Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb problemen met bikini's kopen. vooral als je de broekjes en topjes niet los kan kopen. Als ik dan een goed broekje heb, ik het topje te klein, en als ik een goed topje heb, slobbert het broekje 10 km om mijn kont heen.
maar dit jaar had ik zo een van de h&m zo'n blauwe triangel bikini met van die tropishe vissen erop. En nog een triangel bikini met allemaal gele/oranje/roze/paarse streepjes erop. Ik wil echt wel weer een nieuwe, ik had bij de h&m nu ook hele lieve gezien, roze met kersjes erop. Maar ik ben nooit zo bruin dus dan staat dat niet zo mooi
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bikini's ga weeeeeeg, man heeeeee!, ik ga naar de blokker, haal 2 haakjes, met plakplaatje erachter, zet ze op mn tepels, en dan hang ik er de handoeken aan op OOOOK, ideaaal joh!, echt, En ik hou van metal, dus flos ik mn aarsje ook eens flink met een mooi stuk prikkeldraad tussen mijn strakke billetjes heen gefileerd, geniaaal!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk eens bij een wat grotere stoffenzaak, die heeft ook wel wat bikinispul liggen, en een evt voering ![]()
|
![]() |
ik heb 'n triangelbikini...
gewoon bikinislipje, lichtblauw, wit, met lichtgroen van O'neill, dat maakt mij niet zo veel uit maar ik vond 'm gewoon leuk. Ik heb er een ander topje bijgekocht die er precies bijpaste, 2 korte topjes, shirtjes als het ware, met ieder aan 1 kant een bandje. Als je ze dus over elkaar aandoet dan lijkt het 1 topje, maar ik kan ze ook los dragen. De lichtgroene niet echt, want die schijnt door. Die met bloemetjes wel ![]() Ik heb er nog een, donkergroen, met 'n broekje (kleine pijpjes). Maar die is wat te klein ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laat dat nou net het enige zijn dat ik nog zoek (ter aanvulling van mijn collectie dan). Weet er iemand waar je laag uitgesneden bikinistrings kunt kopen? (niet te laag he, want dan wordt het vanzelf een boxer...)
||
Citaat:
Ik moet er niet aan DENKEN om in een string op het strand aan te komen ![]() ![]() Ben niet preuts, maar laat toch niet erg graag dat soort dingen zien...
|
Naja, dan heb ik weer te vroeg gejuichd. Heb ik wel vaker last van. Is niet erg verder hoor (wat jij vindt dan), maar waarom dan, schaam je je ergens voor of vindt je het gewoon onwennig? En wat is dan jouw mening over wat je mooier vindt, ongeacht of je hetzelf durft te dragen?
||
Citaat:
![]() Ofzo... ![]()
|
ik heb nog een hele leuke van vorig jaar, maar da was een triangelbikini die niet bleef zitten, dus moet ik toch maar een nieuwe kopen dit jaar. Ik weet nog niet wat voor kleur ofzo, maar het liefst iets van roze of groen. Bikini met beugel en gewoon bikinislipje => geen string!!
|
Ik heb een tankini, een bikine met lang bovenstukje, donkergroen/blauw met paarse, groene en donkerblauwe bolletjes van de Perry Sport, nog van vorig jaar.
||
Citaat:
![]() Maar aan de andere kant is het natuurlijk ongelofelijk banaal om je te verlekkeren aan zulke foto's... en het gehalte FOK!! begint dan wel aardig te groeien hier... ![]()
|
ik heb er vorig jaar een op bali gekocht, een hele mooie blauwe met rode randjes en tauwtjes en triangel topje van rip curl...
en ik heb er nog een met hele leuke kleuren streepjes, halter topje...van jackpot, die heb ik in spanje gekocht... heb ook nog een gewone zwarte van esprit... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb nog twee bikini's van Mango (erg fijn want ze hebben mijn maat.) Een oranje/roze kleurige, alleen het topje is te klein geworden. En een zwarte halterbikni met een heel mooi slotje en een soort heupslip. Nog geen pijpjes, maar ook niet zo'n hoog uitgesneden O'Neill bikinibroekje. Verder heb ik een blauwe O'Neill met een beugeltopje en simpel broekje. Alleen ik vind dat het broekje niet mooi zit, ik vind het stofje te fladderig en beugeltopjes staan me eigenlijk totaal niet. Dit jaar ga ik denk ik op zoek naar een bikini met stippels, of ik ga even kijken wat mango dit jaar in zijn collectie heeft.
|
![]() |
|
|