Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Commercieel... leeft dat woord ook nog? Ja, helaas. Een slap excuus voor mensen om een artiest die meerdere mensen goed vinden slecht te noemen, omdat het niet trui is iets goed te vinden wat anderen ook goed vinden. Verder is je motivatie goed. |
![]() |
|
wil je nou gothic bands weten of black metal
![]() ![]() maarruh anywayz... ![]() Gothic (Metal): Ashes you Leave, Century, Death Sentence, Diabolique, Forbidden Site, Lake of tears, Chalice, Charon, Despairation, Dreams of Sanity, Hagalaz' Runedance Gothic: Dakrua, Project Pitchfork, Nik Page,
||
Verwijderd
|
Citaat:
No offence. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() btw heeft iemand legendary pink dots al genoemd ? of voltaire ? collide ? hmm zijn maar wat suggesties als je op CoF uitgekeken bent, ga dan maar over op Immortal of Children of Bodom ![]()
||
Citaat:
Maar je moet je vooral niet persoonlijk aangevallen voelen. (second that btw, dit is te triest voor woorden *kots!*)
|
Ik heb ook niks tegen 'homo gay's' (maar ik geef toe dat ik misschien wat vooroordelen heb over te vrouwelijke mannen) maar wel tegen 'gay gay's' www.truiemensen.tk
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb niks tegen homosexuelen, als ze maar niet zo vreselijk blij rond huppelen en ranzig doen. aan die verschrikkelijke stemmetjes erger ik me tegenwoordig niet eens meer... Oja, ik noem 'J&J' van 'I' ook 'gay', en de mannelijke personen die Jim wat betreft kleding en kapsel opeens na gaan doen al helemaal. Echt vies gewoon. Maar een 'gay' hoeft bij mij dus geen homoseksueel te zijn. Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 18:02. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|