Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kzat het heel even te kijken na dat jim in de halve finale had gezongen van idols. ik zappen:" hey das dat duitse idols. ik zag meteen daniel
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
duitse idols is idd
![]() Owja, en die jongen die begon te huilen, beetje raar typ, hij kon helemaal niet zingen, beetje dramaqueen
|
![]() |
Aparte reactie van het publiek toen die Garcia eruit moest.
In Nederland is het eerst btje boe-geroep ofzo, maar daarna gaat de jingle erin en iedere klappen en staan en juichen om degene die afvalt een hart onder de riem te steken. In Duitsland lijkt het alsof het publiek ieder moment woedend het podium op kan stormen, een btje dreigende sfeer lijkt het wel.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
er is nog maar een ding dat ik niet snap - waarom wordt de aantal mensen die op die en die gestemd hebben niet bekendgemaakt
![]() ![]() om die duitse idols site kun je een exel-bestand dowloaden waarin alles keurig genoteerd staat. wel interessant om naar de kijken. het blijkt dat tie jongen/meisje Daniel in het begin errug populair was. ook judith trouwens, maar ze ging in de tweede ronde deruit samen met andrea. of snap ik dat niet goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() Citaat:
Tja, B&vD zijn natuurlijk ook commercieel ![]() ![]() |
![]() |
|
jah, de duitse idols is ook