Hi,
Een tijdje geleden poste guitarplayer hier over ayahuasca... die jongen ken ik... hij is 15 en behoorlijk geflipt geweest, voor een week ofzo... maar nu gaat het heel goed met hem, wat heel erg opvalt dat hij heel goed weet hoe hij met z'n lichaam en geest moet omgaan, kan zich heel diep concentreren en als er wat gestress is, blijft hij heel rustig.
Hij heeft die rotzooi, yage ofzoiets met een trema op de e gehad zonder dat hij er spiritueel op voorbereid was, hij doet er heel vaag over en ik hoor als maar dat hij het veel vaker wil gaan doen.
Ik heb hem verteld dat ie moet oppassen, maar hij vond het zo'n positieve ervaring dat hij het vaker wil doen. Hij wil zich aansluiten bij een groepje gebruikers, maar die zeggen dat hij lichamelijk en geestelijk klaar moet zijn (18+ dus

) om mee te gaan doen, maar ze bewonderen z'n enthousiastme.
Ik wil best wel weten wat in hem omgaat, maar de grootste gedeelte van de tijd zit hij heel diep na te denken. En heeft ie geen zin om te vertellen.
Op school gaat het bijzonder goed, hij haalt 8ten en 9ens

En heeft geen moeite meer met leraren, het lijkt net of hij het allemaal van een afstandje bekijkt.
Kan iemand me vertellen, hoe ik met hem moet omgaan en of ik misschien ook een x yage zal nemen? (Grapje of course

)