![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
voor mathfreak, wij hebben al eerder onenigheid gehad, dat hoef je niet op dit topic af te reageren. ik hoef geen advies van een 38jarige. ik dacht dat je van het forum af zou gaan... en met 'het doen voor mijn neus' bedoel ik niet zoenen -welcome to the twentyfirst century...- ik bedoel dat ik het geen vies gezicht vind als meisjes het doen, maar wel als jongens het doen. misschien geeft dit al aan dat ik de bi kant op ga... (???)
||
![]() |
Citaat:
En wie zegt dat ik jou wil mailen?. Ik wil geen triootje met jou, Tsk ![]() Bovendien, hoe je ook reageerd, je vraagt het je niet af, je wil gewoon weten hoe je je Bi moet gedragen. Nou, Jongens opgeilen, en dan met een meisje ervandoor gaan. Vrouwen, TUIG!Tjongejongejonge. *ergerdeerger* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hush. *kijkt streng naar Crimson Death* |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Wat betreft de reactie van Koen op jouw optreden hier verwijs ik je naar http://forum.scholieren.com/showthre...ight=mathfreak Tevens vermeld ik hier even het laatste stukje uit jouw laatste reply in dat topic: "Ik heb mijn mening gegeven. Punt. Als jij hier wil blijven: best. Maar ik ben het er niet mee eens." Dat betekent dat je je er bij neerlegt (al is het dan onder protest) dat ik hier actief blijf. Ik stel voor dat je dat probeert te handhaven, al was het alleen maar om eventuele confrontaties met mij en andere forumbezoekers te voorkomen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 20:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, dit moet gezegd worden. Mystery, je komt waarschijnlijk helemaal anders over dan wel je bedoeling is, probeer misschien wat minder fel te reageren en wat minder je te concentreren op details. Mathfreak, als je in het verleden reeds onenigheden hebt gehad met Mystery, waarom, oh, waarom in godsnaam kom je dan replyen op haar topic??? Idd, je reply's zijn nuttig, heb er al een paar gelezen, maar aub!!!! vermijd toch die ruzies.....(je bent nu toch al volwassen genoeg?). Kleine tip: ignore!!!!!!!!! avoid!!!!!!!!!! |
![]() |
|
sjiez, eindelijk iemand die het een beetje begrijpt. Mathfreak, je replys mogen dan nog zo nuttig zijn, ik vind je gewoon te oud om hier te zijn. en ja, ik heb me bij jou aanwezigheid neergelegd, maar dan hoef je me er niet zo mee te confronteren dat je er nog steeds bent.
en al zou ik bi zijn, dan doe ik dit niet om jongens op te geilen en dan een wijf te nemen. ik heb namelijk al een hele lieve vriend, en ik zou nooit meer iemand anders willen. ongeacht van welk geslacht. ik ben gewoon nieuwsgierig, zoals bijna elk meisje van mijn leeftijd. is niks mis mee. nou kappen met dat gezeik en afgekraak en geef wat nuttige replys.
||
Citaat:
@phensic: Mijn eerste reactie op het topic staat volledig los van de onenigheid die ik met *mystery* heb gehad. Daar komt bovendien bij dat zij dit zo nodig aan meent te moeten halen, en niet ik, aangezien ik verdere ruzie met haar wens te vermijden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik nu voor of tegen je reply ben, daar hou ik me buiten. Ik vind het enkel vervelend dat er hier ruzie is en zo het topic geheel verloren gaat. Het komt er gewoon op neer dat ik vind dat je beter ruzie kan vermijden en je weet hoe je dit kan doen. Mysterie heeft je aanwezigheid aanvaard, maar apprecieert het wanneer je niet in directe confrontatie met haar staat. Ik denk niet dat dit zoveel gevraagd is en het zal bovendien leuker forummen zijn... Maar zoals ik reeds zei, ik heb niets tegen je en ik vind nog altijd dat je goede reply's stuurt. Je mag voor mij gerust op dit forum blijven en ik heb er geen probleem mee indien je op mij reageert in het forum. Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
jouw aanwezigheid heb ik geaccepteerd, maar ik heb liever niet dat je op mijn topics replied. verder hoop ik dat we ons hier nu bij neer kunnen leggen. van mijn kant is er geen sprake van ruzie, dit is er voor mij ook nooit geweest.
||
Citaat:
|
![]() |
Mij lijkt het ook hartstikke leuk/spannend om een keer met een meisje te zoenen (en maybe meer...) Het enige probleem is dan ik ongelooflijk verlegen ben! En niet alleen bij meisjes...
Ik zoen ook niet meteen met een jongen, dat doe ik pas als ik echt verliefd op ze ben... En het probleem is dat ik nog nooit echt verliefd geweest ben! ![]() xxx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bi zijn is cool (rap) klootzak2001 | 16 | 19-05-2020 12:16 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |