Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 17:38
Bounce
Bounce is offline
ikke namelijk wel..maar kan het niet helpen..
Of iemand tips?
En wie vind zichzelf ook echt Te jaloers? of gewoon jaloers?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 18:19
beija_flor
beija_flor is offline
ik haat het, word zelf ook echt abnormaal snel jaloers maar goed je moet dr maar boven staan
Oud 19-03-2003, 20:07
Bright Halo
Bright Halo is offline
Jaloersheid maakt dingen alleen maar kapot. Het zorgt ervoor dat je wanhopig overkomt en dat je partner zich in het nauwe gedreven voelt.

Ik denk altijd dat wanneer er serieus reden voor jaloersheid is, de relatie eigenlijk nergens op is gebaseerd. Want als je echt van elkaar houdt, ga je niet vreemd.

Jaloersheid geeft aan dat je je partner niet vertrouwt!
Oud 19-03-2003, 20:08
Verwijderd
zoals ik al eerder ooit zei: jaloezie, de enige zonde waar je geen plezier aan beleeft
Nee, ik wordt niet gauw jaloers. Ik vertrouw m'n vriend, de meeste meisjes met wie hij om gaat zijn vriendinnen van mij en vertrouw ik dus ook, op zich is 1 soort van vertrouwen al genoeg maar met 2 soorten kan er wel helemaal niets meer misgaan
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:10
Kastanje
Kastanje is offline
Oeoeoeoe Kben soms zo ongeloofelijk jaloers...dat ik er zelf helemaal gek van wordt..
Als ik dan die genes telefoon heb en smsjes lees kan ik al gek worduh
Het is de laatste tijd wel steeds minder dus daar ben ik wel blij om.....het maakt meestal meer kapoet dan dat het kan helpen...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:00
Verwijderd
ik
Ik word jaloers bij de kleinste dingen, het is echt niet te geloven.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:06
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Bright Halo schreef op 19-03-2003 @ 21:07:
Hier ben ik het niet mee eens. Nou ja, het is wel zo, maar met een diepere reden: je houdt van hem/haar en wilt hem/haar niet kwijt. En dat is toch wel even een andere draai die jou uitspraak dan krijgt.
Oud 19-03-2003, 21:21
Verwijderd
Soms ben ik wel jaloers, hij heeft namelijk nog wel contact met zn ex, en daar weet ik nix van...Doet ie niet stiekum, maar het intersseert me niet zo... Mja, verder...Ik weet dat ik hem kan vertrouwen!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:35
Verwijderd
ik vind mezelf totaal niet jaloers....

Maar er was vandaag op tv dat het ermee te maken had dat je heel onzeker bent over jezelf, ik zou het ff nagaan of dat ook bij jou t geval is en dat proberen op te lossen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 19-03-2003 @ 22:06:
Hier ben ik het niet mee eens. Nou ja, het is wel zo, maar met een diepere reden: je houdt van hem/haar en wilt hem/haar niet kwijt. En dat is toch wel even een andere draai die jou uitspraak dan krijgt.
nee ik denk dat t toch is wat hij zegt, als iemand je volledig t gevoel geeft dat er niks tussen jullie komt, jij geweldig bent enz. dan ben je over t algemeen niet of minder jaloers, dus t heeft daar wel mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 06:26
Kinshi
Kinshi is offline
Jaloers zijn is 1 van de ergste dingen die je kan hebben... ik probeer altijd om zo snel mogelijk van het gevoel af te komen door met hem/haar te praten.
Oud 20-03-2003, 07:55
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Iedereen is wel eens jaloers. Iedereen. Sommigen meer dan anderen. Het is een normale menselijke emotie. Waar trouwens een beetje een taboe-sfeer omheen hangt. Iedereen is af en toe (in een bepaalde mate) jaloers. Ja, ook de mensen die het hardst hun best doen om te claimen dat ze nooit jaloers zijn.

