Advertentie | |
|
09-03-2003, 16:30 | |
ik heb net The Ring zitten kijken.. wel een aardige film eigenlijk..
alleen snap ik niet wat die videoband met het verhaal te maken heeft.. wie heeft trouwens de eerste kopie opgenomen? en waarom kan samara niet gewoon de kop afgehakt worden ofzo
09-03-2003, 18:39 | ||
Citaat:
uhm die vader van dat aidan gaat dood, richard morgan is dood. samara leeft nog en die moeder en dat jochie overleven omdat ze een kopie maakten van de video blijkbaar word je in die film beloond als je kopietjes maakt van films ***/SPOILERS***
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 08:08. |
09-03-2003, 20:38 | |
ADAPTATION van Spike Jonze, geschreven door Charlie Kaufman.
Beetje gemengde gevoelens. Cage is fenomenaal, het scenario is erg origineel en bizar, maar het kon me niet allemaal boeien. Alle emotionele stukken waren erg mooi. Ook de scenes waar Charlie probeert te schrijven.
09-03-2003, 20:41 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
09-03-2003, 20:44 | ||
Citaat:
09-03-2003, 20:48 | ||
Citaat:
En hoe komen wij erachter dat ze nooit slaapt...juist ja: dat is opgenomen op video in de kliniek...daar waar rontgenfoto's van haar hersenen eruit zien als door haar gemaakte tekeningen...
09-03-2003, 20:49 | ||
Citaat:
09-03-2003, 20:55 | |||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
09-03-2003, 21:05 | ||
Citaat:
K vond je reactie al zo vreemd
09-03-2003, 22:03 | |
Verwijderd
|
[40 days & 40 nights] - tja..beter dan ik verwacht had, had echt zo'n highschool film verwacht, maar het viel allemaal wel mee, niet eens ondebroekenhumor gezien.
[dahmer] - over seriemoordernaar jeffrey dahmer..tegenvaller..vaak saai, totaal geen spanning (ook al staat er thriller)...wel mooi gedaan dat ze ook zn hele karakter laten zien, van vroeger hoe ie zn jeugd beleefde enzo..maar verder suf.. [amelie] - leuke film [fat girl] - jah...had er meer van verwacht, het einde had ik ook al aan zienkomen, ook al is het de bedoeling van niet. ja wel leuk verhaal, zo'n dik meisje met een mooi zusje en dan alles wat ze meemaken, maar niet echt speciaal. [the believer] - film over anti semitische skinhead die vroeger zelf joods was. best mooie film. |
10-03-2003, 16:25 | |
hej hallow daar,
ik heb dit weekend filmfestival gehad van onze schooool enzo dat was erg geslaagd ik heb Avalon, Das Experiment, Chaos, Nine Queens, S1mone, Requiem for a Dream en nog een korte film Platonische Liebe gezien, allemaal zeer goede films, maar het leukst vond ik Das Experiment en kan hem echt aanraden aan iedereen hij is echt heel erg mooi en bruut!! Net echt!! *zwaaaaai* marleen |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 08:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 19:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 16:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 14-01-2004 00:03 | |
Vrije tijd |
laatste voetbalwedstrijd die je gezien hebt en wat vond je ervan ? L1 | 19 | 31-10-2003 12:36 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 12:55 |