Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 14:06
lief mutsje
lief mutsje is offline
Ben jij en/of je vriend(in) romantisch?? En zo ja.... wat is het meest romantische wat je overkomen is?
Het lijkt namelijk wel alsof iedereen in mijn omgeving een hele romantische vriend heeft en mijn vriend een of andere lompe boer is........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 14:23
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 25-03-2003 @ 15:06:
Ben jij en/of je vriend(in) romantisch?? En zo ja.... wat is het meest romantische wat je overkomen is?
Het lijkt namelijk wel alsof iedereen in mijn omgeving een hele romantische vriend heeft en mijn vriend een of andere lompe boer is........
wees gerust...
mijn ex was SUPER ON-romantisch
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:24
Lord D!M
Lord D!M is offline
Romantiek

Oud 25-03-2003, 15:07
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
hele kamer vol met waxinelichtjes...muziekje op....enzo

onverw8 voor de deur staan ( tringgggg (telefoon) -met bart- -heej - -doe de deur ns open joh!- ) met n bos rode rozen omdat we toen 9 maand hadden

hijs is heus wel superlief
Oud 25-03-2003, 15:24
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Mijn vriend is echt niet romantisch en daar baal ik soms echt zwaar van. Ik zelf wel, ik heb een keertje de trap van beneden naar boven volgezet met kaartjes met om de 3 treden een klein cadeautje..en dan m'n hele kamer vol met kaartjes en rozenblaadjes op m'n bed Hij vond het wel super lief
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:06
Gothic
Gothic is offline
Ik ben zelf niet echt iemand die iets romantisch inbrengt in de relatie . Maar ik hou er zelf wel heel erg van, als je die films op tv ziet (ja die zijn niet echt, weet ik ) dan wil ik dat ook best. Ik hou heel erg van mooie plekjes in de natuur/bos. Kweet niet, misschien zijn we nog te jongen om zulke dingen te doen, pas als je echt in een sleur zit en wanhopig iets nieuws wil... Tja, kweet niet. Ik mis het iig niet
Oud 25-03-2003, 16:07
Verwijderd
euhm ik wil wel eens iets romantisch meemaken ja

maar mijn vriend houd daar jammer genoeg nie van..

achja dan maak ik romantiek maar niet mee in mijn leven.. kan 't ook nie helpe
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:26
Fly_away
Fly_away is offline
Ja, zal ik ook wel eens willen meemaken.
Op valentijnsdag stond 's ochtends vroeg de vriend van een vriendin van me verkleed in een konijnenpak bij haar op de stoep: In één hand een bosje wortels, in de andere een bos rozen. Zo lief, het idee dat hij in dat debiele pak in de tram heeft gezeten alleen al.

Maar zij moest hem niet meer, begon spontaan te huilen, en legde 'subtiel' uit dat ze het wou uitmaken.

Zo'n actie doet hij dus ook nooit meer, en ZO sterven dat soort jongens uit.
Oud 25-03-2003, 16:33
DEChengst
DEChengst is offline
Ik ben absoluut niet romantisch. Ik ben daar veel te saai, serieus en fantasieloos voor.
Oud 25-03-2003, 16:39
Verwijderd
Als 't lijkt of jouw vriendinnen romatischere vriendjes hebben dan jij, dan komt dat waarschijnlijk doordat zij alleen de leuke dingen over hun vriendjes vertellen.

Afgezien van twee extreem lieve brieven doet mijn vriend niets dat uitgesproken romantisch is. Wel heel veel lieve kleine dingetjes, wat ik eigenlijk veel belangrijker vind...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:51
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2003 @ 17:39:
Als 't lijkt of jouw vriendinnen romatischere vriendjes hebben dan jij, dan komt dat waarschijnlijk doordat zij alleen de leuke dingen over hun vriendjes vertellen.

Afgezien van twee extreem lieve brieven doet mijn vriend niets dat uitgesproken romantisch is. Wel heel veel lieve kleine dingetjes, wat ik eigenlijk veel belangrijker vind...
My thoughts exactly
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:53
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
Fly_away schreef op 25-03-2003 @ 17:26:

Maar zij moest hem niet meer, begon spontaan te huilen, en legde 'subtiel' uit dat ze het wou uitmaken.

Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:29
sweet dreams
sweet dreams is offline
ik heb liever gewoon lieve woordjes, dan allemaal kaarsjes..
gewoon veel liever
Oud 26-03-2003, 14:00
Verwijderd
mijn vriend is niet erg romantisch maar gewoon lief..hij is niet echt orgineel...hij 'verrast' me met dingen die ik al vboor hem heb gedaan zeg maar.. maar t gebaar is lief..en hijs zelf heel lief dusse..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:57
Verwijderd
ik ben zelf wel romantisch, maar mijn vriend niet maar ik zie dingen wat hij voor mij allemaal doet maar als zijn manier van romantisch zijn
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:39
Piccola
Piccola is offline
Toen we 2 maanden samen waren nam ie me mee op een mini cruise en zijn we voor 3 dagen naar Engeland geweest
En ik heb nu toetsweek en was de hele tijd vet gestresst.. Toen stond ie gisteravond onverwachts voor de deur met een roos en een doos chocola om me succes te wensen voor deze week
En we waren een tijdje terug een weekend alleen thuis bij hem.. Toen had ie een mooie film gehuurd, overal kaarsjes neergezet en heeft ie voor me gekookt en later allemaal lekkere hapjes gemaakt
En hij heeft me een keer een liefdesbrief geschreven!

Jah, ik vind m'n vriend zeker wel romantisch Ikzelf ben het iets minder.. Ik doe meer lieve dingen zeggen en lieve smsjes sturen enzo i.p.v. cadeautjes geven en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:42
Fly_away
Fly_away is offline
Citaat:
Piccola schreef op 26-03-2003 @ 18:39:
Toen we 2 maanden samen waren nam ie me mee op een mini cruise en zijn we voor 3 dagen naar Engeland geweest
En ik heb nu toetsweek en was de hele tijd vet gestresst.. Toen stond ie gisteravond onverwachts voor de deur met een roos en een doos chocola om me succes te wensen voor deze week
En we waren een tijdje terug een weekend alleen thuis bij hem.. Toen had ie een mooie film gehuurd, overal kaarsjes neergezet en heeft ie voor me gekookt en later allemaal lekkere hapjes gemaakt

Jah, ik vind m'n vriend zeker wel romantisch Ikzelf ben het iets minder.. Ik doe meer lieve dingen zeggen en lieve smsjes sturen enzo i.p.v. cadeautjes geven en dat soort dingen.
wauw, lieve vriend
Oud 26-03-2003, 18:31
Verwijderd
Ik ben wel romantisch Alleen nooit echt de gelegenheid om het te laten merken/ ben ik te verlegen voor.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:

geweldig
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:38
Bambino
Bambino is offline
Hij belt me vaak op alleen maar om te zeggen 'ik hou van je'!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:54
steentje
steentje is offline
mijn vriend is romantisch...ik nie echt eigenlijk....zou zo nie weten wat t meest romantische is...
Oud 27-03-2003, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Bambino schreef op 26-03-2003 @ 19:38:
Hij belt me vaak op alleen maar om te zeggen 'ik hou van je'!
Dat vind ik van die kansloze dingen : \
"hallo?"
-"Ja ik wilde even zeggen dat ik van je hou. Doei!"

oid : \
verder ben ik overgeromantiseerd (ofzo?)
das niet koel meer
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 13:51
sinsere
sinsere is offline
Mijn vriend is niet bepaald romantisch .. en daardoor zakt dat bij mij ook een beetje weg, omdat ik zoiets heb van ja ik ben steeds de enige die iets romantisch verzint

Maar lief isie wel .. hij is er altijd voor me, zegt lieve dingen en troost me als ik het nodig heb. En de cadeautjes zoekt ie wel goed uit, die passen echt bij me.

