![]() |
|
Jongens kunnen inderdaad doordrammen, maar je moet niets doen als je het ECHT niet wilt. Ook niet als je twijfelt. Goed van em da ie zn excuses aanbied, maar op dat moment is het eigenlijk al te laat want dan heb je al iets tegen je zin in gedaan. Hij hoort jouw wil ook te respecteren. Volgende x zelf ook doorzetten en blijven zeggen dat je het niet wilt, het zal niet makkelijk zijn, maar je voelt je er uiteindelijk wel beter bij denk ik. Anders nog een keer er goed over praten.
|
![]() |
|
"Nog een keer" praten helpt niet, hij kan zich elke keer gewoon niet inhouden, hoewel hij weet dat het fout is. En als ik dan een keer niks heb gedaan verontschuldigt hij zich ook, maar t gebeurt toch iedere keer weer.
Vooral wanneer ik ongesteld ben en sowieso zelf niet kan worden gevingerd oid. Dan vind ik t nie leuk want soms dan heb ik wel zin in iets en op zo'n moment kan het gewoon niet en dan heb ik geen zin om wel wat bij hem te doen...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
jah ik heb dat ook weleens gehad, maar hij stopte wel na een paar keer, en ging dan niet sacho lopen doen enz, meestal omdat ik em uiteindelijk gewoon vanuit mezelf ze pleziertje gaf zeg maar, maar soms ook niet en ik vind en iedereen denk ik wel dat hij dan gewoon niet moet zeiken, want ik zou me egt gaan afvragen of tie nog wel egt om me zou geven...
|
![]() |
Dus als jij geen genot hebt, mag hij dat ook niet?
Ik heb snel last van mijn blaas, en daarom kan het ook bij ons niet zo vaak als we wel zouden willen. Pijn is niet fijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik hem dan op water en brood zet. Nee, dan krijgt hij geheel gratis een vrijblijvend zuigje. Niet omdat hij daarom zeurt, ik stel het zelf voor. Ik vind het namelijk leuk om te doen, hij vindt het lekker en ik doe het graag voor hem. Of hij vraagt het soms. Soms staat mijn hoofd er niet echt naar, maar daarom wijs ik hem nog niet af. uiteindelijk vind ik het zelf toch ook leuk. Als hij aan me vraagt of ik een boek voor hem wil halen als ik in de stad ben, dan zeg ik toch ook niet nee? Verwarren de forumleden hier niet verkrachting met iemand een plezier doen? Verkrachting, dus toch doordrammen als hij wel zin heeft en jij niet en hem er toch in douwen, tja, dat is een nono. Maar even een zuigje vragen...hoe veel van je kostbare tijd kost het nou helemaal? Waarom hij zo aandringt, daar kan ik alleen maar naar gissen. Misschien vndt hij het naar dat je hem afwijst, respecteert hij dat wel, maar probeert hij de afwijzing toch ongedaan te maken door om een zuigje te vragen. Sex is voor jongens ook een communicatiemiddel. Ze doen het om contact te maken, om aandacht te krijgen, om troost en zelfbevestiging te krijgen. Ik denk dat er iets dergelijks achter zit, want hij kan zichzelf echt in technisch opzicht beter 'helpen' dan jij. Dat hij na afloop vraagt of je het toch leuk vind, is misschien een manier om te compenseren voor het feit dat hij het toch iets heeft afgedwongen. Wees blij dat hij zich schuldig voelt. Maar zo erg is het nou ook weer niet, wat hij je aandoet, toch? Het is niet dat hij je verkracht. En benje nou echt te beroerd om die jongen dat plezier te doen? Gun je het hem niet? Ik ken nog zo'n stel. Ze deden het 6 maal per jaar. (ja echt) En mooi geen zuigjes tussendoor, ook niet om hem dat plezier te doen, want " zo was zij niet". Klaar ben je dan. Hij heeft het twee jaar volgehouden, toen lag de relatie op de klippen. Gewoon omdat hij zich zo afgewezen en buitengesloten voelde. Niet om de sex, want hij kon zich natuurlijk nog gewoon aftrekken, dat deed-ie ook voor hij wat met haar kreeg. Vraag hem waarom hij het wel wil, zonder smoesjes, en leg hem uit waarom jij je zo voelt als je voelt. Begrip kweken voor elkaars standpunten kan alleen als je die helder krijgt.
