Advertentie | |
|
![]() |
|
draag in de zomer 'korte skatebroeken'.
ik ga echt niet in een veel te hete broek rondwandelen, ookal beken ik dat dichte schoenen ook niet lekker zitten. dus loop ik er vaak er fout bij met me korte skategevallen en slippertjes eronder. tis maar wat je lekker vind toch? ![]()
|
![]() |
belachelijk, waarom zou je geen korte broeken mogen dragen?!?!
waarom zou ik in een lange broek gaan lopen als het buiten 30 graden is?!?! ok, op school doe ik het niet, maar zodra ik thuis kom, gaat dat ding direct aan. als het weer t tenminste van me vraagt. en ik wil ook niet op t strand met witte benen en bruine armen/ hoofd gaan rondlopen omdat ik al die tijd een lange broek heb aangehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Korte broeken zijn oke, mits het een beetje mooie en subtiele zijn. Dus niet van die lompe tenten ![]() *is trouwens zwaar 3/4 broek verslaafd ![]()
|
Verwijderd
|
Ik draag eigenlijk alleen korte broeken als ik niks te doen heb. Wanneer ik ergens naar toe moet dan is een lange broek toch een betere keuze (staat wat beter/netter). Het ziet er vaak niet echt elegant uit... Gewoon een dunne katoenen broek of een linnen broek is net zo koel en staat veel beter
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik korte broeken wel wat hebben, tod's of bootjes eronder met een polo'tje. ![]() Iig géén slippers dus. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Draag in zomer regelmatig korte broeken... en dan gewoon met schoenen eronder en korte sokjes (die ongeveer 5 cm boven de schoen uit komen), hempje of t-shirt erbij, waarom niet? Draag trouwens vaker rokjes, maar dat is omdat leuke rokjes meet te koop zijn dan leuke korte broeken.
Driekwartbroeken vind ik vreselijk zitten en er nogal dom uit zien, eigenlijk. |
![]() |
|
Korte broeken liggen toch altijd een beetje gevoelig. Bermuda's bij meisjes vind ik ontzettend lelijk staan (bij mij toch), driekwartbroeken zijn vaak wel leuk, maar als het warm is toch nog steeds erg dicht bij een lange broek. Als ik dan al korte broeken draag is het toch of zo'n kort Lara Croft dingske of een hotpant. Maar eigenlijk draag ik meestal gewoon korte rokjes of jurkjes als het warm is, dat is nog frisser en staat eigenlijk wel leuker.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Korte broek met panty? ThunderShock | 5 | 24-03-2011 20:24 | |
Lifestyle |
Korte Broeken Hulk | 74 | 08-08-2006 18:34 | |
Lifestyle |
Een paar mooie melkflessen benen onder een korte broek???!!! Verwijderd | 93 | 19-06-2004 16:19 | |
Lifestyle |
Korte broeken.. Verwijderd | 33 | 23-04-2003 21:12 | |
De Kantine |
korte broeken dag shanli | 34 | 01-06-2002 20:00 | |
Lifestyle |
Korte broeken laula | 57 | 07-05-2002 14:41 |