Dus echt klagen mag ik niet, denk ik zo. Maar een beetje romantiek zou geen kwaad kunnen, hehe.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 14:48
SuperS
SuperS is offline
Citaat:

Oud 29-03-2003, 17:14
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend is veel romantischer dan ik, zo lief.
2 jaar terug vierde ik voor het eerst mn verjaardag met mn vriend erbij zeg maar. Hij was de avond voor mijn verjaardag nog bij mij geweest, maar had een gek smoesje dat ie eerder naar huis moest. Toen had ik zo iets van: " Uuuh, jah, het zal wel..."
Ik ben die avond toen maar vroeg naar bed gegaan. Om 12 uur 's nachts kwam mn moeder mn kamer binnengelopen en zei dat er telefoon was. Ik besefte nog niet echt dat ik al jarig was, ik was tenslotte pas net wakker.
Ik nam de telefoon op. Toen bleek dat mn vriend te zijn! Hij zong voor me en zei dat ik in de garage moest gaan kijken. Daar stond mijn cadeau. Ik vond het kei lief, maar zei dat ik wel ging kijken als we hadden opgehangen, want ik wilde nog wel ff met hem aan de lijn blijven. Mn vriend kreeg het een beetje benauwd en dwong me zowat naar de garage te gaan. Haha, dus deed ik dat maar.
Kom ik in de garage... staat mijn vriend daar met een heel groot cadeau!! Dat vond ik zo lief en zo romantisch! Zucht....
Oud 29-03-2003, 17:38
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 29-03-2003 @ 18:14:
Mijn vriend is veel romantischer dan ik, zo lief.
2 jaar terug vierde ik voor het eerst mn verjaardag met mn vriend erbij zeg maar. Hij was de avond voor mijn verjaardag nog bij mij geweest, maar had een gek smoesje dat ie eerder naar huis moest. Toen had ik zo iets van: " Uuuh, jah, het zal wel..."
Ik ben die avond toen maar vroeg naar bed gegaan. Om 12 uur 's nachts kwam mn moeder mn kamer binnengelopen en zei dat er telefoon was. Ik besefte nog niet echt dat ik al jarig was, ik was tenslotte pas net wakker.
Ik nam de telefoon op. Toen bleek dat mn vriend te zijn! Hij zong voor me en zei dat ik in de garage moest gaan kijken. Daar stond mijn cadeau. Ik vond het kei lief, maar zei dat ik wel ging kijken als we hadden opgehangen, want ik wilde nog wel ff met hem aan de lijn blijven. Mn vriend kreeg het een beetje benauwd en dwong me zowat naar de garage te gaan. Haha, dus deed ik dat maar.
Kom ik in de garage... staat mijn vriend daar met een heel groot cadeau!! Dat vond ik zo lief en zo romantisch! Zucht....
Ahh wat lief!!! ik wou dat ik zo'n romantische vriend had. k baal er soms echt van. Zoals de topicstarter al zei t lijkt net of mn vriend een lompe boer is. Zucht...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:41
Loezzel
Loezzel is offline
En toch, lompe boeren kunnen soms ook heel lief zijn
Oud 29-03-2003, 19:18
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
SuperS schreef op 29-03-2003 @ 15:48:
Jah zo reageer ik ook elke keer weer
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 29-03-2003 @ 18:38:
Ahh wat lief!!! ik wou dat ik zo'n romantische vriend had. k baal er soms echt van. Zoals de topicstarter al zei t lijkt net of mn vriend een lompe boer is. Zucht...
nou een lompe boer is ook nogal wat... maar 't is nie ech leuk nee.. als je weet dat je 't nooit van je leven mee zal maken... kan erover meeprate
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten