Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je voor eigen rechter spelen bent: denk daar nog maar even goed over na, of stop het ook in dat andere topic. Ook die discussie wil ik met plezier van je winnen ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 13:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
er is ECHT iet serieus mis met het zogenaamde AH-winkelketen
volgens mij is de AH gewoon een witwasserij van drugsgeld of zo ![]() maar ff serieus, als je collega een paar maanden geleden is opgepakt voor het mishandelen van een dief en jij doet nu precies htezelfde ben je wel dom bezig. van mij mogen ze de dief wel aanhouden, maar niet onnodig in zijn gezicht schoppen.
||
Citaat:
666!!! death & destruction!!! ![]() ps: je mag blij zijn met al die kutregels in nl. nl is een van de betere landen om in op te groeien. er zitten mischien hier en daar een paar fouten, maar het nl systeem zit niet vol met corruptie enz.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk niet, misschien stond ie wel achter m ofzo in de winkel en niet bij de ingang. Of in de kantine waar de beveiligingscameras hangen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar het lijkt me waarschijnlijker dat hij op de grond lag dan dat die AH-medewerker of die bewaker een zwarte band Karate heeft en hem staand in zijn gezicht trapte. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk heb ik geen medelijden met de verdachte. Iemand die een strafbaar feit pleegt neemt een zeker risico en is daarvan in meer of mindere mate op de hoogte.
Wat ik uitermate kwalijk vind is dat er mensen schijnen te zijn die denken dat één strafbaar feit gerechtvaardigd wordt door het ander, ook al is het totaal uit proportie. Natuurlijk mag je je wel verdedigen tegen iemand die een mes tegen je trekt, maar niet als mes en verdachte al op de grond liggen en weerloos zijn. Als je dan nog schoppen en klappen uitdeelt moet je gewoon hard aangepakt worden. Het is nodig dat er jurisprudentie over dit soort gevallen komt, zodat duidelijk wordt wat wél en wat níet mag m.b.t. geweld bij aanhouding. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien gaf ie wel een knietje ofzo, dan lag ie dus niet op de grond. Of een flying-kick ![]() Als hij je onderuit trapt...nou dan issie best nog gevaarlijk genoeg ![]() en nu denkt iederene in dit topic dat ie op de grond lag door een leesffout vna jou ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar natuurlijk mag je zo'n kerel niet mishandelen als je hem eenmaal gepakt hebt, dan is aanhouding volkomen terecht. |
![]() |
||
Citaat:
zodra je langs de kassa loopt met een product waar je niet voor betaald heb (uitzonderingen daargelaten) ben je een dief. en als dit in een winkel gebuert ben je een winkeldief.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik snap en weet ook wel dat voor eigen rechter spelen erg fout is, maar t is meer een stroom van factoren die er in de loop der tijd voor heeft gezorgd dat t volk zich in de steek gealten voelt door de overheid, wat betreft de veiligheid. En tja, dan krijg je dus logischerwijs steeds vaker zulke dingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blokker, je ben inderdaad pas een dief als je de winkel uit bent echter mogen de medewerkers je er wel op aanspreken dat ze liever hebben dat je je boodschappen anders verpakt . Supermarkt, jij bent een winkeldief op het moment dat je de KASSA passeerd. Uitzondering is de klantenservice maar dara kan je inprinciepe alleen bloemen afrekenen (die je zou kunnen jatten). Wij houden je aan als af hebt gerekend :-) staan we met zijn 10en op je te wachten om je in elkaar te slaan (nee geintje ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|