Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
gratis: www.endoria.net teveel om op te oemen als extra's |
![]() |
|
![]() |
Check liquid2k.com (snel , (bijna) nooit down alleen geen ftp)
Enne check http://www.freewebspace.net |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eens kom je tot de conclusie
iets voor niets is een illusie maar eigenlijk wil ik zeggen; voor wat hoort wat het is dat ik nu zeer tevreden ben over endoria, anders had ik een betaalde host genomen. Ik wil op zich ook wel (wat) voor endoria betalen maar dat kan nog niet (volgens questor) maarre, als je goed zoekt vind je altijd wel ergens iets, maar als er ergens een goede opduikt dan komen er meteen erg veel mensen achter en dat wordt hij of langsaam (f2s) of ze nemen geen mensen meer aan (endoria) of ze blijven niet langer gratis (f2s en zo kan ik er nog wel wat opnoemen) Thomas
|
![]() |
www.brinkster.com
geen ftp upload bouw gewoon een eigen server of neem voor 10 euro een bataalde host ben je ook klaar
||
Citaat:
- 24/7 pc aan laten - bandbreedte kwijt - 10 man op site gaat al aardig sloom als je kabel hebt - de boel wel save en goed configged hebben - weinig kans dat het mag van je provider (@home iig niet) 10 euro, ja daar zit t um in.. die nl-ers ook ![]() www.webhosters.nl is een zeer aan te raden site |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
hier mag het en heb ik redelijke up (190 in drukke tijden, en wanneer zit er nou tegelijk 10 man op?? leuk idee maar de standaard pages mag je blij zijna ls je er 10 trekt op een dag ![]() Citaat:
|
![]() |
Gebruik de webspace van je eigen provider! Geen last van POPUPS.
*PCBOY fluistert heel heel zachtjes*: anders heb ik nog wel een 'popup-blocker' liggen. Als je 'm moet hebben, check de volgende link maar: http://home.wanadoo.nl/p.th.schalbro...pupblocker.txt Dit scriptje moet boven de < html > tag komen. Luister: dit is illegaal, en ik raad je het aan niet te doen, maar zie zelf maar.... Greetz, PCBOY |
![]() |
||
Citaat:
PHP-code:
![]() verder: zijn link werkte niet eens
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |