Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2003, 17:21
DizzyWeb
DizzyWeb is offline
Ben niet zo'n poster op dit forum, sterker nog, ik hik er nu al zolang tegenaan dat het al een paar keer op ruzie is uitgelopen.... Maar ik moet er nu toch echt aan geloven...

Onze situatie: We wonen 2,5 uur uit elkaar, we zien elkaar dus alleen maar in het weekend. I het begin ging alles wel perfect, maar de afstand speelt ons wel parten ondertussen. Niet zozeer dat we doordeweeks niet bij elkaar zijn, maar vooral het idee dat het niet eens kan, is beklemmend.

Maar, als we dan bij ekaar zijn, hangen we op de bank, kijken we films en daar houdt het mee op. Me vriendin is romantisch ingesteld en doet ook romantische dingen, maar ik niet... Ik weet niet waarom, maar ik kan gewoon niets verzonnen krijgen, en de paar dingen die ik wel weet, voel ik me zo lullig bij, zo afgezaagd. Maar me vriendin stoort zich er nu echt enorm aan, en ik kan het opzich wel begrijpen. Ze is dolblij als ik eens een bloemetje mee neem, maar verder kom ik niet echt....

En naast dat, alleen op de bank zitten en films kijken begint onderhand ook te vervelen, maar geen van ons tweeen kan echt iets verzinnen om te gaan doen... Ik werk op zaterdag, dus we houden eigenlijk alleen zaterdag avond en zondag over... En sja, dingen doen op zondag in Almere, da's een opgave hoor...

Kortom: kan iemand me enigzins in de goede richting helpen? Ik zou maar wat graag wat romantischer zijn, maar ik weet niet in welke richting ik moet denken... En enige tips naar dingen die ik met dr kan doen op zondag zouden ook zeer welkom zijn

Pfew... da's een lap tekst
Oud 21-03-2003, 17:32
marlies
marlies is offline
Doe samen een gezelschapspelletje, de zomer komt eraan, dus ga 's avonds buiten lopen. Samen fietsen, zwemmen etc.

Ja en romantische dingen moeten uit je hart komen, om nu geforceerd dingen te gaan kopen/ doen?
Maar goed wat ideetjes
Koop eens een kaartje, maak een tekening, kaarsjes, ga samen in bad (maar dan kan snel weer meer richting seks gaan natuurlijk) ehm..
nee sorry verder weet ik het effe niet..
Oud 21-03-2003, 20:07
faith666
faith666 is offline
Ga naar het strand toe voor een lange strandwandeling (schelpjes zoeken) of neem als het lekker weer is een pichnick mand met een fles wijn en allemaal lekkers mee de bossen in. Creeer anders een romantisch sfeertje thuis, gordijnen dicht, romantische muziek, kaarsjes aan...lekkere hapjes (ja ik ben een vreetzak, moet eten bij! Vooral slagroom doet t goed...) enne om het wat extra's te geven kan je een lief cadeuatje voor haar kopen, kan ook iets heel kleins zijn, het idee is al leuk.
Je kan haar ook mee uit eten nemen naar een klein afgelegen restaurantje waar niet veel mensen zitten en waar een kaarsje op tafel staat........
Stuur haar net als Marlies zei een kaartje waarin je zet hoeveel je van haar houd enzovoorts....uhh...ideeen genoeg????
Oud 21-03-2003, 21:19
Verwijderd
Wandelen kan je wel ff mee vooruit denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 21:46
poesiefox
poesiefox is offline
Amsterdam is dichtbij, daar is binnen een half uurtje met de trein meer dan genoeg te doen, ook op zondag. Wat dacht je van de dierentuin?
Oud 21-03-2003, 22:30
Unexplained
Unexplained is offline
Dolfenarium zit dichtbij...

