![]() |
||
Omdat er in andere fora wel "Ik zoek een..."-topics zijn, en ik hier er nog een miste (kan ook aan mij liggen, sluit hem dan maar weer ), open ik dit topic maar
als je iets zoekt. Het liefst voor windows natuurlijk, maar andere OS'en zijn ook welkom Je moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven, en niet zo vaag doen, ik heb verder nog geen vragen maar leef je maar lekker uit, voor als je een leuk spelletje temelden hebt check dit topic, Topic Hier bij gelden de officieele regels ook.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 15:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Aha.
En dit voegt dingen toe die http://www.google.com/ niet toevoegt?
|
www.gamefaqs.com ik weet niet of ze er dos games hebben , maar ze hebben wel alle Consoles ( zelfs de 3DO en de Virtual boy )
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
probeer het hier eens te vinden http://www.aplusvideogames.com/
ik weet niet of het hier op staat maar je kan het proberen
|
Verwijderd
|
je start in zo'n tombe ofsow, kan tussen volgens mij een stel ventjes kiezen, dan kan je wapens oppakken, gemene mannetjes doodmaken en sleuteltjes oppakken en deurtjes openmaken. Je kan ook met magie smijten maar dat weet ik ook niet meer zeker.
Ik weet nog wel zeker dat toen ik het speelde (ik was toen nog kleiner ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ok ik weet wel een spel
het was nog voor op de 286 ofsow, dus maar een selectieve groep zou hem kunnen kennen, ik speelde het ongeveer toen ik 6 was dus het is minimaal 10 jaar oud. Het is een soort adventure waar je in een enorme wereld zit en een lammetje moet vangen, verder kan je nog veel meer opdrachten uitvoeren (twas revolutionair voor die tijd ![]() grtz Naz
||
Citaat:
ik zal er deze week proberen op te letten, maar volgens mij was het bij software of koopjes afdeling bij de V&D (en ik hem 'm zowel in A'dam als DH gezien, dus ik denk dat ze 'm elders ook wel hebben)
|
Heej, ik was ooit een "die hard" Steel Panthers speler. Denk dat weinigen dit spel kent. Toch was het bekend genoeg om 4 sequals te maken.
Het is welbeschouwd de voorloper van Panzer General en je moet tactische missies in de 2e wereld oorlog volbrengen. Nu zijn de versies 2, 3 en geloof ook 4, veel mooier en uitgebreider....en kun je bij 2 of 3 ook in andere oorlogen als Korea, Vietnam en Irak missies spelen.... ik ben dus opzoek naar díe versie, misschien dat iemand me eraan kan helpen, want al zouden ze ooit ergens verkocht zijn in Nederland, nu zéker niet meer en downloaden kan ook nergens....
Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 10:09. |
![]() |
|
Ik zoek een adventure spel voor de Playstation 2.
En dan een beetje in de stijl van Soulreaver/Blood omen 2 Een spel dus met redelijk goede graphics, waarin je de 'held' speelt.. Met een aantal puzzles, een leuk verhaal, enz. Maar niet iets kinderachtigs ofzo.. geen crash bandicoot ![]() ![]() ![]() Iemand nog tips?
||
Citaat:
bomberman natuurlijk (zei je al) bomberfun maar draait wel zwaar, is mooier dan bomberman.. maar wel saaier vinnik ![]() dethkarz.. supervette racegame.. met wapens en shit Rune.. unrealen maar dan met zwaarden.. superl33t voor op in de vroege morgen ![]()
||
Citaat:
en btw.. CRAZY BITES HEERSCHT.. vroeger altijd stiekem de xxx-plaatjes die erop stonden verstoppen in een windows dir zodat de rest van de familie het niet zag ![]()
||
Citaat:
Resident Evil
||
Citaat:
![]() maar die is weer duurder ![]() en resident evil serie.. ben ik niet zo'n fan van.. beetje rond lopen en beesten afknallen ofzo.. (ik heb alleen deel 1 ooit gespeeld ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het op kazaa zien staan, misschien heb je daar wat aan.
Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 17:56. |
![]() |
||
Citaat:
maar volgens mij 5"25, en geen idee of die nog goed zijn :/
|
ik zoek een gamecubegame, en dan geen stupid schietspelletjes (en dan al helemaal niet firstpersonshooters), t liefst RPG, in afwachting van de nieuwe zelda namelijk ^_^. Ik heb nu Mario Party 4 (kutspel trouwens), Mario sunshine (ook waardeloos), Starfox Adventures (vandaag uitgespeeld, goed spel, ook al is t een beetje een zeldaripoff, alleen dan wat simpeler ^_^"), The Lost Kingdoms (wel aardig spelletje), en super smash brothers melee (heel leuk spel ^_^). Iemand enige speltips?
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb hem al uit ![]() ik zou hem nog kunnen gaan ruilen, dat kan binnen 14 dagen nog.. ![]() maar het is wel een mooi spel, natuurlijk zonde voor als ik hem ooit nog eens wil spelen, of wil zeggen tegen iemand: die heb ik ![]() ![]() nog meer tips?
|
|