Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
- ''Sacrifice'' van Elton John
- ''Full Of Grace'' van Sarah McLachlan - ''I'll Remember You'' van Sophie Zelmani - ''Goodbye To You'' van Michelle Branch - ''What If'' van Kate Winslet - ''I Don't Know You Anymore'' van Savage Garden - ''The Way We Were'' van Barbra Streisand Dat vind ik toch wel depri liedjes, hoor... ik luister ze meestal als ik depri ben.... Ripper
|
![]() |
ik heb zelf twee cd's met alleen maar van die liedjes voor als ik in zo'n stemmingben, maar da is dan nie om me beter te voeln, maar om lekker zielig naar die muziek te luisteren en te janken. Hier een paar voorbeelden:
inside my head en discover - di-rect sacrifise - creed with arms wide open - creed en eik nog van staind,silverchair, poema's ,blof, acda en de munnik enzo....
|
ik luister altijd ff I'm just a girl van no doubt, kan ik heerlijk bij mee blerren aangezien de tekst ook wel aardig bij mij opgaat
![]() en verder alles van u2 vink kewl alsk me depri voel. en vast ngo wel veeeeel meer muziek! oa W.T. vink ook kewl ja en meer van dat punk, gothic, rock, metal achtige muziek. waar je je agressie enzow in kwijt aan ![]()
|
![]() |
Toen ik een tijdje zo depri. was dat ik alleen nog maar op bed kon liggen, luisterde ik de hele dag naar de cd van Krezip. Het gevolg is wel dat ik die cd nu wel weg kan gooien want elke keer als ik die liedjes nu weer hoor voel ik wat ik toen voelde. Als ik verdrietig ben dan luister ik meestal naar liedjes van enya. En als ik vrolijk ben luister ik graag naar de meeste liedjes uit de top 40 nu.
Anne |
![]() |
|
![]() |
depri:
Linkin Park - My December Linkin Park - Run Away Linkin Park - A Place For My Head Papa Roach - Last Resort Twarres - She Couldn't Laugh Within Temptation - Our Farewell My Dying Bride - For My Fallen Angel Puff Daddy - I'll Be Missing You Blink182 - adam's song Di-rect -- Inside My Head n nog veel meer n waark happy van word.. Westlife - World Of Our Own .. liedje van mij en n meissiej die nogal blangrijk voor me is ![]() ![]() ------------------ -=*R.I.P Roelie*=-|is Videl in de DBZ familie|www.cu2.nl/sammy-style|-I Don't Need You Attitude, I Got My Own-| ZeikwijV 4 life ![]() [Dit bericht is aangepast door *~NothingInside~* (22-02-2002).]
|
al mijn muziek, das dus spunge (ska, met een liedje dat kickin pigeons in the park heet
![]() ![]() de muziek doet er neit echt toe, ik draai gewoon maar wat, ik probeer mijn vrolijke muziek niet te erg te besmetten met zielige herinneringen. of mijn mooie muziek wat dat betreft.
|
Metallica - Unforgiven 2, The call of ktulu, One (
![]() David Bowie - Imagine (live), Seven, Thursday's Child, I'm Afraid of Americans U2 - Walk on Jewel - Who will save your soul, Little sister, Adrian, Painters, Daddy, Break me, Fat Boy, Enter from the East, (He takes) Pleasure in my pain, Wild Horses... Aimee Mann - Wise up (uit Magnolia) Elvis Costello - Accidents Will Happen (heel vrolijk nummer ![]() Dit, en nog wat Frank Zappa, Moby, Radiohead, Rolling Stones, en ik ben gelukkig ![]() Love |
![]() |
||
Citaat:
Nick Cave & The Bad Seeds... Sisters Of Mercy Bauhaus P.J. Harvey Love Story Original Soundtrack Toto REO Speewagon waar ik vrolijk van wordt: heel raar, maar dat is M2M [lieve stemmetjes, wel leuk] Jessica Simpson Enya A Nightmare Before Christmas Soundtrack mja, zoiets wel ja....
