Advertentie | |
|
![]() |
|
Gelukkig heeft er uiteindelijk toch iemand gewonnen waarvan het prettig is om naar zn stemgeluid te luisteren.
Jamaï heeft Jim terecht verslagen mn moeder wilde ook stemmen omdat ze Jim's stemgeluid niet mooi vindt, heeft ze 3 x gestemt ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 10:08. |
![]() |
|
dat laatste nummer van Jamai, dat was toch gewoon gejat? Ik d8 eerst dat et een ander nummer was.. maar dat refrein kwam me wel erug bekend voor.
Iemand die toevallig weet welk nummer dat is ![]() ![]() En... Ik vind dat Jamai wel terecht gewonnen heeft ![]()
||
Citaat:
waar heb je het over? waarom verschillen die cijfers van elkaar? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je eens eventjes de totale bevolking van nederland neemt, daar de mensen van 70 jaar en ouder vanaf haalt die idols niets interesseert en ook de kinders van 6 jaar en jonger, vervolgens nog de streng gerofermeerden zonder TV, dan kom je uit op zo`n aantal van 12 miljoen mensen, daar dan 4,9 miljoen van en je hebt een percentage van bijna 40%! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar dat is mijn mening ![]() Weet iemand hoe de percentages van het aantal mensen dat op Jamai en het aantal mensen dat op Jim heeft gestemd verdeeld is? Ik ben wel benieuwd... |
![]() |
||
Citaat:
bij 'inclusief gasten' word bezoek enzo meegerekend die meekijkt, veel mensen kijken in een groep.. en in cafe's enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tsja, en t nummer van Jim vind ik al helemaal standaard die waarschijnlijk wel op 20 andere nummers lijkt. dus ja... maar dat hou je toch denk ik. maar Jamai heeft gewonnen! Yeah!!! maaruh, ligt t nou aan mij of doet meer dan de helft van die site t nog niet? ![]() |
![]() |
|
![]() |
kvind het best wel jammer dat er nu geen idols meer komt
![]() ![]() wel koel dat jamai gewonnen heeft ![]() ![]() volgens mij vond ie het zelf ook niet al te erg, hij stortte niet in zoals dewi en hind bv...hij was alleen maar blij voor jamai, wat dat betreft meenden ze het wel denk ik, dat ze het elkaar gunden. Btw kvond jim en jamai gister echt grappig samen ![]() Ze waren gisteren beiden erg goed vond ik ![]() Trouwens, kheb wel medelijden met jamai...op het nieuws zeiden ze dat hij een optreden wilde geven in schoonhoven(waar hij woont) op koninginnendag, maar ' dat zijn nieuwe manager zoveel geld vroeg, het niet mogelijk was' ....auch! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarom was t denk ik niet zo'n klap voor Jim, maar eerder voor Jamai omdat ie er al geen rekening meer mee had gehouden maar opeens wel won. ze waren inderdaad echt melig samen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond hem alles wel goed zingen, maar Jim ook inderdaad. Hoewel ik bij het tweede nummer Jim z'n stem een beetje zat was op 't einde. Maar ze waren allebei wel vrolijk aan 't zingen, dus dat was wel leuk.
|
![]() |
bah wat een kutnummers.. als je toch zoveel geld hebt kan je toch wel mensen inhuren die leuke liedjes schrijven..
ik vind het heel "zielig"voor hind, is de enige die het verdiende te winnen... jamai vond ik al niet echt leuk, maar dat liedje is echt 20 keer niks
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
stiekem vond ik jamai eerst niet zo goed, toen ze nog op dat podium om de beurt een stap naar voren moesten doen, stukje zingen, en dat geblaat. maar ik vond hem steeds beter.
en nu vind ik jamai eigelijk stiekem wel heel cool ![]() ![]() gisteren vond ik jamai toch echt de beste, het stemgeluid van jim vind ik nou eenmaal niet mooi. jamai roel ![]() Jamai als baby ![]()
||
Citaat:
Volgens mij komt Jamai zn nummer een paar weken eerder uit, dus komt eerst Jamai een paar weken op 1, dan Jim op 1 en Jamai op 2e, dan hoor je nooit meer iets van ze ![]() Ik hoorde trouwens op het nieuws vanmorgen dat Jamai & Hind misschien een duet op gaan nemen ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is wel minder van hem ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Nog meer amateurs? [3] xx | 500 | 22-02-2004 14:03 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Workshops Poll Ovidius | 72 | 02-02-2004 17:50 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 > wie doet er mee jewel4life | 5 | 15-09-2003 20:10 |