Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik denk thuis. Het is er niet altijd heel fijn ofzo, maar ik kan er altijd mezelf zijn. Eigenlijk vooral mn eigen kamer is mn haven, daar kan ik altijd ontspannen, afreageren... nouja, dat is gewoon mijn plekje
![]()
||
Citaat:
Ik voel me eigenlijk ook wel overal veilig. Vooral gewoon thuis of bij mensen die ikgoe dken en bij familie, gewoon waar het vertrouwd voelt. |
![]() |
|
Waar en wanneer of met wie ik me het prettigste voel bedoel je?
thuis achter de computer, gamepje spelen in de bus zitten onderweg naar iets voorwaarde allebei de gevallen alleen en ongestoort door anderen.
|
![]() |
Als ik mijn vriend maar in de buurt heb is het goed. Hij denkt er gelukkig ook zo over.
Als ik alleen ben, is thuis plek 1, en mijn voormalig ouderlijk huis 2. Daar ben ik toch ook nog steeds thuis. En bij mijn beste vriendin thuis, zelfs als ze er zelf niet is.
|
In de muziek, wanneer ik deze wereld tijdelijk verlaat meegevoerd op de tonen die er uit mijn boxen of mijn gitaar komen. Mijn gevoelens en gedachten opgeslagen in 3 minuten of meer.
Daar voel ik mij veilig. En bij mijn vriendin Ester (*kus* ![]() Overal waar ik rust vind dus ![]()
|
Bij een lerares op school voel ik me veilig. Ze is een bitch maar toch ben ik graag daar, een soort rust hangt gewoon om haar heen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar wel een supermooi strand (*is heel jaloers*) Ook heel erg jammer dat je niet altijd even op je gemak voelt bij zijn ouders...das echt vervelnd...Bij mn ex was dat ook noit fijn. Veel ruzie enzo... Naja ik zal de (vele) plekken waar ik me goed voel ff opsommen ![]() -Bij Joel natuurlijk (mijn vriend) -Bij goede vriendinnen (Iris, Manon, Lianne, Marielle enz) en goede vrienden (Simon, Claudio, John, Paulo enz) -In het zwembad met de training natuurlijk niet te vergeten.. -Op t strand (In Den-Helder he Wen?Ik woon zelf niet bij een strand wat ik erg jammer vind!)... -Ook zeer cker op mn kamer met mn muziek op... -In bed als ik ga slapen en als ik wakker wordt... -Op de rietplas...(das een heel klein strandje de naam zegt t eigenlijk al meer een plas...) -Hier 8er de pc -Op school en dan vooral met handvaardigheid! -Als ik uitga (niet altijd want der zijn soms meiden die ik ken die ruzie zoeken BAH! Sletjes...) maar als ik met vriendinnen en vrienden aan t dansen en zo ben is t heel leuk! -Bij Joel's pleegouders voel ik me ook goed; ze zijn zorgzaam en geinterresseerd Zo dat waren er wel genoeg d8 ik zo....Zoals ik al zei ik voel me eigenlijk wel op me gemak....Je zou kunnen zeggen dat mijn leven mijn haven is ![]() Ik was gewoon benieuwd naar de plek die jij als je haven ziet.... Het is idd de tekst van Blof....Ik hoorde t liedje op mn werk en d8 jah das een mooi zin....Dit is mijn haven.....Ik nadenken wat mijn haven is en daarna was ik heel benieuwd naar die van jullie ![]()
|
![]() |
Ik voel me altijd wel prettig wanneer ik door de natuur fiets of loop. Gewoon in mijn eentje niemand om je heen. Als ik van school naar huis fiets is er altijd een route waar je lekker rustig kunt fietsen waarbij je eigenlijk niemand tegen komt. Dat is denk ik mijn haven.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet precies wat ze bedoelen maar ik denk dat ze gewoon de plek waar jij je veilig voelt en je het fijn vindt bedoelen, voor mij de vrijdagavond-het-tweede-uur-judogroep en op een bepaald toernooi waar ik vaak help.
Daa voel ik me echt goed en ik vind het altijd super jammer als ik weg moet... |
![]() |
|
![]() |
M'n eigen slaapkamer.
De plek achter m'n computer, in het donker, met alleen een klein leeslampje op het toetsenbord, altijd 25 graden (op zolder), en m'n radio naast me met Bruce Springsteen aan (sinds een week). Als ik in Zwitserland in de tent lig, op camping Madulain. En als ik na weken in het buitenland weer door m'n eigen stad loop. (Hoewel dat de laatste tijd wat minder is. Ik ben hier immers ook een buitenlander.) En bepaalde (Duitse) treinen... ![]() Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 20:54. |
![]() |
|
Thanxx voor alle reply's!
Het valt me op dat veel mensen hun haven zien als een plek waar ze lekker alleen zijn en kunnen doen en laten wat ze willen...Das ook wel mijn haven... Nogmaals bedankt voor alle stukkies!
||
Citaat:
|
bijna nergens.
soms bij een goede vriendin van me die mijn moeder zou kunnen zijn soms buiten tussen de akkers soms als ik in bed lig maar niet echt vaak eigenlijk
||
Citaat:
Sterkte! *knuff*
|
Verwijderd
|
Ik weet niet. Mijn kamer is op zich wel mijn 'thuisbasis' ofzo, maar soms voel ik me daar ook een beetje in opgesloten. Het fijnste is eigenlijk als ik ergens buiten tussen de weilanden loop en ik in alle richtingen ver kan kijken. Of als ik ergens in de bergen en het bos loop (met vakantie). Dan vind ik echt totale rust
![]() |
![]() |
|
![]() |
op mijn eigen kamer voel ik me het meest veilig.. niet gewoon ons huis als geheel...
![]() dus waar = op mn eigen kamertje wanneer = als ik met mensen ECHT kan praten |
![]() |
|
De wereld is mijn haven en het uizicht op de toekomst in mijn anker. Mijn compas staat in de richting waarheen ik ga. Elke tegenslag, die me uit mijn koers probeert te drukken probeer ik te accepteren waarna ik weer mijn eigen koers ga volgen.
|
![]() |
|
|