Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 16:53
@Moon
@Moon is offline
Wie denk je? JIJ. Dat je dat zelf nie kan bedenken. Is toch na jou gereplyt. Als ik t tegen iemand anders t had je toch wel een quote gezien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 16:54
Snowbell
Snowbell is offline
[QUOTE]we zijn geen kont kussers...en trouwens je zegt wel zo van:wat er gebeurd met israel en de palsetijnen is niet jou probleem
nou amerika en zijn ingestorte WTC is ook niet ons probleem![/
QUOTE]

Dat is wel ons probleem, jullie soort is er bij betrokken en we weten zeker dat dat ook ooit eens bij ons gaat gebeuren door al die rare acties van jullie. En nee ne, geen kontlikkers.....
-we hebben het zo moeilijk in ons land....oorlog enz.... mogen we in jullie land komen SP?
-Ja hoor kom maar binnen, met financiele bijstand misschien??
-Ja iz goed.

Maar jullie komen hier voor de FINANCIEN! EN NIKS ANDERS, EN DAAR MOGEN WIJ VOOR OPDRAAIEN! Want jullie zitten lekker op jullie luie gat mensen te bedreigen en de muren te bekladden en nog ergere dingen......
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:56
Snowbell
Snowbell is offline
[QUOTE]En wat als je nou verliefd zou worden op een Islamitisch meisje?[/ QUOTE]

REKEN DR MAAR OP DAT IK ZORG DAT NOOIT WORDT!!!

Het gaat toch om het geld.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:05
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
[QUOTE]Snowbell schreef op 12-03-2003 @ 17:56:
Citaat:
En wat als je nou verliefd zou worden op een Islamitisch meisje?[/ QUOTE]

REKEN DR MAAR OP DAT IK ZORG DAT NOOIT WORDT!!!

Het gaat toch om het geld.
Aha het gaat jou om het geld
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:05
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Ik doe havo 2
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:13
Snowbell
Snowbell is offline
Citaat:
Aha het gaat jou om het geld
Wat is dat nou WÉÉR voor dom andwoord.

Jullie hebben helemaal geen geld, of nou...... jullie worden zo rijk van die bijstand.

En reken maar dat ik er nooit mee ga trouwen...... na 1 maand echtscheiding en jaren alimentatie betalen en een dakloze familie op mn dak.....

Mar ik ga aan deze domme discussie geen tijd meer verdoen... je weet duidelijk mijn mening en die berust, echt geloof me, op de werkelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:16
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Citaat:
Snowbell schreef op 12-03-2003 @ 18:13:

Jullie hebben helemaal geen geld, of nou...... jullie worden zo rijk van die bijstand.

En reken maar dat ik er nooit mee ga trouwen...... na 1 maand echtscheiding en jaren alimentatie betalen en een dakloze familie op mn dak.....

Mar ik ga aan deze domme discussie geen tijd meer verdoen... je weet duidelijk mijn mening en die berust, echt geloof me, op de werkelijkheid.
Ik hoop dat je mijn mening ook duidelijk weet...
En lul maar niet over geld...mijn vader heeft een eigen bedrijf...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
MaRoC-LaDy schreef op 12-03-2003 @ 17:47:
Tegen wie lul jij?

Hoe oud ben jij egyptian_maffia?
ik gok dat ze jou bedoelde
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
MaRoC-LaDy schreef op 12-03-2003 @ 18:16:
ja en?? dr zijn altijd uitzonderingen..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:52
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
MaRoC-LaDy schreef op 12-03-2003 @ 18:16:
Dit is echt zo'n loze opmerking. Alsof het hebben van een bedrijf gelijk staat aan een bovengemiddeld inkomen...
Oud 12-03-2003, 17:56
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
egyptian_maffia schreef op 12-03-2003 @ 17:37:

we zijn geen kont kussers...en trouwens je zegt wel zo van:wat er gebeurd met israel en de palsetijnen is niet jou probleem
nou amerika en zijn ingestorte WTC is ook niet ons probleem!
En dat allemaal in een discussie over gesluierd naar werk en school....Tsssk. Duidelijk een teken van onvermogen om fatsoenlijk te kunnen debatteren.
Oud 12-03-2003, 17:57
egyptian_maffia
egyptian_maffia is offline
ehhh niet alleen de buitelanders zitten op hun gat hoor...er zijn genoeg nederlanders die dat ook doen!
en trouwens...dat van america is niet ons probleem want wij hebben er niets mee te maken.
soooooooo please doe ff je ogen open.
kijk ik heb echt totaal niets tegen nl ers,ik ken genoeg nederlandse jongens die mij heel graag mogen,duzzzz ik geloof nooit dat een nl er nooit op een islamitisch meisje zal vallen

maroc lady:ik ben 16
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
egyptian_maffia schreef op 12-03-2003 @ 18:57:
ehhh niet alleen de buitelanders zitten op hun gat hoor...er zijn genoeg nederlanders die dat ook doen!
en trouwens...dat van america is niet ons probleem want wij hebben er niets mee te maken.
soooooooo please doe ff je ogen open.
kijk ik heb echt totaal niets tegen nl ers,ik ken genoeg nederlandse jongens die mij heel graag mogen,duzzzz ik geloof nooit dat een nl er nooit op een islamitisch meisje zal vallen

maroc lady:ik ben 16
ja alleen over het algemeen zijn dr meer buitenlanders die dat doen..

