Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even tellen.
Zwart-witte pantoffels, dat is een. Blauwe docter Martins, twee. Kisten, drie. Nette laarzen, vier. Hoerige-laarzen-op-veel-te-hoge-hak-waardoor-ik-ze-nooit-aan-heb-omdat-ik-er-niet-op-kan-lopen, vijf. Gymschoenen, zes. Zes. ![]() Nooit geweten dat ik zo veel schoenen had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Allereerst: wat ik niet meer draag of wat kapot is, gooi ik weg, of als het in redelijke staat is, breng ik het naar het leger des heils.
(hier en daar vind ik nog wel eens oude palladiums, timberlands ![]() Wat ik overhoud: 1 paar 'galaschoenen' zwarte slingbacks met queeniehak en punt, suède. 1 paar rode puntschoentjes (pumps) met gesp. (leer) 1 paar zwarte quicks gympjes met witte streep 1 paar bruine laarzen met net-niet-helemaal-puntige punt 1 paar paars/witte puma sprints ![]() Leger/camouflage puma's met zo'n aparte elastische klittenbandsluiting 1 paar zwarte fluwelen "mary janes" van de toko 1 paar zwarte heksenlaarsjes zonder hak, met punt 2 paar adidasjes, zwart/witte en goud/rode en witte platte gympjes met roze strepen (nauwelijks een zool) 11 paar... wat moet ik ermee.... Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 22:43. |
![]() |
|
![]() |
ehm?
1 paar vans 1 paar stomme groenachtige docter martens (verragd) 1 paar zwarte nepallstars 1 paar hele rare oude zwarte laarzen 1 paar rode puma sneakers 1 paar hush puppies ofzo 1 paar gymschoenen 1 paar hockeyschoenen 1 paar roze-geel-groenig-blauwig gestreepte teenslippers 1 paar berensloffen ![]()
|
![]() |
1 paar bootschoenen
1 paar zwarte hoge redelijk nette schoenen, maar die heb ik nooit aan 1 paar lage nette schoenen, beige/bruin kleurig, heb ik ook nooit meer aan 2 paar slippers 1 paar pantoffels 1 paar sportschoenen 1 paar fietsschoenen die je in je pedalen kunt klikken
|
Verwijderd
|
Even denken :
* zwarte laarzen * zwarte laarzen van suede * rode laarzen met hak * bruine laarzen * zwarte cowboylaarzen * witte oude puma's * rood/zwarte puma's * rooie all stars (draag ik zelden) * blauwe all stars (draag ik zelden) * blauwe adidasjes * witte adidasjes met zwarte streep * witte adidasjes met oranje streep * timberlands (oud , en kutschoenen ![]() * nette schoenen (voor een gala enzo , wat een kutschoenen ![]() * lage beige instapschoentjes ... * lage beige instapschoentje (net weer wat andere dan hierboven) * lage grijze instapschoentjes ... * knalgroene slippers ... * blauwe slippers met bloemen ... 19 ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Lila docs (laag) die ik nooit aandoe
2. Groene docs die ik gebruik voor paardrijden, maar ook gewoon aandoe 3. Zwarte hoge docs. Model met wat bollere neus en andere achterkant. 4. Adio skateschoenen (gewoon zwart, geen ingewikkelde frutsels) 5. Donkerblauwe allstars. 6. Adidasjes die ik alleen gebruik om te sporten 7. Nog een ander paar sportschoenen 8. Teenslippers (gewoon heel simpel zwart-wit) Dat was het geloof ik wel ![]() Ben van plan voor deze zomer leuke gekleurde puma's oid te kopen. |
![]() |
|
![]() |
ik draag meestal mn kisten, en voor feestjes enzo heb ik nog een paar laklaarzen met gespen en veters en hakken van 13 cm. mjah, die zijn me te duur om gewoon elke dag naar school aan te doen. met de vriendelijkheid van mijn medescholieren die me regelmatig een schop geven is de lak denk ik te snel versleten.
|
![]() |
|
1. Zilveren dr.Martens. Gekregen van Vanes. Eerst waren ze wit, zo'n 6 jaar geleden, toen waren ze bruin, toen oranje en nu dus zilver.
2. Rood/ zilveren adidas. 3. Rode diesel instappers. 4. Zwarte laarzen zonder hak van ecco. 5. Grijze blackstones. 6. Teva slippers. 7. Zomersandalen. 8. Grijze sloffen. 9. Rode sloffen. 10. Slippers. 11. Zwarte Birki's Het valt best mee. Maar het worden er steeds meer. |
![]() |
|
- donkerrode laarzen van bronx
- zwarte laarzen - donkerbruine laarzen - zwarte enkellaarsjes met punt - zwarte enkellaarsjes glimmend - zilveren instappers van zoo - donkerblauwe instappers van zoo - roze bowlingschoenen van bad girls - beige kuithoge palladiums - donkerblauwe enkelhoge palladiums - witte palladium teenslippers - zwarte all stars - lichtgrijze esprit gympen - rode cowboylaarzen - donkerbruine muiltjes - witte/donkerblauwe adidasgympen - lichtblauwe le coq sportif gympen - zwarte teenslippers - zwarte sandaaltjes - hele grote grijze kniehoge olifantsloffen - spaanse sloffen - donkerbruine australian bergschoenen - zwarte dansschoentjes met open teen - tennisschoenen Dat was het ongeveer, misschien ben ik nog wat vergeten.
|
Genant veel. Nouja geen inloopkast vol ofzow maar toch aardig wat.
gewone schoene sportschoenen extra schoenen schoenen die ik mooi en heel goedkoop vond nette schoenen enz enz enz Weet het eigenlijk niet eens precies.
|
![]() |
Hmmm.....even denken:
- zwarte lak instappers - leren instappers - donkerblauwe suede instappers - zwarte puntschoenen met minihakje - zwarte puntschoenen met grote hak - bruine puntlaarzen - zwarte gewone laarzen - witte tkm gympjes - laarzen zonder hak - rood-witte adidas gympen (als in: die iedereen heeft) - beige leren instappers - zwarte docs - zwart metallic docs - kisten (uit mijn 'oude' periode) - zwarte oude laarzen Zomerschoenen - spijkerstof zomerschoen met klein hakje - sandalen met allemaal bandjes over je voet - een hele boel andere simpele zomerschoenen die ik nu niet meer op ga noemen want ik ben het zat ![]() Ik schat 25 paar... ![]() |
![]() |
|
- paar hoge zwarte Dr. Martens met rits
- paar zwarte Dr. Martens - Paar bruin/rode Dr. Martens met dikkere zool - Groen/bruine nette Esprit laarzen, voor m'n werk - Zwarte puntlaarsjes met wit stiksel - Blauwe Allstars - Vans skategympen - Zwarte suede gympies van Bronx met witte strepen - Zwarte teenslippers met roze bloemetjes - Witte adidas gympen met donkerblauwe strepen (die nog bij m'n ex-vriendje staan ![]() Zoveel ![]()
|
1. 4 jaar oude palladiums die ik nooit meer draag
2. stukke dooie globes met een gat in de zool 3. paar grijze globes 4. Lage Doc Martens die ik zelf beschilderd heb 5. Hoge(re) Undergrounds die ik ook zelf beschilderd heb. 6. Sloffen 7. Blauwe reefs waarmee ik paardrij.
|
1 paar zaalvoetbal/(binnen)gymschoenen
1 paar hardloopschoenen 1 paar hockeyschoenen maar nu vooral buitengymschoenen 1 paar zandkleurige instappers 1 paar zwart lederschoenen met klittenbandsluiting van Manfield 1 paar beige "Wallabies"(zo noemt iedereen ze ![]() 1 paar all stars 1 paar schoenen van Invito 1 paar nette zwarte leren schoenen, voor m'n werk 1 paar zwarte hoge leren Blackstones 1 paar DC's, maar die draag ik alleen nog maar met klussen en voetballen op t grasveldje. 2 paar slippers 1 paar spaanse sloffen (zo noemen ze die dingen ![]() Dat was t geloof ik.
|
2 paar Van Bommel bootschoenen (1 om te gaan stappen, 1 om dagelijks aan te doen)
1 paar Van Lier zwarte schoenen met beetje spitse punt 1 paar Van Lier zwarte schoenen met een vierkant voorkant ![]() 1 paar Nike Air Max voor het sportem 1 paar Adidas zaalschoenen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 |