Advertentie | |
|
![]() |
|
lang of half lang, heb ik zelf ook. Kort vind ik soms ook wel leuk maar durf ik zelf niet omdat ik nu al zolang haar heb en bang ben dat ik het niet leuk vind en spijt krijg.
|
![]() |
kheb best lang haar gehad en toen ik dat had afgeknipt kreeg ik van de jongens reacties als "ah wat jammer" en van meisjes "leuk zo". Ik vond lang haar dus altijd heel erg leuk, maar nu ik het kort heb vind ik dat wel gaaf eigenlijk, dan is het tenminste niet meer elke dag hetzelfde.
Maar bij krullend haar vind ik lang mooier en bij stijl haar allebei vaak wel, ligt ook geheel aan persoon en dus gezicht. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ligt helemaal aan de persoon.
Bij iemand met vol haar vind ik tot de schouders en dan een pony echt waanzinnig staan, terwijl dat met dun haar denk ik niet staat. kort haar vind ik soms ook leuk staan, maar helemaal zo gestyled enzo, bij iemand met van die hele hippe strakke kleren , waarbij elk plukje helemaal geweldig moet staan, dat vind ik weer niks. ligt dus aan de persoon ![]() |
![]() |
|
waaauw nieuwe neus
mooie vrouwen!! ![]() uh ohja het ging om het haar he geen voorkeur eigenlijk als het maar leuk en vlot enzo zit niet te kort! maar lang vind ik momenteel toch echt het mooist ![]()
|
Ik ben lang haar een beetje beugezien bij vrouwen. (Ik heb zelf lang haar maar ik ga niet zo zot zijn om nu al m'n dreads er af te knippen.)
In ieder geval, als je er een beetje het gezicht voor hebt, kan kort haar heel mooi zijn (moet dan wel een mooi model zijn, niet zo seuterig kort). |
![]() |
|
![]() |
Ik heb lang haar, tot op halverwege mijn rug, en ik wil best weer een boblijntje, wat me erg goed staat, maar ik heb steeds nachtmerries dat ik spijt heb dat ik het heb afgeknipt, dus ik laat het nog maar even lang.
Het is ook waanzinnig sexy, vooral als het door de war is, als ik net wakker ben. Maar ik heb het nooit loshangen. Los is voor thuisgebruik, zeg maar. Mijn vriend gaat al piepen als ik de puntjes heb laten bijknippen, dus waar zijn stem ligt is ook duidelijk.
|
Verwijderd
|
Ik heb zelf kort haar....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||