En het hoeft absoluut niet je relatie kapot te maken. Als je zelf maar weet hoe je met die jaloersheid om moet gaan. Of je de relatie kapot ligt aan jezelf, dat heb je zelf in de hand.
Oud 20-03-2003, 08:02
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Ik wordt trouwens ook behoorlijk snel jaloers. Maar ik vertrouw op mijn verstand, doorgrondingsvermogen (is dat een woord..? ) en intuïtie om voor mezelf te bepalen of het nodig is om me druk te maken.
Oud 20-03-2003, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 20-03-2003 @ 08:55:
. Iedereen is af en toe (in een bepaalde mate) jaloers. Ja, ook de mensen die het hardst hun best doen om te claimen dat ze nooit jaloers zijn.

En bedankt, waarop zou ik jaloers op moeten zijn?ben nooit jaloers geweest, wat ik me kan herrineren, het is heel jammer dat het meteen gezegt wordt, iedereen is het ook de mensen die zeggen van niet, het zal gegarandeerd een keer komen, tot nu toe heb ik t niet herkent.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 08:41
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik ben op zich wel jarloers, maar vooral omdat ik vaak onzeker over mezelf ben. Ik heb laatst een heel goed gesprek met m'n vriend erover gehad en hij heeft me heel duidelijk gemaakt, dat het helemaal nergens voor nodig is. Dat luchtte echt op
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 09:15
miro
miro is offline
Ligt eraan. In het algemeen ben ik niet echt jaloers. Maar het moet het niet over zijn exen gaan, dan word ik echt TE jaloers.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 09:15
miro
miro is offline
Citaat:
*StAmPeRtJe* schreef op 20-03-2003 @ 09:41:
Ik ben op zich wel jarloers, maar vooral omdat ik vaak onzeker over mezelf ben.
Ik denk dat het daar meestal om gaat.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 20-03-2003 @ 08:55:
Iedereen is wel eens jaloers. Iedereen. Sommigen meer dan anderen. Het is een normale menselijke emotie. Waar trouwens een beetje een taboe-sfeer omheen hangt. Iedereen is af en toe (in een bepaalde mate) jaloers. Ja, ook de mensen die het hardst hun best doen om te claimen dat ze nooit jaloers zijn.
Wat relaties betreft ben ik toch nog nooit jaloers geweest. Ik kan wel situaties bedenken waarin ik wél jaloers zou zijn, maar die situaties zijn gewoon nooit voorgekomen... en dat kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:20
Bounce
Bounce is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 19-03-2003 @ 22:35:

Maar er was vandaag op tv dat het ermee te maken had dat je heel onzeker bent over jezelf, ik zou het ff nagaan of dat ook bij jou t geval is en dat proberen op te lossen
Ik weet ook wel dat ik onzeker ben. Maar daar is toch vrij weinig aan te doen. En mijn vriend zegt ook wel dat ie bij me blijft..maar toch steeds ga ik iets anders denken..Is er iets te doen tegen onzekerheid dan?'
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:13
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik ben alleen jaloers als ik een onzekere bui heb.. gelukkig is dat niet zo vaak laatste tijd

bij mijn vriendin heb ik, als ze andere jongens een knuffel geeft ofzo, het idee van 'ze is toch wel van mij' en dat is goed
Oud 20-03-2003, 17:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-03-2003 @ 22:00:
ik
Ik word jaloers bij de kleinste dingen, het is echt niet te geloven.
idem.
het idee dattie op tv een mooi meisje ziet, maakt me al gek... en ja, ik vind het zelf ook heel erg. I'm woriking on it.
Oud 20-03-2003, 17:46
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Zuig schreef op 19-03-2003 @ 19:19:
ik haat het, word zelf ook echt abnormaal snel jaloers maar goed je moet dr maar boven staan
Oud 20-03-2003, 17:51
daanbanaan007
daanbanaan007 is offline
Funny Homepage

(sorry voor spam)

Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:30
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 19-03-2003 @ 22:36:
nee ik denk dat t toch is wat hij zegt, als iemand je volledig t gevoel geeft dat er niks tussen jullie komt, jij geweldig bent enz. dan ben je over t algemeen niet of minder jaloers, dus t heeft daar wel mee te maken.
Hmm.. dat is ook wel weer zo natuurlijk. Maarja, ook al zou iemand dat bij mij doen, dan nóg zou ik wel iets van jaloersheid voelen als ze met andere jongens om zou gaan ofzo.
Oud 20-03-2003, 20:08
Bounce
Bounce is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 20-03-2003 @ 18:39:
idem.
het idee dattie op tv een mooi meisje ziet, maakt me al gek... en ja, ik vind het zelf ook heel erg. I'm woriking on it.
Maar hoe werk je daar aan dan? tell me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 20-03-2003 @ 20:30:
Hmm.. dat is ook wel weer zo natuurlijk. Maarja, ook al zou iemand dat bij mij doen, dan nóg zou ik wel iets van jaloersheid voelen als ze met andere jongens om zou gaan ofzo.
dan praat je jezelf maar dingen aan, ga je maar dingen zoeken wat lelijk of stom is aan die ander,soms wil dat ook wel helpen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 11:09
Verwijderd
Ik vind mezelf te jaloers. Het enige lichtpuntje is dat ik precies weet hoe het is ontstaan, dus als ik mijn vertrouwen in meisjes weer terugkrijg zou ik een stuk minder jaloers zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 11:38
Soezen
Soezen is offline
En toch vind ik het eigenlijk wel een beetje fijn als iemand jaloers is..als mijn vriend jaloers is, geeft wel aan dat ie je echt niet kwijt wil. en dat is toch goed?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 11:56
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik ben zelf ook wel een jaloers type. Heb op dit moment geen vriendin, maar m'n ex-en hoefden alleen maar met een andere jongen te praten en ik kromp van binnen al ineen. Ik heb wel geleerd om even na te denken en tot mezelf te komen en niets te zeggen.

Bij mijn eerste ex was het heel moeilijk. Als zij met iemand stond te praten stond ik er meteen bij, vragen wie hij is en dergelijke. Wel op een vriendelijke, maar toch ook wel op een jaloerse manier. Als zij uitging waar ik niet bij was, was ik psychisch een wrak totdat ik haar weer gesproken had en zeker wist dat ze niet met een andere jongen was geweest. Dat terwijl ze heel erg trouw was.

Ik denk dat jaloezie een natuurlijke reactie is. Niet voor niets zien Islamitische mannen hun vrouwen het liefst geheel bedekt. Het is een soort van territoriumdrang denk ik.

Laatst gewijzigd op 21-03-2003 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 11:58
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 19-03-2003 @ 22:35:

pcies

ik vertrouw hem wel, maar toch ben ik soms wel bang dat hij iemand tegenkomt die veel leuker of knapper of slanker of weetikveel wat is...

komt puur voort uit mijn eigen onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 21-03-2003 @ 12:38:
En toch vind ik het eigenlijk wel een beetje fijn als iemand jaloers is..als mijn vriend jaloers is, geeft wel aan dat ie je echt niet kwijt wil. en dat is toch goed?
haha mijn ex was jaloers, ik vond alles wel best, maar achteraf was t toch echt dat ie mij niet vertrouwde, het is niet altijd zoals t gedraaid wordt met het niet kwijt willen, volgens mij zitten er altijd 2 dingen achter hoor
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:05
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm soms ben ik jaloers.
Het ligt er aan met wie mn vriend omgaat.
Hij heeft een paar vriendinnen in zn vriendenkring en met een daarvan heeft hij wat gehad voordat wij wat kregen. Ze gaan nu nog goed met elkaar om en soms ben ik daarover best wel jaloers. Want ik ben zn vriendin.. zie hem 2x per week ong en zij ook! terwijl hun niks hebben.. Maar jah..
Ik probeer gewoon niet jaloers te zijn maar is soms wel moeilijk

Liefs
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:14
Ilsje
Ilsje is offline
gelukkig wordt t steeds minder bij me... bij 1e vriendje was t niet te geloven hoe erg t was, bij 2e was t ook nog erg... bij 3e iets minder, bij 4e was t bijna weg
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:15
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2003 @ 12:09:
Ik vind mezelf te jaloers. Het enige lichtpuntje is dat ik precies weet hoe het is ontstaan, dus als ik mijn vertrouwen in meisjes weer terugkrijg zou ik een stuk minder jaloers zijn.
het zijn toch krengen hé die wijven...

Ikzelf word heel moeilijk jaloers...Ik kan wél iemand heel erg bewonderen, maar dan gun ik die persoon dat, het maakt me niet jaloers...En in een relaasie ben ik ook niet jaloers, tenzij het slecht tussen ons zou gaan (maar dan ben je een beetje onzelfzeker).
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 21-03-2003 @ 13:15:
het zijn toch krengen hé die wijven...
Ik wou het zelf niet zeggen

Maar serieus, ik ben echt best wel jaloers. Ik had het ooit makkelijk onder controle, maar nadat ik een paar keer flink belazerd ben, ben ik nogal achterdochtig geworden als mijn vriendin zogenaamd 'voor de lol' met een andere kerel wil afspreken die haar toevallig ook nog leuk vindt. Als puntje bij paaltje komt is het vlees toch gewoon zwak.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 13:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2003 @ 13:55:
Ik wou het zelf niet zeggen

Maar serieus, ik ben echt best wel jaloers. Ik had het ooit makkelijk onder controle, maar nadat ik een paar keer flink belazerd ben, ben ik nogal achterdochtig geworden als mijn vriendin zogenaamd 'voor de lol' met een andere kerel wil afspreken die haar toevallig ook nog leuk vindt. Als puntje bij paaltje komt is het vlees toch gewoon zwak.
Welnee, wil gewoon zeggen dat het met jou in de relatie niet goed zat. Als je relatie en de sex(!) goed is, komt er echt niemand tussen.

Ojee, praat ik je nu een minderwaardigheidscomplex aan?
Oud 21-03-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 14:00:

hoe kom je erbij?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 14:00:
Welnee, wil gewoon zeggen dat het met jou in de relatie niet goed zat. Als je relatie en de sex(!) goed is, komt er echt niemand tussen.

Ja, verschrikkelijk. Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor de Jihad en meteen met de eerste EasyJet-vlucht naar Baghdad vertrek, ik zie het hier niet meer zitten

Nee serieus, je hebt wel gelijk denk ik. Als het 'goed' zit dan hoeft ze niet weg te gaan. Maar, dat is natuurlijk moeilijk te accepteren omdat vrijwel niemand (ook ikzelf niet) makkelijk toegeeft dat hij fout zat en haar niet tevreden kon houden (ik krijg visioenen van Jerry Springer 'she didn't get enough ASS with you so she's with me now!' )

Ach ja, zodra ik weer verliefd word komt dat vertrouwen wel weer terug. The joy of hormones
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 13:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2003 @ 14:12:
Ja, verschrikkelijk. Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor de Jihad en meteen met de eerste EasyJet-vlucht naar Baghdad vertrek, ik zie het hier niet meer zitten

Nee serieus, je hebt wel gelijk denk ik. Als het 'goed' zit dan hoeft ze niet weg te gaan. Maar, dat is natuurlijk moeilijk te accepteren omdat vrijwel niemand (ook ikzelf niet) makkelijk toegeeft dat hij fout zat en haar niet tevreden kon houden (ik krijg visioenen van Jerry Springer 'she didn't get enough ASS with you so she's with me now!' )

Ach ja, zodra ik weer verliefd word komt dat vertrouwen wel weer terug. The joy of hormones
Het ligt ook aan haar, blijkbaar zat het gevoel bij haar niet zo diep als bij jou. Dat heeft dan niks met sex of met jou te maken, maar met haar instelling. Al zou ik een keertje vreemd willen, ik zou het mijn vriend niet aandoen. Ik zet mijn relatie niet op het spel, ik werk er liever aan als het niet helemaal lekker loopt.
Oud 21-03-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 14:16:
Het ligt ook aan haar, blijkbaar zat het gevoel bij haar niet zo diep als bij jou. Dat heeft dan niks met sex of met jou te maken, maar met haar instelling. Al zou ik een keertje vreemd willen, ik zou het mijn vriend niet aandoen. Ik zet mijn relatie niet op het spel, ik werk er liever aan als het niet helemaal lekker loopt.
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal, als je al zo lang samen iets hebt

Ach, ik overdrijf natuurlijk ook wel een beetje. Ik heb überhaupt nog nooit een 'relatie' gehad, ik noem het liever 'verkering'. Ik heb geen zin in de lange verplichtingen, ik wil gewoon een soort tussenvorm. Maar blijkbaar willen meisjes óf altijd alleen maar de superserieuze variant óf gewoon alleen maar spelen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 13:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2003 @ 14:19:
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal, als je al zo lang samen iets hebt

Ach, ik overdrijf natuurlijk ook wel een beetje. Ik heb überhaupt nog nooit een 'relatie' gehad, ik noem het liever 'verkering'. Ik heb geen zin in de lange verplichtingen, ik wil gewoon een soort tussenvorm. Maar blijkbaar willen meisjes óf altijd alleen maar de superserieuze variant óf gewoon alleen maar spelen.
De tussenvorm daar zou ik persoonlijk ook niet blij van worden. Dan maar weten waar ik aan toe ben, en zelf ook jou als voorlopig houden, totdat ik De Ware tegenkom.

Oeh, die klinkt hard he. Maar dat is de tussenvorm ook. Ik zou het niet pikken, je gaat voor me, of je rot maar op. En jouw beide exen hebben jou dus met gelijke munt terugbetaald, of liever gezegd, vooruitbetaald. Wie weet wanneer jij een betere meid was tegengekomen, had je het dan zonder blikken of blozen uitgemaakt? Sorry Nare, maar dat had je dus echt aan jezelf te danken.

Dus de volgende keer, dan ga je ervoor!
Oud 21-03-2003, 17:51
Piccola
Piccola is offline
Gisteravond.. Ik was met mijn vriend aan het winkelen! Het was echt heel gezellig enzo! En ineens stopt ie en loopt ie naar een meisje toe! Ze geven elkaar 3 dikke zoenen en hebben meteen een heel gesprek. Hij keek niet meer naar me om, stelde me niet eens ff voor ofzo. Ik weet niet, maar m'n hele humeur sloeg gelijk om. Het was een mooi meisje en ik voelde me gewoon 'bedreigd' ofzo. Ze hebben 10 minuten staan praten, maar toen moest ze weg. Toen draaide hij zich weer naar mij toe en zei ie dat ze bij hem op school had gezeten en dat ze elkaar al tijden niet meer hadden gezien enzo. Maar ik wou het gewoon echt niet horen, ik voelde me meteen klote. We hebben de rest van de avond ook niet meer hand in hand gelopen. Had er gewoon geen zin meer in. Elke keer als ie m'n hand probeerde te pakken stak ik ze snel in m'n jaszak en zei dat ik ze liever daar had, omdat ik koude handen had.

Echt zo kinderachtig van mezelf! Maar op dat moment sla ik gewoon om en kan er nix tegen doen ofzo. Ik ga me dan echt vreemd gedragen geloof ik. Achteraf voelde ik me ook lullig en schaamde ik me best wel. Toen had ik zoiets van 'ik moet me niet zo aanstellen', maar op het moment zelf kan ik dat jaloerse gedrag gewoon niet stoppen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:56
Bounce
Bounce is offline
Citaat:
Piccola schreef op 21-03-2003 @ 18:51:
Gisteravond.. Ik was met mijn vriend aan het winkelen! Het was echt heel gezellig enzo! En ineens stopt ie en loopt ie naar een meisje toe! Ze geven elkaar 3 dikke zoenen en hebben meteen een heel gesprek. Hij keek niet meer naar me om, stelde me niet eens ff voor ofzo. Ik weet niet, maar m'n hele humeur sloeg gelijk om. Het was een mooi meisje en ik voelde me gewoon 'bedreigd' ofzo. Ze hebben 10 minuten staan praten, maar toen moest ze weg. Toen draaide hij zich weer naar mij toe en zei ie dat ze bij hem op school had gezeten en dat ze elkaar al tijden niet meer hadden gezien enzo. Maar ik wou het gewoon echt niet horen, ik voelde me meteen klote. We hebben de rest van de avond ook niet meer hand in hand gelopen. Had er gewoon geen zin meer in. Elke keer als ie m'n hand probeerde te pakken stak ik ze snel in m'n jaszak en zei dat ik ze liever daar had, omdat ik koude handen had.

Echt zo kinderachtig van mezelf! Maar op dat moment sla ik gewoon om en kan er nix tegen doen ofzo. Ik ga me dan echt vreemd gedragen geloof ik. Achteraf voelde ik me ook lullig en schaamde ik me best wel. Toen had ik zoiets van 'ik moet me niet zo aanstellen', maar op het moment zelf kan ik dat jaloerse gedrag gewoon niet stoppen.
dat heb ik dus ook zoooo vaak! Dan ga je echt stom doen, en je kan jezelf even niet in bedwang houden ofzo..echt vreemd..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bounce schreef op 20-03-2003 @ 21:08:
Maar hoe werk je daar aan dan? tell me!
nou... eigenlijk werk ik er samen met m'n vriend aan. Hij zegt me steeds hoe blij hij met me is, en dattie me nooit zou bedriegen, etc... op een gegeven moment ga je dat geloven.
dus zover ben ik wel al: Ik weet wel dattie (waarschijnlijk) niet vreemdgaat.
Neemt niet weg dat ik het nog steeds een rotidee vind, dat het zomer wordt en dat dan allemaal mooie meisjes in rokjes lopen, etc...
Ik lees het net terug, en dacht: "omg! Wat ben ik erg! "
Oud 21-03-2003, 18:20
Signy
Signy is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 20-03-2003 @ 18:39:
idem.
Ken ik! Vreselijk irri ja..
Oud 21-03-2003, 18:23
Bounce
Bounce is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 21-03-2003 @ 19:18:
nou... eigenlijk werk ik er samen met m'n vriend aan. Hij zegt me steeds hoe blij hij met me is, en dattie me nooit zou bedriegen, etc... op een gegeven moment ga je dat geloven.
dus zover ben ik wel al: Ik weet wel dattie (waarschijnlijk) niet vreemdgaat.
Neemt niet weg dat ik het nog steeds een rotidee vind, dat het zomer wordt en dat dan allemaal mooie meisjes in rokjes lopen, etc...
Ik lees het net terug, en dacht: "omg! Wat ben ik erg! "
Maar wordt je vriend er niet helemaal ziek van? Dat jij zo onzeker doet? Bij mij lijkt het alsof ie dat echt erg vind, en steeds irritanter vind worden. En daar wordt ik onzeker van..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:06
skaapie
skaapie is offline
ik ben ook TE jaloers... wordt al jaloes als er een ander meisje bij mijn vriendje op schoot zit. of als hij met een meisje praat die ik niet ken. vind dit niet erg leuk. voor mij niet, maar voor al voor hem niet.
mijn vriend weet dat ik jaloers ben, maar niet dat ik ZO jaloers ben.
als ik zie dat een ander meisje bij hem op schoot gaat zitten of als hij met een ander meisje praat, loop ik er meestal heel stilletjes van door. want als hij het merkt komt hij achter mij aan en wil hij weten wat er aan de hand is. dus ja..

zou verder niet weten wat je er aan kunt doen. sorry...

veel liefs xxx skaapie
Oud 21-03-2003, 19:29
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 21-03-2003 @ 12:01:
dan praat je jezelf maar dingen aan, ga je maar dingen zoeken wat lelijk of stom is aan die ander,soms wil dat ook wel helpen
Zo erg is het nou ook weer niet.
Oud 22-03-2003, 00:21
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Bright Halo schreef op 19-03-2003 @ 21:07:
wat een onzin... jaloezie zegt iets over je eigen onzekerheid
Oud 22-03-2003, 00:41
Ellesje
Ellesje is offline
hm eerder toen ik nog met m'n ex had wel...
nu is 't in ontwikkelingsfase
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten