Advertentie | |
|
![]() |
|
Oneens, dit geld misschien voor sommigen maar niet voor iedereen, en zelf heb ik het idee dat veel mensen zich juist zo normaal mogelijk kleden omdat ze bang zijn dat mensen andere raar naar hun zullen kijken.
Zelf kleed ik me zoals ik dat wil, zoals ik dat leuk vind, bij welke groep ik hoor zou ik niet kunnen zeggen, ik lijk op een beetje van alles, maar dat interesseert me ook weinig omdat ik niet echt die behoefte heb om echt ergens 'bij een bepaalde groep te horen', ik doe gewoon wat ik leuk vind PUNT Ik filosofeer er ook niet echt over waar ik bijhoor, je kunt een zak knikkers met 621 verschillende kleuren wel sorteren op rood geel blauw paars oranje groen bruin, maar het blijven toch verschillende kleuren met soms twijfelachtige gevallen... Verder doe ik dit ook niet vanwege zeker-/onzekerheid omdat het me vrij weinig interesseert of ik nou wel of niet erg opval (en nee echt zo opvallend zie ik er ook weer niet uit) Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 01:21. |
![]() |
|
ik denk dat dat helemaal aan de persoon ligt... sommige mensen vinden het egt leuk de andere doet het omdat hij zoals jij zegt hyperonzeker is en ergens bij wil horen het ligt er allemaal aan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |