Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee sorry, als ze twintig centimeter langer zou zijn dan ik zou dat niet echt werken...ten eerste zou ik constant op m'n tenen moeten staan om 't te zoenen, ten tweede ziet het er gewoon niet uit en ten derde val ik niet echt op meisjes die langer zijn dan twee meter (niet dat die er zoveel zijn, maar toch)
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou het echt niet weten. hij mag iig geen complexen hebben over zijn lengte, of dattie kleiner is dan mij. ik weet echt niet wat ik zou doen. iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken enzo, en knap zijn is geen vereiste, maar ik moet toegeven dat ik wel naar de lengte kijk. ik heb zelf wel nbtje complexen (niet dat ik niet graag groot ben, integendeel, maar kleinere mensen hebben er vaak moeite mee en daar heb ik dan moeite mee. als je nog kan volgen ![]() 20cm is te veel vindik.
Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 16:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik vind dat verschil in lengte echt niet uit moet maken. Ok het is een wat raar gezicht als de jongen kleiner is dan het meisje, maar toch, het gaat daar helemaal niet om.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 21:54. |
![]() |
|
mijn nicht zat in het hetzelfde schuitje, ze is gewoon vrij groot. en haar vriend is gewoon echt heel klein, maar ze waren gewoon gek op elkaar, en hebben het daarom ook gewoon geprobeerd. Ze vond het op het begin ook erg! maar nu zijn ze alweer een paar jaar samen, getrouwd en wel, met 2 kids
![]() |
![]() |
|
Waarom zou dat niet kunnen, alles past. One size fits all...
Nee, maar ff alle gekheid op een stokkie, waarom zou het niet kunnen? Ik ben zelf, zonder schoenen 1.98 (niet heel klein dus) en mijn vriendin is 1.74 dus dat is toch ook 24 cm verschil. Gaat best hoor. Maarjah, ik zie het niet als een probleem....Just Go For It....
||
Citaat:
ik heb dat namelijk zelf ook..aleen scheelt het bij ons iets van 10 centimeter. Het klikt vet goed enzo...maar ik vind het zooooo vaag...ben dit helemaal niet gewent ![]() ik heb laatst met m gezoent en ben dr achter gekomen dat ik niet zo erg met zn lengte zit omdat ie toch heel erg leuk is. Ik zou zeggen. GO FOR IT! laat m niet lopen!!!! ![]() |
![]() |
|
K weet ni of t al gezegd is, heb niet de hele topic gelezen. Maar t schijnt altijd een groter probleem te zijn als meisjes langer zijn dan als jongens langer zijn. Waarom is dat?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lengteverschil SimplyABoy19 | 162 | 10-10-2007 08:09 | |
Liefde & Relatie |
lengteverschil Stitch | 60 | 15-05-2004 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Lengte(verschil) jongen/meisje Cryptic Winterstorm | 120 | 21-03-2004 11:28 | |
Seksualiteit |
Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen? Scatterheart | 183 | 15-11-2003 19:00 | |
Liefde & Relatie |
lengteverschil klaartje kip | 60 | 06-04-2002 11:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NWQ] Vragen 6 t/m 10 Tampert | 17 | 26-12-2001 20:51 |