Advertentie | |
|
![]() |
||
waarschijnlijk wordt het weer groenlinks deze keer, of misschien toch SP.
Hoewel provinciale politiek mij ook weinig interesseerd. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga denk ik voor D66, dat kwam nu uit de stemwijzer, ben voor het overgrote deel wel eens met hun standpunten, geloof ik. En ze zijn niet voor sluiten van Zestienhoven. ![]() |
![]() |
|
PvdA
Ik zou er landelijk niet voor stemmen, maar het kwam uit de stemwijzer. SP wat ik normaal altijd stem stond laatste hierbij, dus dat is niet zo'n verstandige keus. Onder PvdA stonden CDA, D66 en LPF en daar wil ik bij voorbaat al niet op stemmen, dus dan is het PvdA.
|
![]() |
Ik stem sterk en sociaal, ik stem PvdA.
Het stemmen voor mijn provincie vind ik belangrijk. Niet alleen vanwege het indirecte Eerste Kamer-kiezen, maar ook omdat de provincie een zwaar onderschatte bestuurslaag is die veel belangrijk dingen doet. Bijvoorbeeld het regelen van openbare aanbestedingen voor het OV met alle eisen en budgetten die daarmee gemoeid gaan. |
![]() |
|
![]() |
groenlinks.
ik woon in friesland en hier is de magneetzweeftrein een belangrijk verkiezingspunt. de SP is er ook tegen en daar heb ik bij de landelijke verkiezingen op gestemd, maar toen twijfelde ik ook al tussen SP en groenlinks... ik weet niet precies wat de doorslag nu gegeven heeft, maar iig is het milieuthema erg belangrijk voor me.
||
Citaat:
waarom precies..? ik heb er wel dingen over gehoord.. maar wat zijn de plannen daarvoor?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moet eigelijk nog een afweging maken tussen SP en GL. Het maakt me op zich niet zoveel uit welke van de 2, stemwijzer zei SP kort gevolgd door GL, ik heb landelijk op SP gestemd en nu gefolderd voor de SP voor PS en me ma stemt op GL dus ik denk dat ik SP stem hebben we 1 stem voor beide partijen terwijl ik het met allebei wel grotendeels eens ben. Hmm en dan de persoon. Maakt me niet zoveel uit. Ik vind het een beetje overbodig om op een persoon te stemmen omdat diegene bij jou uit de buurt komt. Alsof diegene jouw belangen beter zou behartigen, hoeft niet persee. Maar ja, wie anders ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga zelf, natuurlijk, ook stemmen (provincie Utrecht). GroenLinks, ik weet zelfs al op wie. ![]()
|
Ja.
shit da's morgen al even mijn kaartje vinden ![]() partij? Mij werd geadviseerd om Amsterdam Anders te kiezen. Grappig standpunt van hun: "Minder reclameborden en beperken tot nuttige mededelingen." ![]() Wanneer is het nuttig? ![]() beknopte programmapunten Noord-Holland: http://www.stemwijzer.nl/Noord-Holla...evel/dapp.html ![]()
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 11:02. |
![]() |
||
Citaat:
|
-Bijvoorbeeld inzake milieu enzo zie je dat de standpunten inderdaad wel overeenkomen...maar zoals je al een beetje zegt, het zou beter zijn als je echt een keuze maakt op basis van standpunten die betrekking hebben tot de problemen die de mensen die je kiest ook moeten gaan oplossen.
|
![]() |
|
Ik ga niet stemmen, en wel om twee redenen:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Morgen mag ik voor het eerst stemmen en ik heb dan ook goed gekeken naar de partijen. Ik vind dat als je mag stemmen, dat je dat dan ook zeker moet doen. Ik stem morgen trouwens op de SP, ik was het toch meer met die partij eens dan met de PvdA.
PS: "ik moet werken" is geen excuus om niet te stemmen. De stemlokalen zijn open van 7:30 tot 21:00. Bovendien is je baas VERPLICHT je een uur stemvrij te geven als je door je werk helemaal geen mogelijkheid hebt om te stemmen. (net op jijkomttochook.nl gelezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai alle brabo's het land uit! #1243 Verwijderd | 500 | 13-12-2010 23:01 | |
Films, TV & Radio |
onderweg naar morgen [1] trix | 500 | 20-11-2004 13:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
8 maart nazi-demo Apeldoorn eztah | 450 | 15-03-2003 09:29 | |
De kiezer heeft gesproken Unexplained | 32 | 02-03-2003 16:19 | |
Gebeurt de keuze van de Eerste kamerleden op de juiste wijze? Boogie | 14 | 27-02-2003 16:02 | |
Stemwijzer: Provinciale Staten Gatara | 44 | 04-02-2003 08:33 |