Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 10:29
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik lees met tussenpozen een boek met boeddhistische invallen. Daarin word gesteld dat geluk (veroorzaakt door innerlijke rust en tevredenheid) boven genot (kortstondig) staat.

Maar ik was zo aan het denken, als je geniet, ben je tevreden (hoe kort het moment ook duurt), en daardoor kan je weer dichter bij geluk komen.

Toch?

Dus ik weet het nog niet, wat ik liever heb ..
Oud 02-04-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Maar ik was zo aan het denken, als je geniet, ben je tevreden (hoe kort het moment ook duurt), en daardoor kan je weer dichter bij geluk komen.
Iemand die 'het geluk' kent, heeft geen 'genot' nodig

Of beter gezegd: je komt niet dichter bij geluk door genot.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:46
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Iemand die 'het geluk' kent, heeft geen 'genot' nodig

Of beter gezegd: je komt niet dichter bij geluk door genot.

Volgens mij rammelt die redenering aan alle kanten.
Oud 02-04-2002, 10:48
Marcade
Marcade is offline
Stel je bent een prinsesje. (goh)

Stel je zit gevangen in een zogenaamde gouden kooi. Je hebt geen vriendinnen, je mag niet uit, je mag zelfs nergens heen.

Het enige wat je wel hebt, is een lekkere prins die heerlijk kan neu .. vrijen. En daar geniet het prinsesje op en top van. Nergens ter wereld is zo'n lekkere prins als hem.

Zou het prinsesje kiezen voor een goed en 'rijk' leven buiten de kooi, mensen ontmoeten, plaatsen bekijken, dansen, zingen, etc, of zou het prinsesje kiezen voor die heerlijke prins?

Geluk of genot?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Volgens mij rammelt die redenering aan alle kanten.
Hoe denk je dat die gozers het volhouden dan *?* Decennia lang op zo'n klooster rondlopen zonder iets om te .. euhm in de buurt Geluk zonder 'genot' ..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:12
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Stel je bent een prinsesje. (goh)

Stel je zit gevangen in een zogenaamde gouden kooi. Je hebt geen vriendinnen, je mag niet uit, je mag zelfs nergens heen.

Het enige wat je wel hebt, is een lekkere prins die heerlijk kan neu .. vrijen. En daar geniet het prinsesje op en top van. Nergens ter wereld is zo'n lekkere prins als hem.

Zou het prinsesje kiezen voor een goed en 'rijk' leven buiten de kooi, mensen ontmoeten, plaatsen bekijken, dansen, zingen, etc, of zou het prinsesje kiezen voor die heerlijke prins?

Geluk of genot?

Maar jij stelt nu twee zaken die alletwee 'geluk' inhouden.

Je weet wel hoe ik dat bedoel, geluk als in een langdurig gevoel, een soort basis, en genot als adrenaline, seks, een rollercoaster ritje, een zomerdag ..

?

Oud 02-04-2002, 11:13
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Hoe denk je dat die gozers het volhouden dan *?* Decennia lang op zo'n klooster rondlopen zonder iets om te .. euhm in de buurt Geluk zonder 'genot' ..

Ze kunnen ook genieten van aftrekken. Ik geloof niet dat mensen die gelukkig zijn niet meer de behoefte hebben aan genot.
Oud 02-04-2002, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
*oneens*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ze kunnen ook genieten van aftrekken. Ik geloof niet dat mensen die gelukkig zijn niet meer de behoefte hebben aan genot.
Dan zul je dat boek maar eens verder moeten lezen

Zij zien het leven op zich als een geschenk, kortstondig genot is daarbij irrelevant, en wordt zelfs als egoistische ondeugd gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:18
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Dan zul je dat boek maar eens verder moeten lezen

Zij zien het leven op zich als een geschenk, kortstondig genot is daarbij irrelevant, en wordt zelfs als egoistische ondeugd gezien.

Waha, jij gelooft toch niet dat die priesters zich nooit aftrekken he? Dan gaan ze helemaal scheef lopen man. Ik lees ook een
ander boek, , en daar staat in dat 70% van alle priesters wel eens naar de hoeren gaat en of seks heeft gehad.

Wat nou egoistische behoefte
Oud 02-04-2002, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Waha, jij gelooft toch niet dat die priesters zich nooit aftrekken he? Dan gaan ze helemaal scheef lopen man. Ik lees ook een
ander boek, , en daar staat in dat 70% van alle priesters wel eens naar de hoeren gaat en of seks heeft gehad.

Wat nou egoistische behoefte
Jij onderscheid niet goed. Je hebt aan de ene kant de boeddhisten die echt geloven in hun levenswijze en aan de andere kant de hypokrieten die hier rondlopen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:23
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Jij onderscheid niet goed. Je hebt aan de ene kant de boeddhisten die echt geloven in hun levenswijze en aan de andere kant de hypokrieten die hier rondlopen

Jij hebt een te romantisch beeld van de wereld.

Ik vind het dom van elk geloof om het priesters te verbieden seks te hebben, liefde van een partner te kennen. Zoiets is een groot deel van een mens. En God is dan wel zaligmakend, zo denken ze, maar dan missen ze toch een essensieel stukje van wijsheid en menselijkheid

En genot voor een deel

Oud 02-04-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Jij hebt een te romantisch beeld van de wereld.
Daarom ga ik ook altijd van het negatieve uit, juist!

Citaat:
Ik vind het dom van elk geloof om het priesters te verbieden seks te hebben, liefde van een partner te kennen. Zoiets is een groot deel van een mens. En God is dan wel zaligmakend, zo denken ze, maar dan missen ze toch een essensieel stukje van wijsheid en menselijkheid
Tsja, de een gelooft .. de ander observeert en rationaliseert.

Citaat:
En genot voor een deel
Liefde is een vorm van genot .. genot maakt zelfs een groot deel uit van de (gebreken van) mens.

Maar goed, het boeit me eigenlijk weinig het is heerlijk om fout bezig te zijn volgens je eigen ideologie
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:37
Nena21
Nena21 is offline
Geluk staat boven genot ja.
Genot is maar voor een korte tijd,geluk is meestal een langere tijd.
Ofzo

Celesta,die last heeft van een zonnesteek,en die dus weer brabbelt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:42
Verwijderd
Geluk, het genot der wijzen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:50
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Geluk, het genot der wijzen

Mwah niet alleen bij wijzen,ik ben bijv.niet wijs
Maar toch verkies ik geluk boven genot
Genot heb je niks aan ,geluk wel

Celesta,die al bijna op 1100 posts zit
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Neuken is genot.

Tevreden zijn met wat je hebt, je eigen allerdaagse leventje, dat is geluk.

..

Genot is je prettig voelen door een directe stimulans.

Geluk is je prettig voelen door een INdirecte stimulans.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:05
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Genot heb je niks aan ,geluk wel

Is het verschrikkelijk oneens met deze opmerking. *gruwelt* ..

Oud 02-04-2002, 12:05
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Neuken is genot.

Tevreden zijn met wat je hebt, je eigen allerdaagse leventje, dat is geluk.

..

Genot is je prettig voelen door een directe stimulans.

Geluk is je prettig voelen door een INdirecte stimulans.

*is het eens*

Maar, lieve Mark, 't is geen antwoord op mijn 'vraag'

Oud 02-04-2002, 12:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
*is het eens*

Maar, lieve Mark, 't is geen antwoord op mijn 'vraag'
Genot vloeit voort uit externe factoren, zoals mij die je een zoen geeft.

Geluk vloeit voort uit je eigen innerlijke zelf.

Daardoor is het het beste als iemand geluk boven genot prefereert, omdat dat voor diegene 'gezonder' is. Als je niet gelukkig bent, 'rot' je van binnen. Of je nou genot toegedient krijgt of niet, botweg gezegd.

Een cocainehoertje krijgt heel veel genot, maar of ze geluk krijgt, en of ze een glansrijke toekomst voor haar heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:09
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Is het verschrikkelijk oneens met deze opmerking. *gruwelt* ..

Ooh ja?
Nah ik vindt geluk véél belangrijker dan genot.
Ff serieus,wat heb je nou aan genot?
Genot duurt maar heel even,heb je toch niks aan!
En deze wereld is zo op sex gericht,dat ik persoonlijk steeds meer anti-sex word
Drugs vinden mensen ook een soort genot,nou ben 100% anti-drugs.
Alcohol drink ik af en toe een beetje,maar niet veel,en is zeker geen genot voor mij.
Nou meer dingen die met genot te maken zouden hebben komen even niet in m'n hoofd op.
Dat bewijst meteen maar hoe beperkt genot is
Nee geef mij maar gewoon geluk.

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:13
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Genot vloeit voort uit externe factoren, zoals mij die je een zoen geeft.

Geluk vloeit voort uit je eigen innerlijke zelf.

Daardoor is het het beste als iemand geluk boven genot prefereert, omdat dat voor diegene 'gezonder' is. Als je niet gelukkig bent, 'rot' je van binnen. Of je nou genot toegedient krijgt of niet, botweg gezegd.

Een cocainehoertje krijgt heel veel genot, maar of ze geluk krijgt, en of ze een glansrijke toekomst voor haar heeft.

Dat ik dat rolluikding niet omlaag krijg vind ik niet om te genieten (..)

Oud 02-04-2002, 12:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Ooh ja?
En deze wereld is zo op sex gericht,dat ik persoonlijk steeds meer anti-sex word
Alcohol drink ik af en toe een beetje,maar niet veel,en is zeker geen genot voor mij.
Nou meer dingen die met genot te maken zouden hebben komen even niet in m'n hoofd op.
Genot en geluk geven beide een lekker gevoel. Het is niet 'waardeloos'. En deze wereld is zo sex-based, omdat het een van de zwakste plekken zijn van de mensheid, maar dat wil nog niet betekenen dat het waardeloos of niet lekker is. Je moet er mee om kunnen gaan, met de mening van de maatschappij op seks, met je eigen mening, met je eigen seks.

Als je een goede partner hebt, en je bent in je verleden sexueel niet ernstig psychisch 'beschadigd', is seks gewoonweg lekker, lijkt me. Zo is een mens gewoon opgebouwd; ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:15
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Ooh ja?

Misschien moet je mijn eerste vraag nog eens lezen. Daarin suggereer ik dat genot je kan helpen tevreden worden en je dus kan helpen gelukkiger worden.

Dat noem ik niet direct nutteloos.

Misschien dat jij niet geniet van seks, maar ik denk dat je je door bijvoorbeeld seks te hebben wel gelukkiger kunt voelen. Je voelt je mooi > kan je helpen zekerder te worden > omzetten naar positieve denkbeelden > gelukkiger leven ..

Dat bedoel ik dus.
Oud 02-04-2002, 12:19
Verwijderd
Nogmaals: genot leidt niet per se tot geluk.

Nutteloos zou ik het echter niet noemen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 12:21
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Genot en geluk geven beide een lekker gevoel. Het is niet 'waardeloos'. En deze wereld is zo sex-based, omdat het een van de zwakste plekken zijn van de mensheid, maar dat wil nog niet betekenen dat het waardeloos of niet lekker is. Je moet er mee om kunnen gaan, met de mening van de maatschappij op seks, met je eigen mening, met je eigen seks.

Als je een goede partner hebt, en je bent in je verleden sexueel niet ernstig psychisch 'beschadigd', is seks gewoonweg lekker, lijkt me. Zo is een mens gewoon opgebouwd; ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand niet zo is.

Nou ok...net misschien een beetje verkeerd gezegd.
Laat ik het zo zeggen:je hebt 2 soorten sex.
Je hebt sex puur voor de sex.
En je hebt sex uit liefde.
Sex voor de sex ben ik op tegen om het maar ff zo te zeggen,kan me niet voorstellen dat mensen dat fijn vinden,omdat ze totaal niks om elkaar geven,die mensen doen het alleen maar voor het genot.
Sex uit liefde heeft denk ik weinig met genot te maken,meer met geluk....

Hmm...ik kan het niet goed uitleggen.
Maar ik wordt dus meer anti-sex omdat de hele wereld laatste tijd lijkt te draaien om de sex puur voor de sex.

(Oke erg vaag verhaal van mij )
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Sex voor de sex ben ik op tegen om het maar ff zo te zeggen,kan me niet voorstellen dat mensen dat fijn vinden,omdat ze totaal niks om elkaar geven,die mensen doen het alleen maar voor het genot.
Ze doen het voor het genot .. oftewel; het is dus wel fijn .. anders zouden ze het niet doen.

