Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 09:12
een kleine tiran
een kleine tiran is offline
Deutchland sucht ein Superstar was veel boeiender dan Idols in nl. Daar was de winnaar immers niet bekend voordat de uitzending begon

Wat wel lachen is is de clipje "Gracia fliegt raus" nu verkrijgbaar bij Kazaa. Mijn duits is niet best maar volgens mij gebeurt er volgende : Gracia is een superlekkerding en ze moet eruit en een jongen, die wel door is, gaat op het podium huilen. Gwoon super

Winnaar Alexander vind ik veel knapper dan Jim, dus duidelijk ook Jamai. Hij kan ook trouwens super goed zingen - zijn liedje Maniac vind ik fantastisch.

En de laatste : WAAR KAN IK DE EERSTE AUDITIE VAN GATERH GATES VINDEN? die auditie waarin hij stottert ??

enne - ik heb noch naar Idols noch naar DSDS gekeken, op ZDF was boksen, vind ik veel boeiender en volwassener

Greetz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 09:34
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
een kleine tiran schreef op 11-03-2003 @ 10:12:
Wat wel lachen is is de clipje "Gracia fliegt raus" nu verkrijgbaar bij Kazaa. Mijn duits is niet best maar volgens mij gebeurt er volgende : Gracia is een superlekkerding en ze moet eruit en een jongen, die wel door is, gaat op het podium huilen. Gwoon super
hahaha, nou het klopt wel ongeveer. Ik heb hier al een hele tijd geleden een topic over geopend. Mijn ouders hebben een 2e huisje in duitsland, en ook ik kom regelmatig daar, dus voor mij was het niet zo moeilijk om te volgen.
Waar het eigenlijk op neer kwam is dat Daniël een hele goeie vriendin was van Garcia. Ze kwamen ook allebei uit dezelfde provincie zeg maar. En voelde dat ook alsof zij het volk uit dat gebied vertegenwoordigen.
Ze hadden een hele sterke band gekregen, en toen daniël hoorde dat garcia eruit ging werd ie helemaal gek. Hij zakte helemaal op de grond, en voelde zich compleet verslagen.
Naja...ze probeerde hem natuurlijk nog te troosten, en ze zeiden hem ook dingen als; ach, ze zit gewoon in de studio hoor bij de volgende live shows.

Maar het was idd wel erg mooi om te zien allemaal
Oud 11-03-2003, 12:01
een kleine tiran
ow daniel is een miesje

maar ff serieus die eerste auditie van gareth heb ik echt keihard nodig.
waar is tie te vinden ??
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 12:02
freggelfreak
freggelfreak is offline
kzat het heel even te kijken na dat jim in de halve finale had gezongen van idols. ik zappen:" hey das dat duitse idols. ik zag meteen daniel dacht echt van hummmm waren zouden die ergens izjn met de uitzendingen, bleken ze even ver te zijn als hier. die daniel was btw ongelooflijk fout. haar als marieke ongeveer, superstrak bloemenpak en dan pretty women ofzo zingen met hele foute huppeltjes wel keihard gelachen uiteraard. dat stukje dat ie helemaal hysterisch werd toen die ene der uit moest had ik ook nog teovallig een keer gezien toen het erover ging dat daniel eruit lag
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:24
een kleine tiran
Citaat:
G.T.C. schreef op 11-03-2003 @ 10:34:
hahaha, nou het klopt wel ongeveer. Ik heb hier al een hele tijd geleden een topic over geopend. Mijn ouders hebben een 2e huisje in duitsland, en ook ik kom regelmatig daar, dus voor mij was het niet zo moeilijk om te volgen.
Waar het eigenlijk op neer kwam is dat Daniël een hele goeie vriendin was van Garcia. Ze kwamen ook allebei uit dezelfde provincie zeg maar. En voelde dat ook alsof zij het volk uit dat gebied vertegenwoordigen.
Ze hadden een hele sterke band gekregen, en toen daniël hoorde dat garcia eruit ging werd ie helemaal gek. Hij zakte helemaal op de grond, en voelde zich compleet verslagen.
Naja...ze probeerde hem natuurlijk nog te troosten, en ze zeiden hem ook dingen als; ach, ze zit gewoon in de studio hoor bij de volgende live shows.