Fietstochtjes (op de tandem ), kook eens een keertje lekker voor haar, deel hobby's met haar (geen idee waar ze van houdt natuurlijk), bioscoopje, caberetvoorstelling bezoeken, bezoekje aan je ouders en/of vrienden (kun je ook weer een paar dagen mee vullen, wel uitspreiden natuurlijk over een paar maanden), etcetera..

Genoeg te doen.
Oud 22-03-2003, 11:32
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
DizzyWeb schreef op 21-03-2003 @ 18:21:
Ben niet zo'n poster op dit forum, sterker nog, ik hik er nu al zolang tegenaan dat het al een paar keer op ruzie is uitgelopen.... Maar ik moet er nu toch echt aan geloven...

Onze situatie: We wonen 2,5 uur uit elkaar, we zien elkaar dus alleen maar in het weekend. I het begin ging alles wel perfect, maar de afstand speelt ons wel parten ondertussen. Niet zozeer dat we doordeweeks niet bij elkaar zijn, maar vooral het idee dat het niet eens kan, is beklemmend.

Maar, als we dan bij ekaar zijn, hangen we op de bank, kijken we films en daar houdt het mee op. Me vriendin is romantisch ingesteld en doet ook romantische dingen, maar ik niet... Ik weet niet waarom, maar ik kan gewoon niets verzonnen krijgen, en de paar dingen die ik wel weet, voel ik me zo lullig bij, zo afgezaagd. Maar me vriendin stoort zich er nu echt enorm aan, en ik kan het opzich wel begrijpen. Ze is dolblij als ik eens een bloemetje mee neem, maar verder kom ik niet echt....

En naast dat, alleen op de bank zitten en films kijken begint onderhand ook te vervelen, maar geen van ons tweeen kan echt iets verzinnen om te gaan doen... Ik werk op zaterdag, dus we houden eigenlijk alleen zaterdag avond en zondag over... En sja, dingen doen op zondag in Almere, da's een opgave hoor...

Kortom: kan iemand me enigzins in de goede richting helpen? Ik zou maar wat graag wat romantischer zijn, maar ik weet niet in welke richting ik moet denken... En enige tips naar dingen die ik met dr kan doen op zondag zouden ook zeer welkom zijn

Pfew... da's een lap tekst
Uhm...idd hobby's delen. Doe 't gezellig met elkaar.
En kaarslicht doet 't altijd goed. Vooral in de badkamer (als je tenminste een bad hebt...
Verder: onverwacht langskomen als je weet dat ze thuis is.
Samen schaatsen, skeeleren, uit eten, zwemmen...enz...
En die bloemen moet je volhouden, doet het ook altijd goed.
En let op wat ze leuk vind, wat haar aanspreekt...misschien geeft ze zonder dat ze het doorheeft zelf een hint waardoor jij op een leuk idee komt
Ik hoop dat je er wat aan hebt...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 14:49
Gwinnie
Gwinnie is offline
geef haar een leuke kruik (niet zo'n saaie groene vierkante)
( zon ding waar je warm water indoet en mee naar bed neemt) met een briefje erbij met iets van: voor toch een beetje warmte in bed, als ik er niet ben...

(verzin watleukers dan die text, ik ben daar slecht in)

dat zou ik leuk vinden, zeker omdat ik koukleum ben
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 15:05
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-03-2003 @ 15:49:
( zon ding waar je warm water indoet en mee naar bed neemt) met een briefje erbij met iets van: voor toch een beetje warmte in bed, als ik er niet ben...

je hebt echt van die hele leuke hartvormige
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:22
DizzyWeb
DizzyWeb is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-03-2003 @ 15:49:

Als ze daar niet al een voorraad van had, was die kruik een goede geweest

En wat betreft de andere suggesties: een picknick met een flesje wijn doet het zeker goed Helemaal als het dan ook nog eens donker is buiten, met een berg kaasjes

En Amsterdam is ook een goede, ben ik gister achter gekomen...

Thnx...
Reageren

Regels voor berichten