Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als je niet met je ouders kunt praten is het belangrijk dat je iemand anders vindt waarmee je dat wel kunt. Mijn advies aan jou is dan ook om contact met je huisarts op te nemen en samen met hem of haar te kijken hoe je het beste geholpen kunt worden. Het is in ieder geval heel belangrijk dat je jezelf niet meer snijdt. Je hebt zelf al aangegeven dat het niet hielp, en dat is ook zo. Snijden lost geen problemen op, maar veroorzaakt alleen maar nieuwe problemen.
Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Lampje vervangen nu blijft de zekering doorbranden. remy476 | 0 | 07-11-2009 20:32 | |
Psychologie |
alweer de moed verloren. bruudruuster | 8 | 06-05-2008 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek Reynaert | 9 | 04-01-2006 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
de strijd substantial | 4 | 18-10-2001 21:09 |