Advertentie | |
|
![]() |
|
Om half 8 op zaterdag (onaangekondigd) voor de deur staan (is niet heel bijzonder, maar hij woont 44 km van mij vandaan) met een roos omdat we een half jaar hadden... helaas moest hij binnen een uur al weg...
|
Mijn ex vriend heeft me een keer meegenomen naar een heel mooi vijvertje!Ik was bij um op de kamer en toen zei hij dat hij geen zin had om hier te zijn en toen nam hij me mee zonder te zeggen waar we naar toe gingen (ik d8 de mc donalds ofzo!
![]() Maar toen we bij het vijvertje (waar t heel rustig was) uitstapten kon ik um wel doodknuffelen.... Mn huidige (wat klinkt dat bekakt!) vriend heeft me leren dansen op valentijnsdag en gitaar spelen....De manier waarop hij dat deed was echt fantastisch! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmz... toen we een maand verkering hadden, was ik op vakantie, op de Veluwe... Toen istie naar me toegekomen...We zouden nix bijzonders doen, maar hij had 31 rozen bij, 1 voor iedere dag!
Enne, met Valentijnsdag zouden we ook nix doen (hadden net Sinterklaas, Kerst, zijn verjaardag en een half jaar verkering gehad) en ja, hij moest de 14e werken...Nam tie me de 13e mee uit eten...Had ie helemaal met mn ouders geregeld, achter mn rug om...Echt lief... |
![]() |
|
![]() |
Jezus, mijn vriend is echt totaal niet romantisch als ik dit allemaal lees!! Ja, in het begin misschien...
Ach natuurlijk, hij heeft weleens een cadeautje voor me gekocht nadat ik er eerst tien weken lang elke dag om had gevraagd.. Oh, nu vergeet ik helemaal dat hij, toen we ongeveer 5 maanden samen waren, mijn naam op zijn borst heeft laten tattoeëren.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 15:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kwam een x op een dag thuis van school... en toen stonden er 100 rozen op me kamer ![]() Mijn vriendje is heel romantische ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Jij VRAAGT om cadeautjes? Tenzij het voor 5 dec is of voor mn verjaardag vind ik het beetje vreemd als je om cadeautjes gaat vragen. En zeker iedere dag, 10 weken lang... Als mij vriendje dat zou doen, dan zou ik em JUIST geen cadeautjes geven.. |
![]() |
|
De eerste nacht de we samen waren maakte hij me om 2u 's nachts wakker en heeft ie me meegenomen naar het strand.
En voor m'n verjaardag kreeg ik 'n auto van 'm (zodat ik altijd naar hem toe kon komen als ik wilde. Hij woonde toendertijd in D'Haag en ik in A'foort). Verder allemaal kleine dingetjes, lieve woorden etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat 'elke dag, 10 weken lang' was een hyperbool, doos. ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 15:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat leuk ![]() ![]() mijn vriend vind romantiek nix dusja.. 'k verwacht d'r nix van haha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Nou dankjewel. Daar doen we het voor. Wie ben ik? Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen: Ik heb eerst strafrecht gestudeerd, en ben nu bijna klaar met belastingrecht. Ik woon al jaren samen met mijn eerste vriendje, we hebben een huis, een paar ouwe auto's en twee katten. We zijn de favoriete jongste oom en tante in de familie, en berucht logeeradres. Als ze weer thuiskomen zijn ze helemaal losgeslagen, vandaar. Het is hier bepaald niet de familie doorsnee. Ik ben ouder dan jij, maar de pubertijd ligt me nog vers genoeg in het geheugen, om het definately niet over te willen doen. Je wilt van alles, maar je mag niks en je kunt ook nog niks. Ik wil hier dus mijn door schade en schande opgedane wijsheid met de kinders van tegenwoordig delen, in de hoop dat het enig soelaas zal bieden. Ik ben ook razend benieuwd naar in hoeverre jullie anders zijn dan wij, in onze tijd, of dat dit soort problemen universeel is. Tot dusverre ben ik blij dat ik niet nu zestien hoef te zijn. Het is nog veel erger geworden! Aan de andere kant zijn jullie mondiger en beter geinformeerd, en mogen jullie veel meer. Het nadeel is dat jullie ook veel meer moeten, en niet iedereen rolt daar probleemloos doorheen. Ouders lijken zich erg weinig van jullie aan te trekken. Als ik lees hoe meisjes vanaf hun dertiende zichzelf kapot lopen te snijden, dan breekt mijn hart. Hoe ze heel dapper groot proberen te zijn met een knul van achttien, dan zie ik mezelf op die leeftijd nog lekker stoepranden. Als ik lees hoe jij een adrenalinejunkie bent, dan hou ik mijn hart vast voor je. Waar zijn je ouders? Ik vind het superknap dat je jezelf weer op het rechte pad hebt gekregen, gelukkig ben je intelligent genoeg. Je moet nog even datgene ontdekken wat je raakt, wat je graag doet, waar je goed in bent, en dan komt het met jou allemaal dik in orde. Zo goed, jochie? Tante Pien.
||
![]() |
Citaat:
Komt omdat ik er geen gezicht bij kan plaatsen. Jouw antwoorden doen me denken aan mijn eigen vriend. Ook zo'n denkertje. Weird gevoel voor humor, en soms zo zwartgallig. Beetje verlegen, binnenvetter, maar wel met heel veel liefde, klaar om eruit te komen, als-ie maar durfde. Gelukkig durfde hij met mij, al heeft het even geduurd voor hij door had dat ik hem niet zou inruilen. Mannen..
||
Citaat:
![]() Ehm en dat met die lijken, meende ik dat niet dan? Ik zou dat nu niet meer doen, maar vroeger zou ik dat zo gedaan hebben. Zwartgallig ben ik vandaag. Maar morgen misschien niet meer. Ik ben van binnen heel gelukkig, omdat ik heb wat ik heb, mijzelf, mijn ziel, mijn hart. Maar ik heb moeite met de invulling van dit leven, van hoe ik dat met anderen ga delen. |
![]() |
|
Kinderen uit deze tijd zijn wel anders, denk ik. Zelf heb ik nooit echt een pubertijd doorgemaakt. Ik heb mij altijd anders gevoeld dan anderen en mij al vroeg (gedwongen) van de maatschappij gedistantieerd. Vrienden heb ik nooit gehad, een vriendin ook niet. Dit zeg ik niet om zielig te zijn, want ik voel me daar heel gelukkig mee, ik zou het niet anders willen. Ik zeg dit omdat ook ik hier ben om mensen te observeren, om een soort contact te bewaren met de jeugd. Ik sta soms zelf ook verbaasd door de enorm gekke dingen die men hier denkt en post.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet wat goed voelt om te doen op dit moment. Ik vind niet leuks namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede: het voelt altijd *altijd* ALTIJD A L T I J D goed om gewoon jezelf te zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Och, morgen zie je het misschien wat grijzer in, in plaats van pikzwart. Je ontwikkeling is nog volop aan de gang. Het zonnetje in huis wordt je misschien nooit, zie ik mijn vriend ook niet doen. Hoewel hij het deels heeft geaccepteerd, het leven zoals het is. Een reeks toevalligheden waar je toch geen enkele invloed op hebt, dus waarom zou je je er dan zo druk om maken. Volgens zijn familie is hij erg opgeknapt toen ik kwam. Dus wacht maar tot je opeens iemand leuk gaat vinden....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk worden jullie geobserveerd. Iedereen zit op een forum om óf anderen te observeren, óf zichzelf geobserveerd te laten worden, of om allebei die redenen. Mensen zijn interessant om te bestuderen, en op een forum heb je daar alle tijd voor, en ik hoop ook dat mensen het interessant vinden om mij te bestuderen.
Ik vraag me trouwens af waarom mensen die 'afwijkend' zijn zo vaak geen vrienden hebben. Bij mij op school in de tweede vormden zich groepjes, van mensen die op elkaar leken, en uiteindelijk bleven er nog 5 over, waaronder ik. Toen zijn wij ook maar bevriend met elkaar geraakt... maar oke, ik weet dat het niet altijd zo mooi is, want in groep 6/7/8 en in de 1e was ik ook de enige afwijkende. Overigens, poesiefox, vind ik jou ook intrigerend. En iets van een autoriteit. Vaak als mensen iets zeggen waar ik het niet mee eens ben, heb ik iets van 'naja, da's dan jouw mening', als jij iets zegt waar ik het niet mee eens ben, ga ik me afvragen waarom je dat zegt. Ook nog even ontopic: Vooral heel veel kleine dingetjes die hij meestal onbewust doet. De brief die hij me schreef vond ik ook erg romantisch, maar die schreef hij vóór we samen waren... evenals de vol met kaarsjes gezette zolderkamer bij onze eerste keer sex (niet dat dat ook was voor we samen waren, maar dat ik dat ook romantisch vond), maar dat had ik eigenlijk al verwacht, dat hij dat zou gaan doen. Hm... neej, ik hou het op de kleine dingetjes ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 14:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||