Advertentie | |
|
![]() |
|
het is denk ik geen modeverschijnsel, maar een gevoel dat je hier je verhaal kunt doen, het van je af kunt 'schrijven' en om aandacht te krijgen, dat ook, denk ik.
als je serieus denkt over zelfmoord, zal je dat inderdaad niet op een forum gaan zetten, maar als je gewoon met bepaalde dingen in je hoofd zit waardoor je je klote voelt is er nix mis mee om die hier te plaatsen. dat gevoel is wel echt en als je je klote voelt denk je gewoon minder snel aan anderen...
|
mischien is t omdat supergelukkige mensen niet zo snel op t psygologie forum rond gaan hangen, dan lijkt t dus net alsof iedereen depri is, maar dit is eigenlijk meer een verzamelplaats voor depri people (om t ff heel kort door de bocht te zeggen)
offtopic wat betekent de afkorting imo/imho?
|||
![]() |
Citaat:
Waarheid is hard. Citaat:
Ben(die er dus ook zo over denkt ![]()
||
Citaat:
Mneej, dat denk ik niet, ik ben toch ook niet altijd depri, en waarom kunnen hier geen wat leukere psycho topics geopend worden?, niet alles gaat over zelfmoord and stuff... Oja, waarom geeft niemand antwoord op mijn prozac vraag?... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en ik antwoord nie op je vraag omdat ik er niks vanaf weet
||
Citaat:
|
Tja, dat gevoel had ik eerst ook.
Maar ik denk dat dat best meevalt. Het is nu gewoon zo dat er makkelijk over gepraat kan worden. Ik heb al 6 jaar problemen, en toen het net begon, toen kon ik er echt niet over praten. Als ik er iets van zei dan keken ze me aan alsof ik van een andere planeet kwam, bij wijze van spreken. En als je naar de cijfers kijkt van 'probleem' jongeren, om het maar ff zo te noemen, dan valt het heel erg mee ook. Dus 'modeverschijnsel' vind ik een erg overdreven woord.
|
het is idd mode om depresief te zijn, teminste wat ik allemaal hoor en zie, mensen krijgen zo aandacht, maar de jongeren die het echt zijn worden daardoor vertrapt en niet gezien. het is niet leuk om de trend te volgen, ik waarschuw de mensen die dat wel doen,
je krijgt er later zoveel spijt van dat je alles zo zomber hebt gezien, alleen maar om de mode trend te volgen. als je bv snijd omdat het mode is, daar krijg je dus echt heel veel spijt van. daarom zeg ik nu tegen al die mensen: doe pleace niet met die mode mee, leef een gelukkig leven als je dat kan!!!! grijp elke kans, nu je die nog hebt PLEACE!!!!
||
Citaat:
Kijk dan ook effe naar de reply van Demon of fire A.U.B.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |