Advertentie | |
|
![]() |
|
werk bij de albert heijn en heb wel een paar blunders gemaakt..
- ik heb iets van 48 kaiserbroodjes iets te lang in de oven laten zitten ![]() - toen ik moest vullen reed ik de container met kratten karnemelk en "de molen melk" richting de zuivelafdeling knal ik zo tegen de paal in de winkel op..die kratten viel om ![]() ![]() dat was het wel zon beetje |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ieder ander zou de laan worden uitgestuurd denk ik.M aar toch..zoiets doe je toch ook niet met opzet ![]()
|
ik werkte als serveerster en op mijn eerste dag trok ik al een tafelkleed mee tijdens de brunch, ik haalde koffie door elkaar met melk suiker alcohol enzo
![]()
|
![]() |
ik werkte in een restaurant en een man zat nogal te zeuren dat ie zn eten wel vandaag wilde, toen zei ik: Dan had u gister moeten komen...
Verder in een andere restaurant gooide ik een biertje bij een man in zn nek, omdat de vrouw tegenover hem dr drankje niet aanpakte dus mn dieblad kantelede heel erg... zo in zn nek,,, beetje jammer En ik heb een keer een hele pa pindasaus in de keuken laten vallen, alles zat onder, het was geen kleine pan, maar zn pan van 10 literofzo... beetje jammer Ook een keer gebeurt met soep... Komt trouwens een stuk verder dan pindasaus En ik heb een keer een kassa llade laten vallen... Ook handig En ik had een keer de verkeerde deur dicht gedaan, zodat ik mezelf dus buiten gesloten had van de winkel, moest ik heel drievliet doorlopen om de sleutel te halen, en die mensen maar wachten daar... beetje dom
Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 16:04. |
![]() |
|
*Ik werk in een grote centrale keuken van een verzorgings tehuis en nadat we het eten op borden hebben opgeschept komt een uur later alles weer terug om die borden enz weer schoon te maken...
maar die ouderen die eten zowat niks, al het eten zit er dan nog op, dus gooien wij het in een ton die dan later naar een boederij gaat voor de varkens.. maar nadat die ton dus echt vol zat moest ik hem die dag wegbrengen (naar buiten om de hoek..) maar ik dacht laat ik even rennen (weet ook niet wat me bezielde.. lekker weertje geloof ik) en ja hoor nadat ik stopte keihard knalde die ton naar voren.. en alle aardappelen, groentes, vleessoorten, toetjes, fruit en weet ik veel lag HELEMAAl over die grond heen.. hahaha had ik weer (iedereen kijken..) ik heb eigenlijk heel veel blunders op me werk hahaha, maar dit was de grootste...* |
![]() |
|
Ben vakkenvuller, en moest een container vol Grolsch pijpjes de winkel inrijden.
Ik liep met container tegen een drempel aan. Ach, dacht ik nog, gewoon er overheen drukken. De helft van de kratten bleef staan, de andere helft viel voorover.. ![]() Hetzelfde ook gehad met een pallet vol cola.Mijn collega wilde grappig zijn en eens vol op de rem gaan met de pomptruck. Niet slim ![]()
|
ben ook vakkenvuller.. ik stond een beetje te spiegelen toen ik een grote fles ketchup van de bovenste plank liet vallen. 3 klanten stonden toevallig in de buurt en zaten helemaal onder de ketchup. Ze mochten hun boodschappen gratis meenemen en kregen een bloemetje, dus niks aan de hand eigenlijk.
|
![]() |
- een deel van een dienblad met 6 glazen wijn en 9 glazen fris laten vallen, viel in een plantenpak, dus je zag er niets van
![]() - volle thermoskan koffie laten vallen in (lege) conferentiezaal, ding barste open --> plas koffie en spoor van koffie naar de uitgang van de zaal waar een emmer stond. Die koffievlekken bleven prima zichtbaar ![]() - ook nog lang afwasser geweest, dus aardig wat glas- en aardewerk in meerdere stukjes opgedeeld
|
Verwijderd
|
Vandaag, op mijn werk (niet door mij gelukkig)
kwerk bij een schoonmaak bedrijf en een van de dingen waar "wij" verantwoordelijk voor zijn is vloeronderhoud, en daarmee ook het periodiek aanbrengen van een nieuwe waslaag op linoleum en pvc vloeren. Nu is het zo dat daar altijd een transparante was overheen komt. Nu dacht een groentje dat er groene was op moest.... Dat bestaat dus niet (binnen het bedrijf) en dus heeft die intelligente jongen er maar zeep overheen gekeild. Vandaag dus herstelwerkzaamheden.. Een vloertje waar normaal zo'n 6 uur over wordt gedaan moet helemaal overnieuw gedaan worden + herstel, dus das 10u aan extra werk.....(dure bezigheid, schoonmaken...) |
![]() |
|
![]() |
Daar komtie hoor..
Ik werkTE in een restaurant.. ik liep vrolijk met mn dienblad door het restaurant.. ik kom bij de tafel aan wil het flesje eraf halen.. schuift een ander flesje van het dienblad zoo op de klant!!!!!!!!!!!!!!!! En wat nog het ergste is... op zijn l*l ![]() Echt te erg gewoon.. maar gelukkig pikte hij het goed op en vond het niet erg.. |
![]() |
|
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Werk in een snackbar en moest een milkshake maken en er zat ook een leuke jongen wat te eten en ik keek naar hem en lette niet meer op die milkshake.. en de rest kan je zelf wel verzinnen.
![]() En een i.p.v. 2 hamburgers en 222 aangeslagen. En schoonmaakmiddelen door elkaar gehaald enzo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
haha, jullie hebben allemaal wel leuke blunders
![]() Ik werkte in een café-restaurant en ben eens een keer zo verschrikkelijk ladderzat geweest, de volgende dag moest ik werken. Ik stond achter de bar. Alle glazen die gespoeld moesten worden bleven staan...bier tappen ging me zwaar maar de meeste problemen had ik met het koffiezetapparaat. Op het knopje drukken ging nog makkelijk, maar dan merk je opeens dat alle koffie zomaar op JOUZELF valt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dienblad vol met schone kopjes en schoteltjes laten vallen... Sindsdien hebben we nog maar erg weinig servies
![]() Ik geloof dat er nu nieuwe zijn besteld Biervat verwisselen en dan vergeten iets om te draaien vervolgens alles onder het bier... Het plakt er nog steeds ![]() Ik werk op een camping op de receptie: 's ochtends iemand vertellen dat er genoeg plaats is en dat ie er zo opkan... Hij komt 's avonds aan (Auto vol kinderen, zeurende vrouw en de hele dag gereden...) uhm sorry meneer, we hebben geen plaats meer! Had verkeerde datum in de comp ingevoerd ![]() ![]() Slagboom per ongeluk weer dichtdrukken terwijl de auto er nog net niet helemaal door was ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
sooooo, dit is lol!!! ik heb me dood gelachen hier!! vooral voor die gene die tegen die man zei dat ie gister dan maar had moeten komen....
Ik werk bij verhage. heb wel eens een bord vol eten midden op iemand d'r schoot om gegooid.... EET SMAKELIJK!!! en meneer tegen iemand zeggen terwijl t een vrouw is en dan keihard gaan lachen..ook leuk. en er is al heeeeeeeell vaak iets vergeten bij n bestelling te doen. Dat je dan n magnetron open doet:" he, is er iemand n hamburger vergeten mee te geven?" echt superveel lol!! doeg
|
Verwijderd
|
mja...ach, genoeg. Zal ze niet eens meer allemaal weten. Over mijn vroegere baantje:
-gekoelde artikelen die over datum zijn zoals toetjes ed zocht ik wel eens uit tussend ie nog goed zijn. Dan ze tik ze voor de koeling. Dan heb ik geen zin om een krat oid te pakken om ze mee te nemen naar de afvalbak en stop ze allemaal in mijn armen. Gebeurde meer dan eens dat ik ze liet vallen en er een zooi pakjes openschieten... ![]() -artikelen op de grond laten vallen. Vooral wijn en koolzuurhoudend frisdrank geven een leuk effect ![]() -meneer ipv mevrouw zeggen, of andersom -goeiemorgen ipv goeiemiddag of goeieavond zeggen, of anders. -prettig weekend zeggen als ik eens in de vakantie doordeweeks werkte vast nog veeeeeeeeel meer |
![]() |
|
![]() |
Beetje laat, maar toch, heb ook een leuke.
Ik werk ook in de keuken van een verzorgingstehuis. En nadat al het eten is opgeschept moeten de karren waar het eten in heeft gezeten schoongemaakt worden en ontkalkt met azijn. Had ik er een keer zonnebloemolie in gedaan! Alles kon dus opnieuw. |
![]() |
|
![]() |
Mijn blundertjes in supermarkt
• standaard: vanalles en nog wat laten vallen.. van gebroken sperzieboontjes (welja, ze waren toch al gebroken) tot de duurste wijn... • glasplaatje a €1000,- uit mijn handen laten vallen • we moeten dervingsartikelen in zakken in groentenkratten opbergen, dus ik gooi er een paar pakken melk in en en veel zakken chips. Krat was eigenlijk iets te vol dus ik besloot er in te springen. Iets te laat bedacht ik dat dat niet slim was met melk en het spoot er aan alle kanten uit.. mooie witte broek toen ![]() • geen blunder van mezelf, maar eerder pech: met laden en lossen van vrachtwagen brak de laadklep af.. gevolg: 6 containers bier en frisdrank donderen omlaag.. ![]() • bij de kassa af en toe wat vergeten in te typen bij subtotalen, met als gevolg dat er hele rare bedragen te voorschijn komen ![]() • schrobmachine wel eens gruwelijk hard tegen stellage aangereden met als gevolg dat de vuilwater-slang los raakte. Veel vies water op de vloer en ik dacht dat ik het machien kapot had gereden.. viel dus wel mee later ![]() • laatst moest een mevrouwtje die demonstraties verleende een verlengsnoer hebben. Ik dus verlengsnoer zoeken en uiteindelijk maar een uit het vak pakken. Bleek dat ze een stekkerdoos nodig had. Ook stekkerdoos gepakt uit het vak, bleek dat die weer neit paste. Een andere stekkerdoos gepakt, paste ook al niet! Drie produkten opengemaakt, blijkt dat er gewoon nog een stekkerdoos onder de koeling lag, zodat we alleen de stekker er in hoefden te stoppen. Verder vast nog heel wat, maar dit was al vrij onboeiend te noemen.. ![]()
|
mmm naja ik werk niet meer maar toen ik wrkte (bij de V&D) moest ik met een grote kar vol met allemaal 10-pacs van die MMORE cd's ofzo een heuveltje af, deed ik dus nogal onhandig (kolere ding was zwaar) met de opening van het stomme karretje naar voren zegmaar... Alle duizend cd's vielen er dus uit. Erg leuk maar het was dus halferwege het heuveltje... Ik stond dus met een been die kar vast te houden zodat hij niet van het heuveltje af zou rijden, over de cd's die op de grond lagen zou struikelen en dan voorover zou vallen. Met mn handen zat ik die duizend cd's weer op het karretje te stapelen.. Kwaz blij dat er na een kwartier een behulpzame collega aankwam....
![]()
|
Ik was bezig met een nieuwe indeling voor een segment. En ik zou ff een plaat met schaaltjes wat hoger neerleggen. Dus ik pak die plaat met schaaltjes in ene op, dat ging goed tot ik hem neerlegde. De ene kant bleek niet goed vast te zitten. Daar ging € 48 aan schaaltjes.....
|
Ik heb gewerkt bij een distributiecentrum. Daar reden we rond met palletwagens, met twee lepels erachter van vier meter. Daarop zetten we dan van die winkelkarren, en daar gooi je weer de producten in. Dus ik heel enthousiast een bochtje om een stelling maken, maar wel te krap, met als gevolg dat twee karretjes omvielen.
![]() Gelukkig viel dat nog mee, want een ander ging vol gas door de bocht met vier biercontainers achterop. De hele vloer onder het Heineken, een een putlucht door het magazijn. Dat was wel lache ![]() Verder reed er dan continu een schoonmaakwagentje rond, voor de flessen wijn e.d. ![]()
|
Ik werk dus bij een schoenen winkel...
Enkele blunders: - Ik liep met een hele stapel van n stuk of 6 schoenendozen in mn handen, ik struikel en vervolgens vallen alle dozen op het hoofd van een klant. - Ik en Collega lopen een beetje te kloten , bijna 5 uur , wij denken: ooh de winkel is al gesloten . We beginnen koeiengeluiden te maken en lomp te lachen en hinniken en zo bleef het 10 minuten lang doorgaan toto onze Baas naar boven kwam om ons <lichtelijk geirriteerd> te vertellen dat er nog klanten beneden waren !!! ![]() - Het is (weer) bijna 5 uur. De boven verdieping lijkt leeg te zijn dus mijn collega en ik besluiten tikkertje te gaan doen. We rennen wat , we lachen wat. En als ik aan het rennen ben bots ik tegen een onverwachte klant op...Ik Gil van de schrik , Roep : Aaah Jezus!!! (klant had sandalen , sikje en verwaarloosd haar.-> leek op Jezus.) En ik ren weg. - Het is weer eens leeg op de bovenverdieping en ik en mijn collega besluiten een dansje te verzinnen. Dan gaan we hem uitvoeren ... En plots stond onze baas achter ons... ![]() ![]() |
![]() |
|
ik werk in een winkel voorheen als vakkenvulster en op de slagerij ook weleens. nu achter de kassa.
mijn blunders: ik ging spiegelen en ik had een sopje gepakt en alles schoongemaakt, en zo stond dat sopje er nog dus ik stap op mijn kratje en doe zo een stap naar recht en stap zo in die emmer met mijn voet, en mijn baas die moest dat weer zien natuurlijk die lachte zich rot zo ben ik ook wel eens achterover van het kratje afgedonderd. ging rennen omdat ik snel iets moest pakken, ren ik zo tegen mijn baas op. ging rennen omdat ik snel iets moest pakken vlieg ik zo uit de bocht, en daar lag ik languit. iets te hard met de container rijden en zo ergens keihard tegen aan knallen en zelf met je kop tegen de container klappen. mensen die bijpinnen hun extra gepinde geld vergeten mee tegeven (komt niet vaak voor ![]() niet uit je woorden komt terwijl je iemand oproept door de micrafoon. met een container het magazijn inrijden en dan niet bij het heuveltje opkomen enzo bijna in het wijnvak liggen. kan nog wel even doorgaan maar dan zit ik hier morgen nog dus dat doe ik niet.
|
1, Inplaats van bv 4,05 aanslaan 405.00
2, dvdtjes verkeerd weggezet (konden dus niet zo snel gevonden worden) 3,keihard gestruikeld over een hobbeltje bij de telefoon dingen ik dus bijna op m'n bek 4,m'n prijsstickers kwijtgeraakt 5,het luik naar beneden doen terwijl er nog mensen liepen. enzo nog wel wat dingentjes. ik werk dus bij de bartsmit |
![]() |
|
![]() |
Bij de winkel
Een klant over het hoofd zien....en steeds onbewust negeren. Bij de post Een aangetekende brief laten tekenen door iemand die hem eigenlijk niet mocht tekenen, omdat het persoonlijk was voor iemand anders uit dat huis die voor de rechter moest komen. Een stukje van 11 huizen achtereenvolgens alle post bij de buren bezorgd......... Bij mijn werk in een restaurant Een hele bak met ijscoupes laten vallen, kapot... Mensen die naar de wc gingen en terug naar hun tafeltje liepen gedag zeggen, omdat ik dacht dat ze weg gingen. Van een jongen een liefdesbrief krijgen met een verzoek of ik langs zou komen die avond bij hem, liefs....., terwijl ik gewoon gezellig was tegen die gasten, zoals ik tegen iedere gast ben. (en ik ben ook niet van de verkeerde kant ofzo,) heel genant was dat... Bier aan een man geven, terwijl de vrouw het voor haar zelf had besteld. De biertap vergeten uit te zetten, als ik klaar ben, waardoor het bier door blijft stromen (zo'n automatische tap).. Gasten vertellen advies geven, terwijl later blijkt dat er bepaalde dingen die ik verteld hen helemaal niet zijn die dag.... Vergeten bestellingen van gasten in te voeren.. Een flesje fristi of id. bij de gasten over de tafel omgooien, dan springen ze altijd zo weg (haha), erg genant. Informeren of het gesmaakt heeft, terwijl ze nog moeten beginnen met eten... Ongetwijfeld nog meer dingen, maar ik onthoud alleen de leukste dingen hiervan!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
De Kantine |
blunderen...! Fantôme | 173 | 30-08-2005 23:16 | |
De Kantine |
Blunderssssss!!!! xMelissax | 65 | 29-09-2003 20:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Blunders op werk! M. Arnoldi | 18 | 09-08-2003 09:14 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |