Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 14:43
BBEM
BBEM is offline
ik was dus net op msn aan het chatten en ineens viel mijn msn uit door een slechte verbinding ofzo en toen ik opnieuw probeerde in te loggen werkte mijn wachtwoord gewoon niet meer dus er zou nu een ander wachtwoord op die account zitten terwijl ik niets gewijzigd heb. ik heb geen geheime vraag dus zo kan ik hem ook niet terug krijgen weet iemand wat ik moet doen om weer op die account te komen ?
Oud 16-03-2003, 14:50
niemand
niemand is offline
Citaat:
BBEM schreef op 16-03-2003 @ 15:43:
ik was dus net op msn aan het chatten en ineens viel mijn msn uit door een slechte verbinding ofzo en toen ik opnieuw probeerde in te loggen werkte mijn wachtwoord gewoon niet meer dus er zou nu een ander wachtwoord op die account zitten terwijl ik niets gewijzigd heb. ik heb geen geheime vraag dus zo kan ik hem ook niet terug krijgen weet iemand wat ik moet doen om weer op die account te komen ?
niets, lukt niet
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:50
twim
twim is offline
Citaat:
BBEM schreef op 16-03-2003 @ 15:43:
Geen geheime vraag???
Wat is het email adres???
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:51
BBEM
BBEM is offline
nee maar ik bedoel het kan toch niet zomaar dat ik aangemeld ben wegval en vervolgens niet meer kan inloggen met het wachtwoord dat ik al meer dan een jaar gebruik?
Oud 16-03-2003, 14:54
niemand
niemand is offline
Citaat:
BBEM schreef op 16-03-2003 @ 15:51:
nee maar ik bedoel het kan toch niet zomaar dat ik aangemeld ben wegval en vervolgens niet meer kan inloggen met het wachtwoord dat ik al meer dan een jaar gebruik?
als terwijl jij aangemeld ben het ww veranderd word, dan blijf je aangemeld, maar als je conn wegvalt en je moet op nieuw aanmelden, weigert ie
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:55
twim
twim is offline
Citaat:
BBEM schreef op 16-03-2003 @ 15:51:
dat kan niet nee.
Wat is je emailadres dan?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:56
BBEM
BBEM is offline
maar het hele punt is dus dat ik helemaal niets veranderd heb.
kan ik gehacked zijn ofzo ?
Oud 16-03-2003, 14:56
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 16-03-2003 @ 15:55:
dat kan niet nee.
Wat is je emailadres dan?
hoezo ?
Oud 16-03-2003, 14:57
twim
twim is offline
Citaat:
BBEM schreef op 16-03-2003 @ 15:56:
hoezo ?
Het lijkt me namelijk nogal sterk dat je geen geheime vraag hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:58
BBEM
BBEM is offline
nouja ik heb er wel eentje
maar ik heb gewoon op een paar toetsen van me keyboard geramd zonder bij na te denken dus dat kan ik wel vergeten
Oud 16-03-2003, 14:59
twim
twim is offline
Citaat:
BBEM schreef op 16-03-2003 @ 15:58:
nouja ik heb er wel eentje
maar ik heb gewoon op een paar toetsen van me keyboard geramd zonder bij na te denken dus dat kan ik wel vergeten
Das idd niet zo heel erg slim.
Dan zou ik het ook niet weten.
Je zou de hotmail medewerkers een mail kunnen sturen.
Tenminste als je niet overal maar wat op knoppen hebt geramd
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:01
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 16-03-2003 @ 15:59:
Das idd niet zo heel erg slim.
no shit...

ik kan het adres wel missen maar ik vind het gewoon heel gek en snap werkelijk niet hoe het kom en vraag me af of iemand met wie ik zat te chatten dit veroorzaakt kan hebben
Oud 16-03-2003, 15:23
twim
twim is offline
Citaat:
BBEM schreef op 16-03-2003 @ 16:01:
no shit...

ik kan het adres wel missen maar ik vind het gewoon heel gek en snap werkelijk niet hoe het kom en vraag me af of iemand met wie ik zat te chatten dit veroorzaakt kan hebben
Het is heel raar ja.
Maar als je msn op automatisch aanmelden hebt staan is het niet onmogelijk dat iemand zo je wachtwoord achterhaalt.
Het is heel moeilijk maar niet onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:05
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
't kan zijn dat je wegviel omdat iemand gewoon met dezelfde account als jij zich aanmelde - dan valt de 1st aangemelde gewoon weg (of vroeger was dat toch zo bij msn). de persoon met wie je toen chatte zal er wel niks mee te maken hebben. je kan misschien ergens een brute forcer voor hotmail downloaden... als je naar hotmail mailt zullen ze meer dan waarschijnlijk niet antwoorden (of als ze atnwoorden, zullen ze wel 'nee' zeggen). da's logisch, anders kan iedereen zo je paswoord aanvragen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:00
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 16-03-2003 @ 16:23:
Het is heel raar ja.
Maar als je msn op automatisch aanmelden hebt staan is het niet onmogelijk dat iemand zo je wachtwoord achterhaalt.
Het is heel moeilijk maar niet onmogelijk.
zelf automatisch aanmelden staat niet aan nouja jammer dan maar ik maakt wel een nieuwe account aan
Oud 16-03-2003, 17:17
Enlightenment
Enlightenment is offline
Denk er ook aan dat MSN gewoon een tijdje down kan zijn. Dat heb ik ook wel eens. En bij een ander gaat het nog wel gewoon goed, zijn meerdere servers.

Offtopic: BBEM:
semper paratus pro justitia

BBE?
Oud 16-03-2003, 17:22
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-03-2003 @ 18:17:
Denk er ook aan dat MSN gewoon een tijdje down kan zijn. Dat heb ik ook wel eens. En bij een ander gaat het nog wel gewoon goed, zijn meerdere servers.

Offtopic: BBEM:
semper paratus pro justitia

BBE?
laten we hopen

Offtopic:
Oud 16-03-2003, 17:26
Verwijderd
heb je kort daarvoor een programmaatje via msn geaccepteerd?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:31
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Karliene schreef op 16-03-2003 @ 18:26:
heb je kort daarvoor een programmaatje via msn geaccepteerd?
nee ik kan niet eens bestanden versturen ik heb msn versie 2.0
Oud 16-03-2003, 18:11
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
het lijkt me sterk dat je gehackt bent, als je geen trojan hebt dan is een hotmail-account bijna niet te hacken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:18
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 16-03-2003 @ 19:11:
het lijkt me sterk dat je gehackt bent, als je geen trojan hebt dan is een hotmail-account bijna niet te hacken.
Jawel. Als hij een slechte hint heeft ingevuld, is het makkelijk om iemands hotmail over te nemen. dan krijg je een nieuw password.

Bij het aanmaken van een account moet je een hint invullen. b.v.: "whats my mothers maiden name" zoiets.. nou als je hier iets makkelijks kiest, dan zou iemand dat kunnen raden.
Oud 16-03-2003, 20:19
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-03-2003 @ 21:18:
Jawel. Als hij een slechte hint heeft ingevuld, is het makkelijk om iemands hotmail over te nemen. dan krijg je een nieuw password.

Bij het aanmaken van een account moet je een hint invullen. b.v.: "whats my mothers maiden name" zoiets.. nou als je hier iets makkelijks kiest, dan zou iemand dat kunnen raden.
ja, maar hij zegt dat hij zomaar op zn toetsenbord heeft geramd, dan lijkt mij de kans zeer klein dat iemand anders precies hetzelfde ramt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:34
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 16-03-2003 @ 21:19:
ja, maar hij zegt dat hij zomaar op zn toetsenbord heeft geramd, dan lijkt mij de kans zeer klein dat iemand anders precies hetzelfde ramt
Citaat:
ik heb geen geheime vraag dus zo kan ik hem ook niet terug krijgen
Niet gelezen..

Tja dan weet ik het ook niet.

Probeer over een dag nog eens. Als het nog niet lukt, misschien nieuw account maken.

Anti-virus en ad-aware draaien kan ook geen kwaad.
Oud 17-03-2003, 17:08
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 16-03-2003 @ 19:11:
hmm en jij zei...
Citaat:
Dr HenDre schreef op 15-03-2003 @ 21:14:
dat las ik toevallig gister
yeah sure
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:42
Harrie
Harrie is offline
met die trojan 5.1 heb ik ook al iemands account overgenomen (wel weer teruggeven hoor )

maar als je lagere versie hebt dan 5.x (jij dus), ben je er gevoelig voor. Ik weet niet hoe je die dingen allemaal op je pc kan krijgen, door mail ofzo, maar als je dan aan het chatten bent hoeft degene een paar commands te typen, like /pass en dan wordt je automatisch afgemeld en als je dan weer online komt, krijgt degene de pass en is hij heer en meester over jou account.

beng..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 21:01
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Harrie schreef op 17-03-2003 @ 18:42:
met die trojan 5.1 heb ik ook al iemands account overgenomen (wel weer teruggeven hoor )

maar als je lagere versie hebt dan 5.x (jij dus), ben je er gevoelig voor. Ik weet niet hoe je die dingen allemaal op je pc kan krijgen, door mail ofzo, maar als je dan aan het chatten bent hoeft degene een paar commands te typen, like /pass en dan wordt je automatisch afgemeld en als je dan weer online komt, krijgt degene de pass en is hij heer en meester over jou account.

beng..
maar daar moet je wel een programma voor accepteren lijkt mij en dat heb ik niet echt gedaan.
Oud 17-03-2003, 21:01
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Harrie schreef op 17-03-2003 @ 18:42:

beng..
maar daar moet je wel een programma voor accepteren lijkt mij en dat heb ik niet echt gedaan.
Oud 17-03-2003, 21:09
BBEM
BBEM is offline
ff voor de zekerheid.. waar kun je checken of je geinfecteerd bent ?
Oud 18-03-2003, 21:08
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
installeer anti-virus software, zoals Esafe Desktop van Alladin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten