente je niks kan maken!
|
Verwijderd
|
antwoorden is met een t
![]() Sorry hoor, maar ik heb het idee dat je hier een beetje overdrijft. ![]() Je hebt duidelijk wel een probleem, maar het komt gewoon een beetje opgeblazen over. Je moet gewoon eens goed met haar gaan praten, of anders naar je mentor/conrector stappen, desnoods met je ouders. Eerst je ouders overtuigen natuurlijk. En anders ga je toch gewoon lekker dingen naar haar hoofd gooien. ![]() Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 18:30. |
![]() |
|
Het is in m'n larakter om me snel druk te maken en dingen op te blazen, maar dit zat echt, echt, echt fout. Ik ben trouwens al naar m'n mentrix geweest en die ging meteen door het lint, ik wacht met spanning af...
offtopic: ik schrijf and...oeps...antwoord altijd met een "d", is een soort gewoonte van me, ik vergeet het altijd...
|
Als je bekent staat als een lief meisje dat nooit voor problemen zorgt, dan zijn ze eerder geneigd dingen door de vinger te zien.
Ik vind dat je gelijk hebt en het zal wel met een sisser aflopen of je moet naar de afdelingsdirecteur gaan en netjes je verhaal vertellen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #123 coopergirl | 494 | 12-03-2008 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafd en verveling op school Gevederde | 209 | 09-02-2005 07:08 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |