Advertentie | |
|
![]() |
|
Kauw je het vaak?
redelijk Hoe vaak is dat? na het middageten 2, na het avondeten 2 Welk merk heb je meestal met welke smaak? geen voorkeur, als het maar lekker is Waarom eet je het, verslaving, imponeren (kan natuurlijk), om iets in je mond te hebben (nee mensen, niet doordenken) of...? minder vieze smaak Waar laat je het, zoek je een prullebak of spuug je het gewoon uit waar je zin hebt? prullenbak, soms op de grond of onder de tafel op school Erger je je eraan als andere mensen kauwgom kauwen (smakkend meestal)? mijn vader kan echt alleen maar smakken en dat is vies ![]() |
![]() |
|
![]() Paar vraagjes over jullie en kauwgom: Kauw je het vaak? heel vaak Hoe vaak is dat? zo'n ehh 8 per dag? Welk merk heb je meestal met welke smaak? ongezonde bubblicious als ik zin in bellen heb, meestal stimorol of sportlife Waarom eet je het, verslaving, imponeren (kan natuurlijk), om iets in je mond te hebben (nee mensen, niet doordenken) of...? verslaving en iets in mond hebben en het voelt fris Waar laat je het, zoek je een prullebak of spuug je het gewoon uit waar je zin hebt? ik zoek een prullenbak of doe het in een papiertke Erger je je eraan als andere mensen kauwgom kauwen (smakkend meestal)? ja, onopvallend is okee Whow, wat een overbodige vragen allemaal, beantwoord maar als je er zin in hebt. ![]()
|
![]() |
|
|