Citaat:
Nee. Zowel liefde als sex zie ik als genot, dat mogelijk bijdraagt aan geluk. Het hoeft dus niet per se met geluk in verband te staan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:26
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Misschien moet je mijn eerste vraag nog eens lezen. Daarin suggereer ik dat genot je kan helpen tevreden worden en je dus kan helpen gelukkiger worden.

Dat noem ik niet direct nutteloos.

Misschien dat jij niet geniet van seks, maar ik denk dat je je door bijvoorbeeld seks te hebben wel gelukkiger kunt voelen. Je voelt je mooi > kan je helpen zekerder te worden > omzetten naar positieve denkbeelden > gelukkiger leven ..

Dat bedoel ik dus.

Ik zeg niet dat sex nutteloos is,niet altijd tenminste.
Maar sex gewoon uit lust,gewoon met iemand waar je niks voor voelt,behalve dat je je sexueel aangetrokken voelt tot diegene,vind ik wel "nutteloos"ja.
Ik zou daar ook zeker weten nooit van kunnen genieten.
Sex met iemand waar je wel om geeft,uit liefde dus,kan wel fijn zijn,en is zeker niet nutteloos
Maar het lijkt wel of dat niet meer bestaat,mensen willen alleen maar sex omdat ze "opgewonden" zijn,en niet uit liefde.
De wereld draait gewoon teveel om sex en te weinig om liefde

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:26
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Nogmaals: genot leidt niet per se tot geluk.

Nutteloos zou ik het echter niet noemen

Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg/vraag of het kan helpen je gelukkig te maken.

Oud 02-04-2002, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg/vraag of het kan helpen je gelukkig te maken.
Uhuh .. maar genot is dan een hulpmiddel tot geluk. Waarom voor het middel kiezen als het doel op zich al bereikbaar is?

De keuze tussen geluk en genot is daarmee eigenlijk al beantwoord.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:29
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Nou ok...net misschien een beetje verkeerd gezegd.
Laat ik het zo zeggen:je hebt 2 soorten sex.
Je hebt sex puur voor de sex.
En je hebt sex uit liefde.

Hmm...ik kan het niet goed uitleggen.
Maar ik wordt dus meer anti-sex omdat de hele wereld laatste tijd lijkt te draaien om de sex puur voor de sex.

(Oke erg vaag verhaal van mij )

Seks uit liefde is ook een vorm van genot hoor. Pure seks is genot, geen geluk. Seks uit liefde kan leiden tot geluk. Slechte seks kan leiden tot ongeluk

Oud 02-04-2002, 12:30
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Ze doen het voor het genot .. oftewel; het is dus wel fijn .. anders zouden ze het niet doen.

Voor hun ja,maar ik zou er niet van genieten,als ik niks om diegene geef.
Dan is het gewoon puur op sex gericht,en nee daar heb ik geen behoefte aan.
Maar voor andere mensen zal het dus wel fijn zijn,want anders doen ze het niet,maar het valt me op dat het zoveel gebeurd,het lijkt wel of mensen eerder met elkaar naar bed gaan door lust,dan uit liefde.
Zonder liefde kan je toch niet van sex genieten,of wel?

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:30
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Uhuh .. maar genot is dan een hulpmiddel tot geluk. Waarom voor het middel kiezen als het doel op zich al bereikbaar is?

De keuze tussen geluk en genot is daarmee eigenlijk al beantwoord.

Het doel is slechts een stap En het doel is niet zomaar eventjes te bereiken > het is een richting he.
Oud 02-04-2002, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Zonder liefde kan je toch niet van sex genieten,of wel?
Gezien de epicuristische aard van de mens is dat zonder meer mogelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:31
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Seks uit liefde is ook een vorm van genot hoor. Pure seks is genot, geen geluk. Seks uit liefde kan leiden tot geluk. Slechte seks kan leiden tot ongeluk
Seks uit liefde kan leiden tot geluk?

Nee, ik geloof dus eigenlijk helemaal niet in seks uit liefde. Voor mij is seks gewoon genot, maar is het gewoon wel verbonden met 'liefde'.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:32
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Sex uit liefde is een vorm van geluk,die leidt tot genot.
Ofzo

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:32
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Nee. Zowel liefde als sex zie ik als genot, dat mogelijk bijdraagt aan geluk. Het hoeft dus niet per se met geluk in verband te staan.

Marc, mag ik je feliciteren, volgens mij hebben wij hetzelfde standpunt ingenomen.
Oud 02-04-2002, 12:33
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:

Tuurlijk.
Oud 02-04-2002, 12:33
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:

Mogelijk is het vast,maar niet voor mij

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Het doel is slechts een stap En het doel is niet zomaar eventjes te bereiken > het is een richting he.
Hmmz, de gegevensstructuur wordt hier doorbroken

Je hebt een stelling zijnde: "Wat verkies je: Genot of Geluk?" .. daarnaast wordt in een externe informatiebron gesteld dat geluk boven genot staat.

Als ik moet kiezen, neem ik geluk.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:34
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Sex uit liefde is een vorm van geluk,die leidt tot genot.
Ofzo

????? Nee, net andersom dus. Seks is geen geluk. Geluk is geen orgasme of kant en klaar paketje, geluk is een gevoel.

Oud 02-04-2002, 12:35
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Nee, ik geloof dus eigenlijk helemaal niet in seks uit liefde. Voor mij is seks gewoon genot, maar is het gewoon wel verbonden met 'liefde'.

Ik geloof in one-night-stand seks: het zien van een knap iemand, hormonen die op hol slaan en de lust van het neuken.

Ik geloof in seks met liefde: het dicht bij je geliefde willen zijn + het willen genieten van de geilheid
Oud 02-04-2002, 12:35
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Nee, ik geloof dus eigenlijk helemaal niet in seks uit liefde. Voor mij is seks gewoon genot
Kijk dat bedoel ik nou
Zo denken de meeste mensen
nou,en daarom beginnen ik zo langzamerhand steeds meer anti-sex te worden.
Voorbeeld: je komt in een discotheek,echt iedereen zoekt iemand voor een nacht.
Waar gaat het dan heen met de wereld,bestaat er geen liefde meer ofzo,is iedereen zo gefocused op sex dat ze niet meer weten wat liefde is
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:36
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:

Als ik moet kiezen, neem ik geluk.

Het is eigenlijk appels met peren vergelijken
Oud 02-04-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Marc, mag ik je feliciteren, volgens mij hebben wij hetzelfde standpunt ingenomen.
Oh god, je doet net alsof ik nu iets waardigs heb bereikt wat een eigendunk maar ok, ik denk inderdaad dat we nu min of meer op dezelfde conclusie uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:37
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Kijk dat bedoel ik nou
Zo denken de meeste mensen
nou,en daarom beginnen ik zo langzamerhand steeds meer anti-sex te worden.
Voorbeeld: je komt in een discotheek,echt iedereen zoekt iemand voor een nacht.
Waar gaat het dan heen met de wereld,bestaat er geen liefde meer ofzo,is iedereen zo gefocused op sex dat ze niet meer weten wat liefde is

Het is te romantisch en onrealistisch om te geloven in een wereld zoals jij die wilt zien. Je moet het onder ogen zien: seks verkoopt.

En er gebruik van maken

Oud 02-04-2002, 12:38
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
????? Nee, net andersom dus. Seks is geen geluk. Geluk is geen orgasme of kant en klaar paketje, geluk is een gevoel.

Nee vind ik niet.
Ik zie het zo:
je houd van iemand,je bent dus gelukkig,op een gegeven moment ga je met elkaar naar bed,en dan komt pas het genot,en daarna ben je nog gelukkiger...
(Haha,volgens mij heb ik een heel ander beeld op deze wereld dan de meesten hier )

Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Het is eigenlijk appels met peren vergelijken
Dat spreekt trouwens niet voor de kwaliteit van je stelling

Maar je hebt wel gelijk
Met citaat reageren
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Oh god, je doet net alsof ik nu iets waardigs heb bereikt wat een eigendunk maar ok, ik denk inderdaad dat we nu min of meer op dezelfde conclusie uitkomen.

Nee, jij wilt geluk, ik twijfel tussen genot en geluk.

Oud 02-04-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Nee, jij wilt geluk, ik twijfel tussen genot en geluk.
Eigenlijk wil ik beide
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten