Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oh ja, ontopic: Bauhaus.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sisters of Mercy, Siouxsie & the Banshees, Joy Division, Clan of Xymox, oude Theatre of Tragedy, eerste album van Switchblade Symphony, Faith & the Muse.
Wat meer richting EBM/industrial: Assemblage 23, L'âme Immortelle, Velvet Acid Christ (die Pinhead-samples doen 't 'm), Suicide Commando, Feindflug, VNV Nation. En om maar een beetje metal mee te nemen: My Dying Bride, The Sins of thy Beloved, Paradise Lost, Morgul, the Dreamside, Lacrimosa, Moonspell, Type O Negative, Haggard, Esoteric. Maar ik denk niet dat je dit allemaal echt kunt waarderen, gezien 't feit dat je Cradle of Filth al helemaal hot-'n-goth vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed; ik vind Marilyn Manson altijd wel een makkelijk pispaaltje. Hij maakt goede muziek en heeft intelligente teksten. Hij maakt ook op geniale wijze gebruik van het imago wat hij opgedrukt krijgt. Die beste man is gewoon briljant. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voorproefje; Manson noemde zichzelf in een Amerikaans interview "bigger than Satan". Hoe zou dat komen? Je onderschat hem als je denkt dat hij dat slechts zegt omdat-ie wat hersencellen te kort heeft of denkt dat hij een übersatanist is. |
![]() |
|
Dobermann schreef op 18-03-2003 @ 21:10:
En jij snapt helemaal niet waar Manson mee bezig is of gebruik van maakt. Jij leest alleen maar nonsense als dat-ie puppy's in het publiek gooide en pas wilde spelen als de puppy's dood waren. Jongen, leer eens voor jezelf denken. Zet het beeld wat je hebt van MM even opzij, lees eens wat teksten (en dan bedoel ik begrijpend lezen), luister nog eens wat muziek onbevooroordeeld en stel dan je mening bij. die muziek heeft ook geen flikker met zijn imago en gedrag te maken, ook zoiets stoms ![]() Voorproefje; Manson noemde zichzelf in een Amerikaans interview "bigger than Satan". Hoe zou dat komen? Je onderschat hem als je denkt dat hij dat slechts zegt omdat-ie wat hersencellen te kort heeft of denkt dat hij een übersatanist is. Hij is een sukkel met grootheidswaan, dat wisten we al... maar wat wil je ermee zeggen? |
![]() |
||
Citaat:
Wat nou "hij geeft goths een slechte naam"? dat doen ze zelf al wel, hoor. en wat is er mis met gay zijn? (ook al is manson dat niet) |
![]() |
||
Citaat:
Slimmerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de tweede plaats; zijn imago is hem opgedrongen door -met name- de Amerikaanse pers. Vandaar dat hij zichzelf cynisch "bigger than satan" noemt. Maar goed, dat schijn jij nog niet te begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik loop opeens zelf de 'gottiks' te verdedigen ![]() Wat er mis is met gay zijn? alles!! maar das ook maar mijn persoonlijke mening. Manson is dat wel, ken je het 'boner incident' dan niet? daarvoor issie nog vastgehouden geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je houdt er een lekkere mening op na. Heb je ook witte veters in je kisten? |
![]() |
||
Citaat:
Flikker toch op naar Israël (Doetinchems spreekwoord), en neem je correctheid mee ![]() Het is en blijft gewoon een commerciële zak. |
![]() |
|
|