Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op het moment dat ik dit lees....kom ik net uit de douche en heb ik...en blauwe snoopypyama aan
![]() wat ik vandaag aan heb gehad issum... owja....streepjesbroek... een lichtblauwe met donkere blauwe streepjes.. daar op een lichtblauwe trui met boothals van die zachte stof..aan de onderkant issie een b-tje stak...er zitten touwtjes in.. enu..zwarte laarsje met een hakje... me haar opgestoken met zo'n kuif... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik las dat je die roze ook gaat kopen... moet je me weer na-apen ![]() ![]() ontopic: nog niet aangekleed ![]()
|
![]() |
ik draag....
een spijkerbroek van Evisu een shirtje van Evisu en ja wat orgineel ook een jasje van Evisu adidas Y3's schoenen haar in zo'n moeilijk-ik wil hip zijn- model met zo'n kuif sieraden: alleen een leren bandje van Gsus om m'n nek
|
![]() |
moet naar work...vergadering :l
draag dus saaie kleding altijd toch.. -jurkje net over de knie creme met een zwarte strik bij m'n middel van prada - panty van Donna Karen - Soort van Mary Janes van GA haartjes in een stakke knot sieraden: swaroski knopjes in oortjes en m'n mamma's verlovingsring like the sparkling ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
zwart t-shirt met lange mouwen
daarover blauw/lichtblauw/zwart gestreept spaghetti dingetje zwarte bh +slip zwarte broek rood badstof rokje lichtblauwe sokken zwarte rijglaarsjes kettinkje zwarte band in haar lichtblauwe oogschaduw + zwarte mascara 1 ringetje + 1 knopje
||
Citaat:
Nou ja igg ik zag een meisje die ze aanhad en ze stonden erg gaaf ![]() Ik zie er vandaag niet boeiend uit, want ik ben de deur niet uitgeweest.. spijkerbroek, rood vest en een hoog staartje.
|
Verwijderd
|
- Zwart hempje met op de voorkant een "vage" opdruk van bloemen, palmbomen en water van Itsus
- Blauw "versleten" spijkerjasje Only - Zwarte heupmodel broek met iets uitlopende pijp en persvouw Only - Zwarte leren puntlaarsjes zonder hak - Witte leren riem - Haar met een speld in een losse staart - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge - Zonnebril in m'n haar (Ik hou de hoop erin dat vandaag de zon nog gaat schijnen ![]() - Luchtje: Cashmere Mist van Donna Karan |
![]() |
|
Zwarte adidas gympen met paarse veters
Gestreepte kniekousen Een roze wijde broek Een zwart wijd rokje Een roze meetlint als riem Een zwart truitje met driekwart mouwen 1 armwarmer met roze met zwarte strepen Andere kant allemaal gekleurde armbandjes.. Dogtags om Kralenketting om En me haar in 8 staartjes.. Met 4 verschillende kleuren elastiekjes En 8 speltjes in me haar.. Dan nog 6 piercings door me oor.. en dan heb ik alles beschreven wat er beschreven kan worden.. ![]()
|
wit shirtje H&M
legergroene wol-achtige strakke trui van Mango met zo'n superwijde hals die je over je schouders moet slaan zeg maar... juist ![]() vale uitlopende heupspijkerbroek Hilfiger koeienvlekriem witte puntinstappers met bloem erop Bronx haar in hoog staartje pareltjes in oren
||
Citaat:
en riem is nu een witte riem
|
![]() |
Grijsblauwe spijkerbroek met uitlopende pijpen Diesel
roze hemdje H&M roze/wit gestreepte blouse, geknoopt RL donkerblauwe instappers TH Haar in slordig knotje, zilveren horloge Esprit, roze/wit kralenkettinkje van Eggplant, beetje mascara en lipgloss, geurtje: Polo Sport.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 19:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 21:37 |