Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 18:47
Sjaan
Sjaan is offline
Haaai mensen!

Omdat het weer zomer wordt, vroeg ik me af wat voor bikini je hebt, en of je een nieuwe gaat kopen dit jaar... Heb je daarbij speciale eisen?

Ik zelf heb belachelijk veel bikini's, en koop toch weer ieder jaar minstens één nieuwe... Ik weet niet wat het is, raak snel uitgekeken op mijn oude bikini's... Maar tis wel handig als je een gewone beugel hebt en een triangel, dan krijg je niet van die lelijke bandjes op je schouders...!

Nu jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 18:49
Faery
Faery is offline
Citaat:
Sjaan schreef op 15-03-2003 @ 19:47:

Nu jullie!
Mooi niet!
Oud 15-03-2003, 18:49
thunder110
thunder110 is offline
't Moet in ieder geval géén bikini zijn van de H&M of Wehkamp oid. Vorig jaar had ik een hele mooie van D&G, ik heb er wat voor moeten neertellen, maar dat was ie wel waard.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:51
Qamra
Qamra is offline
Ik zoek nog z'n driehoekje's bikini... Gewoon simpel.. Voor die paar keer dat ik me in bikini vertoon.. En als ik dat doe ga ik de zee of het water of het zwembad in en dat durf ik niet met een dure bikini
Oud 15-03-2003, 18:51
Breg
Breg is offline
Ik had vorig jaar een hele mooie kleur blauw. Had het broekje gewoon bij Hunkemöller gekocht, maar het topje in een klein winkeltje in Rotterdam, voor maar 3 euro ofzo, maar daardoor had ik toch geen standaard-bikini. Op zich wil ik hem dit jaar best weer aan, alleen ik wil een ander soort broekje. Maar waarschijnlijk ga ik toch weer een nieuwe kopen, ik zou wel graag een rode, paarse of groene willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:08
46and2
46and2 is offline
Het is nog niet eens lente.
Oud 15-03-2003, 19:09
ButterflyBee
ButterflyBee is offline
Ik had vorig jaar een felblauwe bikini met een pareo (k denk dat t zo heet). Voor dit jaar zoek ik eentje met een broekje, het liefst met een riempje. Verder wil ik zo'n Alleen weet ik niet echt waar ik moet zoeken, want ik heb een moeilijke cupmaat. Het lieft wil ik zo'n ding dat je om je nek heen kan doen zeg maar. Ik ben de naam drvan kwijt, maja..
Oud 15-03-2003, 19:13
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ugh, ik krijg al een paniekaanval als ik het woord bikini alleen al hoor.

*wel graag een zwarte met witte stippen*
Oud 15-03-2003, 19:51
Avelon
Avelon is offline
weer dezelde als vorig jaar van het jaar daarvoor

goede kwaliteit. laten we het daarop huden

nee gewledig beetje pijpjes
en een lap voor je buik
hehe
Oud 15-03-2003, 20:01
heavinly
heavinly is offline
Ik heb net idd een nieuwe gekocht (niet dat ik nou elke zomer een nieuwe wil, maar ik had zin om een nieuwe te kopen). Ik heb een 'surf' bikini, met van die bloemen, zwart wit en rood. Wel mooi op zich, alleen vind ik 'm steeds mínder leuk (ach misschien verandert dat na een dag strand ofzo ).

Ik hou helemaal niet van in bikini rondhupsen op het strand, maar ik wil wel zonnen, dus dan toch maar in bikini he. Ja.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
ButterflyBee schreef op 15-03-2003 @ 20:09:
Ik had vorig jaar een felblauwe bikini met een pareo (k denk dat t zo heet). Voor dit jaar zoek ik eentje met een broekje, het liefst met een riempje. Verder wil ik zo'n Alleen weet ik niet echt waar ik moet zoeken, want ik heb een moeilijke cupmaat. Het lieft wil ik zo'n ding dat je om je nek heen kan doen zeg maar. Ik ben de naam drvan kwijt, maja..
Haltertop
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:10
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik heb problemen met bikini's kopen. vooral als je de broekjes en topjes niet los kan kopen. Als ik dan een goed broekje heb, ik het topje te klein, en als ik een goed topje heb, slobbert het broekje 10 km om mijn kont heen.

maar dit jaar had ik zo een van de h&m zo'n blauwe triangel bikini met van die tropishe vissen erop. En nog een triangel bikini met allemaal gele/oranje/roze/paarse streepjes erop.

Ik wil echt wel weer een nieuwe, ik had bij de h&m nu ook hele lieve gezien, roze met kersjes erop. Maar ik ben nooit zo bruin dus dan staat dat niet zo mooi
Oud 15-03-2003, 20:13
rodina
rodina is offline
kheb een olijfgroene van vorig jaar van esprit, die past nog wel, een barbieroze nieuwgekocht ook van esprit, zelfde model ook.

En kga zelf een triangelbikini in elkaar knutselen, gifgroen waarschijnlijk
Oud 15-03-2003, 20:22
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
rodina schreef op 15-03-2003 @ 21:13:

oeh, kan je mij ff laten weten waar je die bikini stof kan kopen, ben ook al poosje op zoek naar een badpak/bikini stofje, maar kan nergens vinden.
Oud 15-03-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 15-03-2003 @ 21:13:
kheb een olijfgroene van vorig jaar van esprit, die past nog wel, een barbieroze nieuwgekocht ook van esprit, zelfde model ook.

dat vind ik op dit moment zo n mooie kleur
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:26
Crimson Death
Crimson Death is offline
Bikini's ga weeeeeeg, man heeeeee!, ik ga naar de blokker, haal 2 haakjes, met plakplaatje erachter, zet ze op mn tepels, en dan hang ik er de handoeken aan op OOOOK, ideaaal joh!, echt, En ik hou van metal, dus flos ik mn aarsje ook eens flink met een mooi stuk prikkeldraad tussen mijn strakke billetjes heen gefileerd, geniaaal!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:17
rodina
rodina is offline
Citaat:
sunflouwer schreef op 15-03-2003 @ 21:22:
oeh, kan je mij ff laten weten waar je die bikini stof kan kopen, ben ook al poosje op zoek naar een badpak/bikini stofje, maar kan nergens vinden.
In Hoorn, bij een stoffenwinkel.. *die bijna weg is overigens*

Kijk eens bij een wat grotere stoffenzaak, die heeft ook wel wat bikinispul liggen, en een evt voering
Oud 15-03-2003, 22:22
Sirenie
Sirenie is offline
Ik heb nog een bikini van vorig jaar, een blauw bovenstukje van de h&m en een broekje van c&a, maar gister heb ik lekker een nuwe gekocht: een zwarte met witte bolletjes en hij is fantasties.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:17
sascha-gurlie
sascha-gurlie is offline
Eeey, ik denk dak dit jaar gewoon z on standaart beugel ding ga kopen, gewoon n zwarte. Vorig jaar hak zo'n een met van die touwtjes, niet echt succes die drie hoekjes verschuiven. en vink eiglijk alleen ma lastig
Oud 16-03-2003, 10:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline

oh fuck
NU DENK IK WEER AAN MN MOLLIGER WORDENDE BUIK

anyways, ik zal ook wel 2 nieuwe erbij kopen deze zomer, heb nu twee met driehoekjes en 2 beugeltjes (waarvan ik eentje weinig draag)
Oud 16-03-2003, 10:29
marlies
marlies is offline
Beugelbikini. NIET voorgevormd. Het broekje mag geen string zijn.
Oud 16-03-2003, 10:42
Ellesje
Ellesje is offline
ik heb 'n triangelbikini...
gewoon bikinislipje,
lichtblauw, wit, met lichtgroen
van O'neill, dat maakt mij niet zo veel uit maar ik vond 'm gewoon leuk.
Ik heb er een ander topje bijgekocht die er precies bijpaste, 2 korte topjes, shirtjes als het ware, met ieder aan 1 kant een bandje. Als je ze dus over elkaar aandoet dan lijkt het 1 topje, maar ik kan ze ook los dragen. De lichtgroene niet echt, want die schijnt door. Die met bloemetjes wel

