Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Weet je, ik denk dat die stelling zo gek nog niet is. Ik kan vriendschap en seks/verliefdheid heel moeilijk scheiden. Sowieso ben ik van mening dat als het met iemand van het andere geslacht heel goed klikt, dat je dan ook best een relatie zou kunnen hebben, want vriendschap is de basis van een relatie. Maar goed, ik voel me altijd vrij snel tot iemand aangetrokken als diegene vriendelijk en dan ook nog 'aantrekkelijk' is.
|
![]() |
|
Ik denk dat het zo is dat vrienden maken met van je eigen geslacht voor de meeste mensen een stuk makelijker is dan van het andere geslacht.
Maar ik vind het leuker om vrouwelijke vrienden te hebben dan mannelijke. En dat heeft te maken dat ik het ook gewoon een beetje spanning in zie. Maar de stelling dat het niet mogelijk is is niet waar. Want als de een verliefd is is en het verteld aan de ander kan zij of hij dat gewoon accepteren tewijl jullie niks hebben omdat hij of zijn niks wilt. Het is wel zo bij mij teminste dat ik wel veel denk over hoe het zou zijn om te gaan zoenen of seks te hebben. Maar dat is toch wel een beetje menselijk ben ik nou gewoon een vies mannetje nu ik dat zeg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Er was eens / In den beginne heldine | 4 | 21-09-2006 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |