Advertentie | |
|
11-03-2002, 09:10 | |
@Celesta
Maar van binnen...ik weet niet het lijkt wel of ik van binnen langzaam afsterf. Ik voel me zo ongelukkig,zo leeg van binnen. Probeer open te staan voor mensen. Nog een paar weken geleden voelde ik me ook zo, maar zoiets simpels als de meeting van DoP veranderde dat al In tegenstelling tot mijn uitje op vrijdag, voel ik me nu wel beter (lichamelijk niet zo, ben nu idd verkouden, maar qua gevoel wel) En het begint nu steeds meer erop te lijken dat ik niemand meer heb,absoluut niemand. Ik voel me daar gewoon zo rot om. Ik heb in realiteit op zich ook niet veel mensen om mij heen. Nu is de situatie inmiddels wel beter dan een jaar geleden, voornamelijk omdat de thuissituatie zich voor mij gebeterd heeft (kan nu beter overweg met vader). Alleen dat al maakt veel uit natuurlijk. Daarnaast groeit mijn kring van kennissen (gewoon mensen die ik zie bij Taekwondo, werk, maar ook internet) .. Maar euhm, ook al vind je het vreemd om mensen van het internet te ontmoeten, je kunt er soms wel vrienden in vinden denk ik. Je moet er alleen open voor staan. dat word ook dagelijks tegen me gezegd,ik kan niks,ik ben een mislukkeling,en ik had nooit geboren mogen worden,leuk als je moeder dat tegen je zegt. Zoals jij een keer tegen mij 'zei' : linker oor in, rechter oor uit Tsja, dat je moeder dat zegt, is wel minder :/ Soms heeft ze gewoon haar "aanvallen" en daar ben ik de dupe van. Ten eerste vraag ik me daarbij af wat zij allemaal al mee heeft gemaakt en of het daardoor komt. Ten tweede speelt de leeftijd misschien ook een rol (overgang misschien?) .. En al die dreigementen steeds dat ze me het huis uit wilt gooien als ik zo doorga etc. "als ik zo doorga" Met wat? Wat verlangt *zij* van jou? Ik voel me gewoon zo alleen op de wereld,soms kan ik er echt ff niet meer tegen.Wat is het nut van mijn bestaan vraag ik me weleens af. Mwah, is er wel een 'nut' van het bestaan? In welke mate is een enkeling nu van invloed op het geheel? Lijkt me in de meeste gevallen zeer gering. Het komt er dan ook op neer dat je uiteindelijk voor jezelf leeft. Ja, je kunt het op een ouderwetse manier dramatiseren en elk ieder zijn rol laten vervullen in het voortbestaan van de mens. Zo van: "leidt een zo prettig mogelijk leven en zorg voor nakomelingen" .. beetje aan de simpele kant, maar ergens klopt het wel Oke mensen zullen wel denken "get over it,en zeik niet zo" zou ik ook denken. Ik denk: "doe er wat aan" .. Maar ik kan het gewoon niet meer alleen,ik probeer het al 3 jaar. Het is en blijft een kwestie van instelling. Je hebt nauwelijks kosten en veel tijd; de oplossing in mijn ogen is om te gaan werken en daarvan een opleiding op afstand te betalen .. het is misschien niet 'ideaal', maar het kan wel. Directe voordeel: je zit niet meer de hele dag alleen thuis. Indirecte voordeel: je doet ervaring met mensen op de werkvloer op, kunt een opleiding doen, enz.. Ik wil gewoon normaal leven,en plezier in het leven hebben,maar hoe Het leven is een geheel van geven en nemen. Het gaat uiteindelijk wel om jezelf, maar mensen verwachten dingen van je. Wat doe jij in de ogen van je moeder fout? Wat verlangt zij van jou? Wat jij wilt, is een doel .. "wat anderen willen", is vaak een middel .. Sterkte iig. |
11-03-2002, 12:05 | ||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder voel ik me bij dat soort mensen echt niet op m'n gemak Citaat:
Maar oke,bedankt |
11-03-2002, 12:17 | |
@Marc
Probeer open te staan voor mensen. Nog een paar weken geleden voelde ik me ook zo, maar zoiets simpels als de meeting van DoP veranderde dat al Ja goed,maar ik kan dat niet echt. Ik schrik mensen alleen maar af,met m'n uiterlijk met m'n gedrag Ik heb in realiteit op zich ook niet veel mensen om mij heen. Nu is de situatie inmiddels wel beter dan een jaar geleden, voornamelijk omdat de thuissituatie zich voor mij gebeterd heeft (kan nu beter overweg met vader). Alleen dat al maakt veel uit natuurlijk. Daarnaast groeit mijn kring van kennissen (gewoon mensen die ik zie bij Taekwondo, werk, maar ook internet) .. Bij mij is het juist andersom.Kennissen vertrekken ook al uit m'n leven,ik heb eigenlijk momenteel echt niemand meer. En de thuissituatie word bij mij steeds slechter. Maar euhm, ook al vind je het vreemd om mensen van het internet te ontmoeten, je kunt er soms wel vrienden in vinden denk ik. Je moet er alleen open voor staan. Op zich vind ik het niet echt vreemd,maar waarom zou ik het doen,zodat mensen me belachelijk kunnen maken om wie ik ben en hoe ik eruit zie? Zoals ik net zei ik schrik mensen gewoon af,dan heeft het geen eens nut. Zoals jij een keer tegen mij 'zei' : linker oor in, rechter oor uit Tsja, dat je moeder dat zegt, is wel minder :/ Is erg moeilijk,vooral als het zo vaak tegen je gezegd word. Ten eerste vraag ik me daarbij af wat zij allemaal al mee heeft gemaakt en of het daardoor komt. Ten tweede speelt de leeftijd misschien ook een rol (overgang misschien?) .. Niet veel,geen slechte jeugd gehad,en ook geen hele erge dingen meegemaakt. Het is denk ik gewoon de overgang ja,maar goed ik kan dat gescheld elke dag nu ff niet hebben. "als ik zo doorga" Met wat? Wat verlangt *zij* van jou? Tja ik zou het ook niet weten,ze geeft mij van alles de schuld,verder....??? Ik denk: "doe er wat aan" .. Ja hoe?Het is niet zo makkelijk als je denkt. Het is en blijft een kwestie van instelling. Je hebt nauwelijks kosten en veel tijd; de oplossing in mijn ogen is om te gaan werken en daarvan een opleiding op afstand te betalen .. het is misschien niet 'ideaal', maar het kan wel. Sterkte iig. Dank je |
11-03-2002, 12:29 | |
@Celesta...
Ik schrik mensen alleen maar af,met m'n uiterlijk met m'n gedrag Gedrag heb je toch zelf in de hand? Op zich vind ik het niet echt vreemd,maar waarom zou ik het doen,zodat mensen me belachelijk kunnen maken om wie ik ben en hoe ik eruit zie? Zoals ik net zei ik schrik mensen gewoon af,dan heeft het geen eens nut. Daar geloof ik niks van. Daarnaast zijn de mensen op zo'n meeting een stuk toleranter dan gewoonlijk. Zo ervoer ik het tenminste Is erg moeilijk,vooral als het zo vaak tegen je gezegd word. Mjah :/ Ja hoe?Het is niet zo makkelijk als je denkt. 1 ding is wel: je hoeft niet alleen te zijn. De rest is misschien moeilijker.. |
11-03-2002, 12:44 | |
@Marc
Gedrag heb je toch zelf in de hand? Hmm ja maar ik bedoel met gedrag meer dat ik bij vreemden eerst best stil ben enzo,ik weet niet,mensen vinden me gewoon raar Daar geloof ik niks van. Daarnaast zijn de mensen op zo'n meeting een stuk toleranter dan gewoonlijk. Zo ervoer ik het tenminste Geloof het maar wel,maar ja mensen beoordelen altijd alleen maar op uiterlijk,ze accepteren mij niet voor wie ik ben (misschien omdat ik ook een klote innerlijk heb ) 1 ding is wel: je hoeft niet alleen te zijn. De rest is misschien moeilijker.. Not true |
11-03-2002, 12:54 | |
@Celesta..
Hmm ja maar ik bedoel met gedrag meer dat ik bij vreemden eerst best stil ben enzo,ik weet niet,mensen vinden me gewoon raar Aan de telefoon klonk je heel normaal, waarom zou het niet zo zijn in realiteit? Geloof het maar wel,maar ja mensen beoordelen altijd alleen maar op uiterlijk,ze accepteren mij niet voor wie ik ben (misschien omdat ik ook een klote innerlijk heb ) Zoals ik al schreef via mail: je hebt 'mensen' en mensen. De meesten oordelen er inderdaad direct op, maar de meesten zijn ook dom Not true Wat doe je volgend weekend? |
11-03-2002, 13:03 | |
@Marc...
Aan de telefoon klonk je heel normaal, waarom zou het niet zo zijn in realiteit? Nou ik ben niet normaal,believe me Zoals ik al schreef via mail: je hebt 'mensen' en mensen. De meesten oordelen er inderdaad direct op, maar de meesten zijn ook dom Nee hoor niks dom,het is logisch,als je mijn kop heb gezien begrijp je waarom Wat doe je volgend weekend? Ff kijken in m'n agenda,heb het altijd zo druk hahaha LOL Neh niks als gewoonlijk,alleen zondag een voetbalwedstrijdje van Feyenoord. En er is een hele kleine kans dat ik naar m'n vader moet,maar dat zal wel niet aangezien hij amper nog wat van zich laat horen,dus word weer een lekker rustig weekendje |
11-03-2002, 13:56 | |
@Marc....
Is op je foto's iig niet te zien. Foto's tja....zegt niks want ben toch echt blegh Dan spreken we toch gewoon eens af op Zaterdag? Of misschien zelfs vrijdagavond? Hmm maybe Daar moet Celesta nog ff overna denken (Als je maar niet over wiskunde gaat lullen ) *Kreeg net een hele interessante mail van ene Marc over wiskunde en waarom het zo cool is,plus voorbeelden * Gnehehe |
11-03-2002, 13:59 | ||
Citaat:
*Kan niet tegen huilende jongetjes * (Oh jee,wat ik al vreesde begint waarheid te worden,mijn thread veranderd weer in een off topic chat gebeuren,en ik doe zelf nog mee ook ) |
11-03-2002, 14:39 | ||
Citaat:
Aan de andere kant is het moeilijk om vooruit te werken als je de resultaten van het eerste examen nog niet hebt :/ |
11-03-2002, 14:44 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 02-04-2006 00:46 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe kom ik hier uit... Daangerous | 10 | 08-01-2006 21:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Okeej.. Hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan? Verwijderd | 15 | 16-07-2003 13:12 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 23:10 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 19:56 |