Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik had bij FOTR ook toen frodo werd neer gestoken op weathertop, gandalf "dood" ging en toen bormir dood ging en toen frodo op het eind met de ring langs de kant van het water stond en dat je dan zo gandalfs stem hoort So do all who live to see such times, but that is not for them to decide. All you have to decide is what to do with the time that is given you. en ook op het aller laatst: FRODO Mordor. I hope the others find a safer road. SAM Strider will take care of them. FRODO I don't suppose we'll ever see them again. SAM We may yet, Mr. Frodo. We may. FRODO Sam, I'm glad you're with me. bij TTT moest ik ook janekn (jaaaaa ik weet het ik ben echt te erg) maar waar weet ik niet meer precies (dit word vast wel weer vervolgd ofzo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ehm...ik heb dat meer bij series....beverly hils 90210 en gtst....
jah klinkt stom maar ik kan het ook niet helpen verder kan ik het niet hebben als m'n favo acteur in een film dood gaat...dan komt er ook een traantje ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
juh idd bij die series ook en bij buffy ook. k moe ook altijd janken als er iets met een leuke/lekkere/lieve/ed acteur gebeurd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
like...ik trek er iets van aan dat jij dat zwak vind ![]() ik kan gewoon niet tegen zo iets. Zoiets noemen ze inleven in de situatie. En de een leeft zich meer in dan de andere. En jij mag dat dan lomp en zwak noemen, mij kan dat niet schelen en ik jank wanneer en waarbij ik wil en dan trek ik mij er niks van aan wat andere er van vinden. ikvind het wel n beetje zielig als je me daarom meteen lomp en zwak noemt, maar goed. je doet je best maar..i don't care |
![]() |
|
Waarom jankt tweederde om de film CRUEL INTENSIONS???
Ik vond dat dus echt niet zielig/ontroerend of iets dergelijks. Gelijk hebben jullie wel in Green Mile, The Color Purple en voor mij persoonlijk ook American Beauty (al weet ik niet goed waarom ik dan moet 'huilen') Voor de rest niet zo heel erg. O ja ik krijg wel heel vaak een brok in mijn keel. Dat betekent dan meestal dat ik het een goeie film vind!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
inleven in anderen, of meeleven met een persoon. Dat doen de mensen die huilen bij films dan waarschijnlijk meer dan jij. je hoeft van mij ook helemaal niet te huilen bij films hoor, maar ik vind het weleen beetje triest dat je het dan metene zielig vind. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En heb jij nooit dat je boos wordt op iemand in een film, of gaat lachen of weet ik veel....t zijn namelijk allemaal emoties, dus wat is er dan zo vreemd aan iemand die om zo'n film of serie kan huilen ![]()
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 22:20. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||