|
Verwijderd
|
ik vind dat je het gewoon niet moet doen als je het niet wil. en als mijn vriend zou willen dat ik hem klaar moest pijpe, en hij zou me bijna dwingen door mij een schuldgevoel te geven zou ik het echt niet leuk vinden... ten eerste omdat het gewoon lang duurt voordat hij klaarkomt en das erg vermoeiend voor me kaakjes en mij.. en omdat hij mij wel bijna dwingt en ik dat niet bij hem zou doen... niet op die manier.. want hij zegt gewoon nee ik heb geen zin klaar.. doe het zelf maar...
het is niet dat je egoistisch bent hoor als je het even een nachtje niet doet.. dan doet je vriend het zelf maar bij zichzelf... dat kan toch ook en het is echt nietdat je hem het niet gunt.. maar soms kun je gewoon echt geen zin hebben of ben je gewoon doodmoe dat je gewoon lekker wilt slapen.. |
![]() |
|
![]() |
Het hangt er inderdaad vanaf hoe vaak het gebeurt. Wil je vaak niet, of zo eens in de maand ofzo. En waarom wil je niet? Te moe, hoofdpijn, te gestrest? Dan moet hij niet zeuren, die ene keer.
Als hij twee keer zo vaak wil als jij, dan moet jij niet zeuren. Tenzij je echt hoofdpijn hebt.
||
![]() |
Citaat:
Nee=Nee=Nee=Nee. Je hebt geen respect voor je vriendin als je toch door blijft zeuren en haar willens en wetens een schuldgevoel bezorgd en alleen maar je kwakje kwijt wilt. Want hij weet net zo goed dat die lust op dat moment neit wederzijds is! Het is niet fijn als je toch iets doet waar je absoluut geen zin in hebt, en daarom moet de topicstrater dit ook nooit doen. Als die jongen zover gaat, dat hij na zoveel keer het erover gehad te hebben er toch mee doorgaat, is hij haar niet waard. En over het voorbeeld, wat werd gegeven over het koppel wat het zes keer per jaar deed; als dat meisje dat gewoon zo wil, passen zij en die jongen niet bij elkaar. Je moet echt onthouden dat het wel uitlegbaar is wat hij doet, maar dat het niet goed te praten valt. Jij hebt je grenzen en die zijn van jóú en dus zijn ze nooit fout! Blijf echt daar sterk in zijn. Je krijgt nu vast de situatie dat je ook 'nee' zegt om het 'nee'-zeggen. Tja, dat kan, maar dat veranderd vanzelf. op een gegeven moment merk je, dat jij het initiatief gaat nemen en dat het emt inzet van beide kanten weer goed komt. Hoop ik. Veel sterkte en als je wilt mailen, mag dat. |
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar gaat het hier niet om. Zij wil het niet, dus kan hij niet van haar verwachten dat ze het wel doet. Als hij dan toch zonodig een pleziertje wil, dan heeft hij twee handen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom hij zo aandringt is omdat hij de betekenis van het woord nee niet heeft begrepen. Seks is voor een jongen geen communicatiemiddel, daar heeft ie een mond voor gekregen. En als het wel zo is gaat ie maar lekker met zijn rechterhand communiceren. Seks hoort iets te zijn tussen twee mensen, dat ze samen doen, omdat ze het allebei fijn en lekker vinden. Wanneer de één het tegen zijn/haar zin doet zit er al iets fout. De ander zou dit niet eens moeten willen. Ik zou niet eens willen dat mijn vriend iets tegen zijn zin doet.. Natuurlijk is een afwijzing naar, maar hij is echt een gigantisch egoistische klootzak als ie dan toch nog verwacht dat ze hem even in zijn behoeften voorziet, want voor haar is het minstens zo naar om dingen tegen haar zin te doen. Communicatie kan hij krijgen door middel van praten, als hij aandacht wil moet ie naakt gaan rondlopen op straat, als hij troost wil moet ie dit kunnen vinden in een knuffel of een kus en als hij zelfbevestiging wil kan hij altijd aan haar vragen of ze even wil zeggen wat hij wil horen. Er is gewoon geen excuus, je moet het accepteren als iemand iets niet wil doen. Het is gigantisch triest om dan zielig te gaan zitten doen en daarmee de ander het slachtoffer te maken.. Vooral als je weet dat de ander niet zo sterk in zijn/haar schoenen staat en je weet dat ze/hij het uiteindelijk toch wel zal doen.. triest, zeer triest.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het enige dat zij naar mijn idee aan hem moet uitleggen is: Nee betekent NEE! Want het is duidelijk dat hij dat niet begrijpt.. En zij moet dan zo sterk zijn om het ook bij nee te houden en niet uiteindelijk toch hem dat plezier doen.. Hij moet maar begrijpen dat hij jouw keuzes moet accepteren en respecteren en als hij dat niet doet is dat ZIJN probleem..Natuurlijk is het wel jouw probleem als je je daardoor kut of schuldig gaat voelen, als jullie ruzie krijgen of hij het daardoor uitmaakt. Maargoed, als hij het daarom uitmaakt ben je denk ik sowieso toch wel beter af zonder hem.. Sorry voor deze lange reply maar duidelijk is het nu wel denk ik.. Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 21:52. |
![]() |
||
Citaat:
Geen aanval in jouw richting Kim, maar ik zou er toch eens goed over nadenken, want je laat je in principe gewoon gebruiken, en dat is niet goed. Kom eens wat meer voor jezelf op ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had al wel gedacht dat iedereen hier uit zijn vel zou springen.
Hoe moet ik dit uitleggen..ik ken hun situatie niet, maar ik herken hem wel. Het is bij ons ook een tijdje zo geweest. Ik was toen te verlegen om hem te vertellen dat het pijn deed, want ik wilde niet dat hij zich schuldig zou voelen. Dus zei ik dat ik geen zin had. Nou, dan heb je ruzie hoor! Want hij snapte echt niet waarom ik opeens zo "koud" deed en hij voelde zich heftig buitengesloten. Het wel of geen sex werd toen een machtsstrijd. Hij wilde, ik durfde niet uit angst voor meer pijn. Het werd steeds meer een principekwestie. Zelfs knuffelen deden we niet meer, want hij drong dan telkens aan dus dat risico durfde ik niet te lopen. Sex werd inplaats van leuk opeens een heel naar strijdpunt. Klassiek he? Het zuigje bleek voor ons het ideale compromis. We konden lekker bij elkaar zijn, vrijen en knuffelen, hij kwam aan zijn gerief, en ik had geen pijn. Er lag ook geen druk op mij voor meer, ik ben nu helemaal degene die bepaalt of het meer wordt. En daarom kwam de lol in sex ook weer terug. Het heeft me wel bijna mijn relatie gekost, en dat wil ik voor Kim niet. Beter toegeven en de druk eraf halen, dan het laten escaleren. Over een tijdje accepteert hij het wel, maar haal nu het strijdelement weg. Want het gaat niet om de sex. Niet om dat kwakkie. Het gaat om de afwijzing. Dat kunnen jongens niet aan. Jullie zien het principe, het feit dat zij iets moet doen tegen haar zin. Ik ben wat pragmatischer, ik zie dat het sop de kool niet waard is. Maak een breekpunt van datgene wat belangrijk is. Als mijn vriend anale sex zou willen, dan zou ik ook mijn poot stijf houden. Maar een zuigje, ach. Een relatie draait om compromissen sluiten, want je kunt niet altijd precies hetzelfde willen. Het stel is weer bij elkaar, maar er zit wel de nodige profesionele psychologische begeleiding bij. Zij bleek door haar ex verkracht te zijn.
||
Citaat:
Jouw frustratie praat het niet goed dat iemand anders tegen haar zin jou bevredigt, in principe ben je dan net zo'n achterbakse en egoistische klootzak als de vriend van de topicstartster. @ Poesiefox: alles leuk en aardig, maar als dit stelselmatig gebeurd, zou jij er dan niet ook tegenopzien? Ik vind je nogal makkelijk overkomen.
|
Tuurlijk mag hij wel genot hebben als ik het niet heb, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij t bijna elke dag wil. Ook wanneer ik niet ongesteld ben en we sex gaan hebben vraagt ie me of ik hem wil pijpen omdat dat veel lekkerder is dan aftrekken enzo, dan alleen om op te geilen maar toch.
Hij beft mij echt bijna nooit!! Ik vraag er ook niet om, want omdat hij zo vaak vraagt of ik hem wil pijpen neem ik aan dat hij uit zichzelf mij wil beft omdat hij weet dat dat voor mij net zo lekker is als pijpen voor hem is..
||
![]() |
Citaat:
Maar dat gebeurt in het leven toch dagelijks? Alleen omdat dit iets met sex te maken heeft, gaat iedereen opeens heel overtrokken reageren. Maar dan is er wel een grens. Die ligt voor mij bij iets doen wat je never nooit zou willen, zoals anaal of SM, of een regelrechte verkrachting. Een zuigje of een trekje, daar kan ik niet mee zitten. Als je dan over principes gaat ziten nuilen, dan gooi je het kind met het badwater weg. Ik vind het heel goed dat iedereen zo voor zichzelf opkomt, maar bewaar dat voor de dingen die er toe doen. Wordt geen prinzipienreiter Er is namelijk het op de loer liggende gevaar dat dit nu de inzet gaat worden van een machtsstrijd, en dat moet je niet doen om , bij wijze van spreken, het dopje van de tandpastatube op sexueel gebied. De vraag blijft natuurlijk waarom Kim's vriend perse dat zuigje wil. Jullie gaan uit van kwakkie lozen, maar er zit volgens mij meer achter. Als we dat eerst eens uitzochten, en dan verder discussiëren?
||
![]() |
Citaat:
Maar daar ging haar vraag niet over. Dat is een heel ander topic.
|
Verwijderd
|
poesiefox, natuurlijk kan kimmetjeluvsya wel iets doen om hem een plezier te doen... maar er is een verschil tussen ergens 'zelf even geen behoefte aan hebben' en iets 'echt niet willen'. Ik neem best een boek mee voor m'n vriend als-ie daarom vraagt, al hoef ik zelf dat boek niet, maar ik ga niet iemand beledigen als mijn vriend daar om vraagt, want dat wil ik zelf echt niet.
Ik denk dat het voor kimmetjeluvsya meer het laatste geval is: dat ze hem echt niet wil pijpen. Iets doen zonder dat je er zin in hebt is wel oke voor soms, maar iets geheel tegen je zin doen niet. kimmetjeluvsya, het is eigenlijk nogal eikelig van hem om zo door te zeuren. En nee, dat is geen jongenskwaaltje, hij is gewoon een aansteller die het afschuift op 'sorry, mijn lichaam wil graag dat jij mij pijpt, ik kan er niets aan doen'. Zijn lichaam zeurt niet! Hij kan best opgewonden zijn terwijl jij dat niet bent, maar doorzeuren of je hem pijpt en chagerijnig zijn als je dat niet doet is niet iets dat je lichaam doet zonder dat je er iets aan kunt doen, het is iets dat je bewust doet. Als-ie per sé wil klaarkomen, dan masturbeert hij maar... Je zegt dat-ie dat 'minder leuk' vindt. Hij vind het dus leuker als jij iets doet waar jij je ongelukkig bij voelt, en hij zich gelukkig bij voelt, dan dat hij iets doet waarmee jullie allebei tevreden zijn? Dat is nogal egoïstisch... Volgende keer nee blijven zeggen, en mocht je het toch doen, dan naderhand gewoon zeggen 'nee, ik vond het niet leuk, ik vond het saai en vies en vervelend' (of wat je er dan ook maar écht van vond). Divine Silver, als je vindt dat het nergens over gaat reageer dan niet. |
![]() |
|
![]() |
Het gaat er dus om of Kimmetjeluvsya een hekel heeft aan pijpen?
Als ze dat echt naar vindt, moet hij niet zeuren. Dan zoekt hij maar een andere vriendin. En misschien durft ze over een tijdje wel, kwestie van geduld hebben. Ik zuig tot ik er bij neerval, maar als hij met een zweep aan zou komen dan mep ik hem de deur uit met zijn eigen zweep. Maar waarom vindt ze het vervelend? Vies? Kwestie van wassen. Zaad smaakt vies? Komt hij niet in haar mond klaar, geen probleem. Vernederend? Onzin. Hoe is het daar met beffen geregeld? Wil hij ook niet bij haar? Dan kan-ie dus echt doodvallen. Doet hij het niet uit zichzelf? Nou en, ze heeft een mond, gebruik die. Om het even te vragen. En zelf wassen, het is voor jongens ook niet prettig om hem eerst schoon te moeten likken. Ik heb het idee dat Kim het niet zo vaak bij hem wil, omdat hij het niet bij haar doet, als zij er niet om vraagt.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Poesiefox lees eerst eens duidelijk alle antwoorden en wat ik er over heb gezegd want ik heb bovenstaande dingen allang uitgelegd!!
|
Hij is gewoon een eikel.
Maar aan de andere kant vraag ik me af waarom je, nadat je aan zijn behoefte toe hebt gegeven, er hier over gaat kankeren. Het is niet zo dat ik je niet snap, ik zou het ook knap vervelend vinden als ik door gezeur van een ander in zekere mate zou worden gedwongen om iets tegen m'n zin in te doen, maar het is vaak zo (volgens mij dan) dat dit soort onderwerpen altijd resulteren in het overduidelijke antwoord "Hij is een eikel". Dat maakt natuurlijk niet zoveel uit maar waar ik me aan begin te storen is de conclusie die vrijwel altijd weer wordt getrokken en dan bedoel ik het 'mannen zijn klootzakken want ze willen alleen maar sex'. Tuurlijk snap ik dat ik het hier even totaal uit z'n verband ruk en iets te sterk aandik maar het is gewoon iets wat me dwars zit. Maaaar ok om even terug te komen op dit topic. Ja hij is gewoon een klootzak omdat hij je zo manipuleert, dat getuigd gewoon niet van enig respect. Aan de andere kant ben jij zwak omdat je niet voor jezelf opkomt en je tot dingen laat 'dwingen' die je niet aanstaan. Dit is verder geen aanval ofzo maar gewoon een observatie ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou gewoon de kamer uitlopen als hij zich zou omdraaien met de mededeling: "je bekijkt het maar" en dan gewoon lekker koppig (tja zo ben ik
![]() ![]() en daar moet hij maar respect voor hebben ![]() Er zijn tijden geweest dat mijn vriend en ik een maand geen sex hadden.. nou we zijn er echt niet dood aan gegaan ![]() Ik zou gewoon afdwingen dat hij meer respect voor je krijgt, dus net zo vaak als jij geen zin hebt het gewoon niet doen en je poot stijf houden ![]() En poesiefox, hoezo moet zij persee degene zijn die de strijdbijl neergooit? Hij kan ook eens bedenken waar hij mee bezig is en het gewoon opgeven wanneer zij niet wil. Ik snap uberhaupt niet dattie er nog gewoon zin in heeft en klaarkomt met de gedachte dat jij eigenlijk niet wou ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vraag me af of al de mensen die het hardst over eikels en respect roepen, zelf wél sterk genoeg in hun schoenen zouden staan om met een stijve en een lekker wijf naast je in bed gezellig samen over de uitverkoop bij de C&A te praten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Kijk dat vragen he, okay. En dan kan ze wel of geen zin hebben. Maar chagerijnig gaan lopen doen als hij niet krijgt wat hij wil - en dat is dus WEL 'dwingen' op een passief-agressieve manier - vind ik gewoon fout.
Er is een heel verschil tussen elkaar eens een plezier doen en de ander stelselmatig ergens in dwingen waar ze eigenlijk geen zin in heeft. Als die arme vent zo'n slaaf van zijn lichaam is moet 'ie op yoga gaan ofzo.
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 05:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen na een angstaanval ExiledAgony | 10 | 27-12-2005 13:55 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
waarom moeten ex-vriendjes zo moeilijk doen poppie | 18 | 22-04-2003 19:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Linda15 | 2 | 24-04-2002 19:44 |