Maar het was idd wel erg mooi om te zien allemaal
oke, maar waarom gaan die duisters boe roepen als Garcia wordt weggestemd ?? Waar slaat dit op ??
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:32
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
duitse idols is idd ....dat meisje dat 2e is geworden, kan echt supergoed zingen en ze ziet er ook prima uit....mooi figuur en leuk gezichtje (trouwens bij de eerste auditie zag ze er veel anders uit)... de winnaar is ook oke, maniac zong hij idd erg goed.

Owja, en die jongen die begon te huilen, beetje raar typ, hij kon helemaal niet zingen, beetje dramaqueen
Oud 12-03-2003, 04:23
Tóney
Tóney is offline
Aparte reactie van het publiek toen die Garcia eruit moest.
In Nederland is het eerst btje boe-geroep ofzo, maar daarna gaat de jingle erin en iedere klappen en staan en juichen om degene die afvalt een hart onder de riem te steken.
In Duitsland lijkt het alsof het publiek ieder moment woedend het podium op kan stormen, een btje dreigende sfeer lijkt het wel.
Oud 12-03-2003, 10:26
Sven
Sven is offline
Citaat:
een kleine tiran schreef op 11-03-2003 @ 13:01:
ow daniel is een miesje

maar ff serieus die eerste auditie van gareth heb ik echt keihard nodig.
waar is tie te vinden ??
http://media.rtl.nl/media/shows/idol...band_Normal.RM
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:50
een kleine tiran
er is nog maar een ding dat ik niet snap - waarom wordt de aantal mensen die op die en die gestemd hebben niet bekendgemaakt

om die duitse idols site kun je een exel-bestand dowloaden waarin alles keurig genoteerd staat. wel interessant om naar de kijken. het blijkt dat tie jongen/meisje Daniel in het begin errug populair was. ook judith trouwens, maar ze ging in de tweede ronde deruit samen met andrea. of snap ik dat niet goed
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:59
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
een kleine tiran schreef op 12-03-2003 @ 21:50:
er is nog maar een ding dat ik niet snap - waarom wordt de aantal mensen die op die en die gestemd hebben niet bekendgemaakt

om die duitse idols site kun je een exel-bestand dowloaden waarin alles keurig genoteerd staat. wel interessant om naar de kijken. het blijkt dat tie jongen/meisje Daniel in het begin errug populair was. ook judith trouwens, maar ze ging in de tweede ronde deruit samen met andrea. of snap ik dat niet goed
jamai had afgerond 75% van de stemmen (barend en van dorp)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 22:05
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
een kleine tiran schreef op 12-03-2003 @ 21:50:

Ze maken het niet bekend omdat het commercieel is, volgens hen zou men dan hun winst kunnen uitrekenen (adhv de smsjes en telefoontjes) en dat willen ze niet.

Tja, B&vD zijn natuurlijk ook commercieel
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jah, de duitse idols is ook , maar ik heb toch liever Jamai&Co! En wat die Alexander betreft, ik vind hem eerlijk gezegt niet zo knap. Maar ja, zal wel aan mij liggen. Maarruh, die Daniel, is dat nou een jongen of een meisje? want daar kom ik nog niet helemaal uit. Mijn duitse lerares dacht dat het een jongen was, maar wist het niet zeker!
Oud 15-03-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
een kleine tiran schreef op 11-03-2003 @ 10:12:

En de laatste : WAAR KAN IK DE EERSTE AUDITIE VAN GATERH GATES VINDEN? die auditie waarin hij stottert ??

Gareth Gates Auditie

Ik hoop dat ie ut doet ... Kijk, luister en notice het verschil met de Nederlandse Idols.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:08
Iduna
Iduna is offline
Hmm, Britse Pop Idol was veel leuker dan die Nederlandse en alle andere waarvan ik stukjes heb gezien..
Nu komt er alweer deel 2, net zo'n Big Brother idee. 1x is het wel leuk maar daarna komen nog deel 2,3 enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten