Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is het email adres??? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan zou ik het ook niet weten. Je zou de hotmail medewerkers een mail kunnen sturen. Tenminste als je niet overal maar wat op knoppen hebt geramd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan het adres wel missen maar ik vind het gewoon heel gek en snap werkelijk niet hoe het kom en vraag me af of iemand met wie ik zat te chatten dit veroorzaakt kan hebben
||
Citaat:
Maar als je msn op automatisch aanmelden hebt staan is het niet onmogelijk dat iemand zo je wachtwoord achterhaalt. Het is heel moeilijk maar niet onmogelijk. |
![]() |
|
![]() |
't kan zijn dat je wegviel omdat iemand gewoon met dezelfde account als jij zich aanmelde - dan valt de 1st aangemelde gewoon weg (of vroeger was dat toch zo bij msn). de persoon met wie je toen chatte zal er wel niks mee te maken hebben. je kan misschien ergens een brute forcer voor hotmail downloaden... als je naar hotmail mailt zullen ze meer dan waarschijnlijk niet antwoorden (of als ze atnwoorden, zullen ze wel 'nee' zeggen). da's logisch, anders kan iedereen zo je paswoord aanvragen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: ![]()
||
Citaat:
Bij het aanmaken van een account moet je een hint invullen. b.v.: "whats my mothers maiden name" zoiets.. nou als je hier iets makkelijks kiest, dan zou iemand dat kunnen raden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Tja dan weet ik het ook niet. ![]() Probeer over een dag nog eens. Als het nog niet lukt, misschien nieuw account maken. Anti-virus en ad-aware draaien kan ook geen kwaad.
|
met die trojan 5.1 heb ik ook al iemands account overgenomen (wel weer teruggeven hoor
![]() maar als je lagere versie hebt dan 5.x (jij dus), ben je er gevoelig voor. Ik weet niet hoe je die dingen allemaal op je pc kan krijgen, door mail ofzo, maar als je dan aan het chatten bent hoeft degene een paar commands te typen, like /pass en dan wordt je automatisch afgemeld en als je dan weer online komt, krijgt degene de pass en is hij heer en meester over jou account. beng.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
password van hotmail ratlovertjuh! | 5 | 16-06-2004 00:15 | |
Software & Hardware |
MSN Messenger dafelix | 498 | 15-04-2004 08:31 | |
Software & Hardware |
gehacked zoom zoom | 26 | 29-02-2004 14:14 | |
De Kantine |
Ben jij ooit al eens je wachtwoord vergeten? Antediluvian | 50 | 16-03-2003 12:31 | |
Software & Hardware |
[MSN] Probleempje met emailadres Hans Kazan | 6 | 22-11-2002 17:32 |