Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Met illegale versies weet je nooit wat het probleem is want het kan altijd aan de illegale cd, versie liggen, maakt niet uit wat voor een computer, dus je kan er geen antwoord op geven, en aangezien honderden mensen dit proberen, KAN het gewoon niet.
||
Citaat:
![]()
|
Mijn god moet je dit filmpje zien:
http://no.bs/koin/KOiN/NBrigadeTheStuntsHigh.avi Kan even duren met downloaden maar het is de moeite waard Stunten in BF1942 met TNT ![]() dan dat filmpje heerscht ![]() |
![]() |
|
Welke verschillende voertuigen zitten er in?
Heeft iemand ook foto's van verschillende vliegtuigen? Ik heb alleen bij mijn maat nog maar kleine vliegtuigen gezien.
|
Gisteren op school lan party deze game zitten spelen.
We speelden wel niet serieus dat maakte het zo fijn. Ik had bijvoorbeeld een jeep met van die dynamiet vol gelegd en die bleef erop liggen dan reed ik naar een tank en sprong ik eruit,vervolgens liet ik het gans ontploffen met de detonator. ![]() En dan nog dat we op de vijand zijn duikboot gingen staan en dat hij onder dook enzo. ![]() Toen reed er een jeep op mij af en op het laatste moment legde ik mijnen neer. ![]() ![]()
|
Xbox mocht willen dat BF1942 erop zou uitkomen
![]() het w00ped halo op alle fronten Halo - yippie ca yee met zn 2en in een Jeep Bf1942 - Damn de heavy tank is weg de Sherman opgeblazen en de Bomber reeds weg gevlogen... ok we gaan wel met zn 2en in die jeep dan ![]() 0wnage ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Operation Flashpoint 2, Battlefield 2, Grand Theft Auto San Andreas en Mafia 2 tommiegun | 26 | 26-05-2004 09:19 | |
Games |
battlefield.....Hoe kom ik in een onderzeeer? musicman | 2 | 04-04-2004 20:58 | |
Games |
Battlefield Vietnam Synoniem/look-a-like tommiegun | 0 | 18-02-2004 16:40 | |
Games |
Battlefield help nickèsz | 3 | 21-12-2003 20:15 | |
Games |
battlefield 1942 -<[ stuntteam ]>- sharkyshark | 22 | 01-03-2003 20:06 | |
Games |
battlefield 1942 slipkit | 19 | 07-11-2002 19:39 |