Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kijk hier voor foto's van mijn kleren.
|
![]() |
|
![]() |
shiiiiiiiiit, wat is dat voor een site he?!Kben ook weer zo debiel dat ik nog echt op die site ga rondkijken...
![]() ik draag nu: -1 witte en 1 roze sok, (khad ff geen tijd en zin om te zoeken..hehe) -een spijkerbroek van Replay, donkerblauw met van die soort geverfde/gebleekte strepe -grijs benneton truitje met lange mouwen -bruine koltrui van token ny ofzo -en bruine riem met ster |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Burlingtons - Khaki Dockers D5 - Gebroken wit overhemd BrooksBrothers - Oranje RL polo eroverheen |
![]() |
|
helemaal niks, kom recht van onder de douche, maar in de planning zat hetzelfde jurkje als gisteren, met een zwarte panty, dito g-string en een kort truitje. kzal dat eens rap gaan aanschieten zie.
![]()
|
paars/zwarte oldschool vans
zwart/blauw gestreepte kniesokken lichtblauwe verwassen korte spijkerbroek zwarte riem met rode doodshoofdjes blauw T-shirt met een vaag teken blauw/rood/roze/geel/grijs gestreepte armwarmers grijs met roze ondegtoed....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een witte broek van linnen aan met op mijn rechterkontzak een rode 'Evisu' streep. Dan heb ik een knal roze polo van RL en daaronder een wit shirtje, geloof van Daniel Hechter.. Schoenen zijn wit van dkny en in mn haar prijkt een mooie zonnebril (de zon schijnt..) van gucci..
Dat was 'm.. (ondergoed van RL)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 19:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 21:37 |