Ik heb er nog een, donkergroen, met 'n broekje (kleine pijpjes). Maar die is wat te klein ...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:56
dreadlocks
dreadlocks is offline
felblauwe bikini..triangel..en een slipje met van die veters aan de zijkant die je dicht moet strikken...

lekke contrast geeft t wel met m'n huidskleur lol
Oud 16-03-2003, 11:08
ssjpan
ssjpan is offline
Hou gewoon de zelfde als vorig jaar, heb ik maar een paar jaar aangehad. Het is een gekleurde met touwtjes.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:26
PlasTuut
PlasTuut is offline
dezelfde als vorig jaar, een zwarte...heel eenvoudig ding..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 11:29
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
marlies schreef op 16-03-2003 @ 11:29:
Het broekje mag geen string zijn.
Nou moe...

Laat dat nou net het enige zijn dat ik nog zoek (ter aanvulling van mijn collectie dan). Weet er iemand waar je laag uitgesneden bikinistrings kunt kopen? (niet te laag he, want dan wordt het vanzelf een boxer...)
Oud 16-03-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef op 16-03-2003 @ 11:29:
Het broekje mag geen string zijn.
das veel mooier
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:05
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 16-03-2003 @ 12:50:
das veel mooier
Da's verwarrend, wat is nu veel mooier, geen string of juist wel?
Oud 16-03-2003, 12:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 16-03-2003 @ 13:05:
Da's verwarrend, wat is nu veel mooier, geen string of juist wel?
Wel...
Oud 16-03-2003, 12:12
Verwijderd
Hmm die van vorig jaar kan nog wel ff mee.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:12
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 16-03-2003 @ 13:10:
Wel...
Kijk met jou kan ik praten
Oud 16-03-2003, 12:14
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 16-03-2003 @ 13:12:
Kijk met jou kan ik praten
Tis niet mijn mening, maar spacegirl bedoelt dat het wel mooi is..

Ik moet er niet aan DENKEN om in een string op het strand aan te komen Ik durf nog niet eens me bandjes van me topje los te maken als ik op me buik lig

Ben niet preuts, maar laat toch niet erg graag dat soort dingen zien...
Oud 16-03-2003, 12:16
Lievelotje
Lievelotje is offline
Naja, dan heb ik weer te vroeg gejuichd. Heb ik wel vaker last van. Is niet erg verder hoor (wat jij vindt dan), maar waarom dan, schaam je je ergens voor of vindt je het gewoon onwennig? En wat is dan jouw mening over wat je mooier vindt, ongeacht of je hetzelf durft te dragen?
Oud 16-03-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 16-03-2003 @ 13:14:
Tis niet mijn mening, maar spacegirl bedoelt dat het wel mooi is..

dat is inderdaad mijn mening,bedankt voor het verwoorden cherry
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:18
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 16-03-2003 @ 13:17:
dat is inderdaad mijn mening,bedankt voor het verwoorden cherry
En draag jij ze zelf dan ook?
Oud 16-03-2003, 12:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 16-03-2003 @ 13:16:
Naja, dan heb ik weer te vroeg gejuichd. Heb ik wel vaker last van. Is niet erg verder hoor (wat jij vindt dan), maar waarom dan, schaam je je ergens voor of vindt je het gewoon onwennig? En wat is dan jouw mening over wat je mooier vindt, ongeacht of je hetzelf durft te dragen?
Schamen niet hoor, maar ik vind het niet nodig dat onbekenden mijn borsten of billen in alle glorie mogen bewonderen (als er iets te bewonderen valt ).. Je ziet al genoeg in een normale bikini. En ik geil niet zo erg op vrouwen, maar ik vind gewone slips mooier dan strings...

Ofzo...
Oud 16-03-2003, 12:20
fairyangel
fairyangel is offline
ik heb nog een hele leuke van vorig jaar, maar da was een triangelbikini die niet bleef zitten, dus moet ik toch maar een nieuwe kopen dit jaar. Ik weet nog niet wat voor kleur ofzo, maar het liefst iets van roze of groen. Bikini met beugel en gewoon bikinislipje => geen string!!
Oud 16-03-2003, 12:24
coecie
coecie is offline
ik heb een geweeeeeeeldige bikini gezien van d&g, met een aardbeienprint en panterprint touwtjes en het is een driehoekjes iieniemini bikini... hij is geweeeeeeeeldig.. (ja toch bart?)
ik ga hem denk ik toch maar kopen
Oud 16-03-2003, 12:42
El Kim
El Kim is offline
moet goed zitten en geen driehoekjes bikini zijn, alles bungelt er dan zo snel uit voor de rest: als ie maar leuk is
Oud 16-03-2003, 12:43
Talon
Talon is offline
wanneer komen de 'forummers in bikini' topics?
Oud 16-03-2003, 13:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een tankini, een bikine met lang bovenstukje, donkergroen/blauw met paarse, groene en donkerblauwe bolletjes van de Perry Sport, nog van vorig jaar.
Oud 16-03-2003, 13:19
Firefly
Firefly is offline
Ik heb een knalroze brunotti-bikini gekocht, met bloemetjes op het bovenstuk.
Oud 16-03-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 16-03-2003 @ 13:43:
wanneer komen de 'forummers in bikini' topics?
Hold your sperm, ehh horses
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:26
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 14:24:
Hold your sperm, ehh horses
Nou, persoonlijk ben ik wel voorstander van zo'n topic...

Maar aan de andere kant is het natuurlijk ongelofelijk banaal om je te verlekkeren aan zulke foto's... en het gehalte FOK!! begint dan wel aardig te groeien hier...
Oud 16-03-2003, 13:52
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
a new nose schreef op 16-03-2003 @ 14:25:
En wanneer komt de eerste post met teenage angst die geen bikini gaat kopen?
Waneer komen de eerste in olie gesmeerde geile meisjes die hun bikini kwijt zijn, en niets anders niet in de was hebben dan hun strap on's topic?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:04
AtHell
AtHell is offline
Ik denk dat ik dit jaar maar geen bikini meer koop maar gewoon oudschool in zwembroek ga.
Oud 16-03-2003, 14:24
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik had vorig jaar een G-sus bekini maar ik koop zowiezo elk jaar een nieuwe.. als ik teminsten op vakantie ga..

Maar eerst eens even wat buikspieroefeningen doen
Oud 16-03-2003, 14:33
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik heb er vorig jaar een op bali gekocht, een hele mooie blauwe met rode randjes en tauwtjes en triangel topje van rip curl...

en ik heb er nog een met hele leuke kleuren streepjes, halter topje...van jackpot, die heb ik in spanje gekocht...

heb ook nog een gewone zwarte van esprit...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:24
Nuck
Nuck is offline
Ik heb nog één van vorig jaar, een blauw/groene met palmboompjes, maar ik ben wel van plan nog een nieuwe te gaan kopen. In ieder geval moet het wel een fel kleurtje zijn, knalroze ofzo.
Oud 16-03-2003, 15:47
feline
feline is offline
Citaat:
Nuck schreef op 16-03-2003 @ 16:24:
Ik heb nog één van vorig jaar, een blauw/groene met palmboompjes, maar ik ben wel van plan nog een nieuwe te gaan kopen. In ieder geval moet het wel een fel kleurtje zijn, knalroze ofzo.
Die heb ik ook. Het nadeel van hennes-bikini's vind ik dat ze toch echt snel slijten en je ze vaak ziet. Ik denk dat ik hem ook niet meer ga dragen komende zomer.
Ik heb nog twee bikini's van Mango (erg fijn want ze hebben mijn maat.) Een oranje/roze kleurige, alleen het topje is te klein geworden. En een zwarte halterbikni met een heel mooi slotje en een soort heupslip. Nog geen pijpjes, maar ook niet zo'n hoog uitgesneden O'Neill bikinibroekje.
Verder heb ik een blauwe O'Neill met een beugeltopje en simpel broekje. Alleen ik vind dat het broekje niet mooi zit, ik vind het stofje te fladderig en beugeltopjes staan me eigenlijk totaal niet.

Dit jaar ga ik denk ik op zoek naar een bikini met stippels, of ik ga even kijken wat mango dit jaar in zijn collectie heeft.
Reageren

Regels voor berichten