|
![]() |
muziek waar ik vrolijk van word: Bob Marley: alle CD's Sting: Every little thing she does Moby: Why does my heart feel so sad U2: Walk On Echte "huil" muziek vind ik: Portishead: Roads Eels: Guest List U2 One Nirvana : Unplugged CD ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik word vrolijk van:
* Heather Nova * Savage Garden * Fiona Apple * The Corrs * Jesus Christ Superstar Soundtrack. ![]() * Evita-muziek, mag ik zingen, blabla. * The White Stripes * Björk * Shooter - Life's a Bitch. ![]() * Tori Amos * Sarah Mclachlan Ik heb niet echt bepaalde muziek waar ik depressed van word ofzo..geloof ik, ik heb alleen 1 nummer, dat me de ene keer heel erg vrolijk maakt, en de andere keer heel down..is ook gelijk mijn lievelingsnummer: * Jewel - I'm Sensitive. |
![]() |
|
*luisterd bijna alleen maar dat soort liedjes*
![]() Sigur Rós - Vi rar vel til loft r sa U2 - With or without you U2 - Bad U2 - Staring at the sun U2 - one Within temptation - mother earth Sting & the police - I'll be waching you Puff daddy & Faith Evans - I'll be missing you Sissel Kyrkjebo & Espen Lind - where the lost ones go Rene klein - mister blue Queen - who wants to live forever Linkin park - in the end Linkin park - my december k's choise - not an addict John lennon - imagine Joan osborne - one of us Jewel - foolisch games Eric clapton - Tears from heaven Bruce Springsteen - the streets of philadelphia Sarah Brightman & Anderea Bocelli - Time to say goodbye
|
ik had het vaak met d´eus als ik in een "erge" dip zat, dan luisterde ik dat, gewon omdat ik in de muziek mijn gevoel herkende.
en my dying bride the god machine Om vrolijk te worden luisterde ik vaak nofx, en de laatste tijd word ik altijd vrolijk van Solefald - Hate yourself
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Love |
![]() |
|
![]() |
Hmmz, laat ik 'ns proberen iets toe te voegen
![]() Voor mij persoonlijk, abstract, globaal en ontzettend generaliserend heet de volgende muziek meestal iets van de volgende invloed op mij: Verdriet: Lacuna Coil, The sins of thy beloved, Edenbridge, Nirvana, L'ame Immortelle, Suicide commando, Autumn Tears, Haat: Burzum, Marduk, Mayhem, Ildjarn, Seein' Red Vrolijk: Apoptygma berzerk, Zeromancer, Blutengel, Dropkick Murphuys, Neuk, Faith and the muse, Hollenthon, Osdorp Posse, Opera IX, Wolfsheim, Xandria, Enya, Clannad En algemeen: Raw black metal: haat Melodieus black metal: vrolijk Qua industrial en rap enzo vind ik het een stuk ingewikkelder. PS: het verschilt echt heel erg qua mood enzo ![]() ![]()
|
ZEKER als ik boos ben Limp Bizkit met Breakstuff
Als ik sad ben ook Limp Bizkit met Breakstuff. Maar t gaat verder niet om de tekst (bij LB wel) maar hoe hard de muziek is, zodat ik lekker mee kan schreeuwen en gek worden. gnagna ![]() Maar ook Within Temptation met Ice Queen en de intro ![]() Naja.....vaag ![]()
|
![]() |
zo'n beetje alles van green day , dat is echt supergoeie muziek , als je boos bent is stickin in my eye van NOFX ook errug goed verder luister ik dan nog wel eens naar album nevermind van nirvana en summer van sum 41 is ook echt heel vrolijk , dan krijg je idd echt zo'n zomergevoel ( goeie titel!!) you can't let it go you can't but i know WHOOHOOHOOHOHOOHHOOO you don't even know WHOOHOOHOOHOHOOHHOOO enya met only time is een goed nummer als je je down voelt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou doen voor haar? joes | 4 | 21-08-2005 21:35 | |
Psychologie |
11 tips om beter met je depressie om te gaan Snippie | 44 | 19-01-2003 19:38 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 |