Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Maar ik heb niet heel stijl haar hoor, het staat een beetje uit naar buiten. Verder heb ik vrij dun haar en heel veel en als ik het dan in laagjes doe dan staat het helemaal alle kanten op. Dat heb ik al eerder gehad en toen duurde het heel lang voor het weer gewoon was.
Ik denk dat ik idd maar eens in van die boeken ga kijken maar ik vind het wel irri dat ik dan nog niet weet wat ik met mn haar wil als ik bij de kapper ben, dan moet ik zo snel beslissen en straks krijg ik spijt dat ik mn haar erafgeknipt heb. Ik wil wel al een beetje een idee hebben wat ik wil. Ik weet wel dat haar weer aangroeit maar als het kort is en het moet weer lang worden dan duurt het heel lang en dan ben ik dat andere kapsel allang bui, Snappen jullie het nog wat ik bedoel???
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Knip er een stuk van af en neem een pony
![]() En...nu we toch bezig zijn, heeft iemand een leuk idee voor dreadjes? Verven mag enzo. Ze zijn iets langer dan m'n kaak, en nu donkerbruin (saai ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik het maar weer gewoon aan de voorkant kort en aan de achterkant langer laat en dan gewoon een stukje eraf, had een klasgenootje van mij ook gedaan en vind ik toch nog altijd het leukste.
||
Citaat:
Heb je ook hetzelfde hoofd? .. Kapsel is ontzettend geweldig bij Beckham maar het is natuurlijk wel de vraag of het jou staat.. neem plaatjes mee en vraag het de kapper!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
''Mooiboy'' worden tips BB17 | 301 | 24-09-2011 17:16 | |
Drugs & Alcohol |
wiet verslaafd???!!tips om te kappen plz..... Kip187 | 54 | 03-12-2010 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Lifestyle |
Kapsels:D Violently Happy | 9 | 16-09-2003 22:39 | |
Lifestyle |
Gala-kapsel-troubles... **Bambi** | 21 | 10-05-2003 17:53 | |
Muziek |
tip: Epidemic 86dagreed | 1 | 28-11-2002 10:57 |