Er zijn zat nl'ers die op islamitrische mensne kunnen vallen alleen dat ligt meer aan de persoon zelf dan aan je geloof..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:16
egyptian_maffia
precies defusia...daar geef ik je gelijk in
maar meesten beoordelen ons hier alleen al op ons geloof
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:50
V1234
V1234 is offline
Ik heb de reacties zo'n beetje gelezen, en heb me behoorlijk geergerd als je kijkt naar hoe sommige reageren op elkaar.

Ik ben zelf een moslim meisje, maar toch vind ik zelf dat die gezichtssluiers niet kunnen. Waarom ik dat vind???? Kinderen die begrijpen sneller iets als ze je gezichtsuitdrukking zien..dus hoe kan een kind van 4 of zo, zien dat ie "stout" is geweest? Ik denk dat deze meisjes een verkeerde opleiding hebben gekozen.

Verder wordt er op deze topic gereageerd met, hoofddoekjes zijn niet verplicht in de Koran. Volgens de islam moet een vrouw haar haren bedekken. Ik heb een keer met een vrouw gesproken die een gezichtssluier draagt, en had haar toen gevraagd of het verplicht was om die te dragen. Zij antwoorde hierop dat het bedekken van haar genoeg is, maar dat het haar eigen KEUZE is om die te dragen.

Ik snap best dat sommige zeggen dat ze hun kinderen liever naar een crèche sturen, met vrouwen die geen sluiers dragen. Ik denk niet dat we hier zo'n groot probleem over moeten maken. Dat gedreig vind ik opzich al helemaal overbodig. Er wordt om je mening gevraagd, je komt verder als je je argumenten goed uitlegt dan hier te gaan dreigen of zelfs ruzie maken.

Ik vind het vooral jammer, dat maroclady en egyptianmaffia, zich zo opstellen. Je zou serieuzer worden behandelt als je je meningen normaal vertelde, en niet andere gaan beoordelen op hun mening, ik ken jullie niet..en jullie zullen vast ook hele leuke meiden zijn, maar ik denk niet dat je mensen moet gaan bedreigen met woorden of een ander stom noemen alleen om zijn mening. Nooit van negeren gehoord? Het is niet zo dat ik EENS ben met meningen van anderen.....

Groetjuzzzxxx
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:18
egyptian_maffia
ej ik begrijp wel wat je hier probeert te vertellen,maar ik ben hoe ik ben en daar kan niemand wat aan veranderen.
trouwens wij zijn niet de enige die iemand aanviel op zijn mening,ga maar eens goed lezen meid
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:36
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 16:14
V1234
V1234 is offline
bedoel ook van allebei de kanten.....

je bent misschien wel wie je bent..maar wat heeft voor zin om boos te worden op iemand die wat "zegt" met letters..

groetjahhzz
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Snowbell schreef op 12-03-2003 @ 18:13:
Met zo'n zin wek je zelf nou ook niet echt gote verwachtingen over jouw intellectuele capaciteiten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:02
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2003 @ 19:39:
Met zo'n zin wek je zelf nou ook niet echt gote verwachtingen over jouw intellectuele capaciteiten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:39
Amsterdammertje
Amsterdammertje is offline
Jahoor 'nare man' .....ik zie het al aan je fototje...je bent zon VUILE VIEZE Groenlinkser of SP er klootzakken zijn jullie.
My opinion (op waarheid berust)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:45
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Citaat:
Amsterdammertje schreef op 15-03-2003 @ 17:39:
Jahoor 'nare man' .....ik zie het al aan je fototje...je bent zon VUILE VIEZE Groenlinkser of SP er klootzakken zijn jullie.
Excuse moi...
Jij bent niet helemaal 100% geloof ik...
Jij bent geen echte Amsterdammer, vind ik...
Je stemt vast LPF? De meest onserieuze partij uit de geschiedenis...
Maar ach, die gekken heb je...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:50
egyptian_maffia
hehehehe...die maroc_lady
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Amsterdammertje schreef op 15-03-2003 @ 17:39:
tsss
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:23
egyptian_maffia
hey amsterdammertje....als je chagerijnig bent ga dat dan ff bij de stoepdames afreageren.
en niet hier
capish?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 08:44
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 08:33
Isabel
Isabel is offline
Reageren