Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 17:45
sinsere
sinsere is offline
Ga gitaar leren spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2003, 17:46
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
bazfall schreef op 22-03-2003 @ 18:05:
Wat nou als je je computer wegstopt..je hoeft hem niet direct uit het raam te gooien ofzo.
Haal er een of ander dingetje uit, dat ie het niet meer doet, en verberg dat ergens.

Dan wordt je wel gedwongen om iets anders te doen.
Ik kan heus wel stoppen met computeren. Ik heb tot vanmiddag 3 uur niet gecomputerd. Maar ik stond daar maar in mijn kamer. Ik ging zitten, weer staan, tv aan, niets op tv, tv uit. Zo ging het door? Wat moet ik dan!

En Milk: Wat moet ik dan ondernemen? Ik vind niets leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:14
tuttebel
tuttebel is offline
maar ga in elk geval eens naar buiten!
neem je lunch mee naar een park, en ga dat dan daar opeten, voer de eendjes, ga je familie opzoeken, ga foto's maken, ga een film maken, ga lezen..er zijn zoveel dingen..
Oud 22-03-2003, 19:26
NVIP
NVIP is offline
Ik vind je een fascinerend figuur, aangezien niks jou schijnt te fascineren en je blijkbaar ook nog vrede hebt met het leven.

Misschien is werken toch wel een idee, ik had een vriend die niets, maar dan ook echt niets moest hebben van werken...
Zelfs hij ( wat ik me niet kon voorstellen ) heeft nu plezier in zijn werk.. Het kan voldoening geven

Dus ga je huisdieren fokken of ga aardbeien plukken
Oud 22-03-2003, 20:00
the tourist
the tourist is offline
Ga nog meer stelling-topics op de kantine openen

Ga een sport zoeken die je leuk vind,
leer jezelf een muziekinstrument bespelen,
ga lezen over veel verschillende onderwerpen (misschien vind je dan iets wat je erg interesseert),
zoek een bijbaantje
ga een boek schrijven

enz enz. Er is toch wel iets dat je leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef op 22-03-2003 @ 18:46:
Ik kan heus wel stoppen met computeren. Ik heb tot vanmiddag 3 uur niet gecomputerd. Maar ik stond daar maar in mijn kamer. Ik ging zitten, weer staan, tv aan, niets op tv, tv uit. Zo ging het door? Wat moet ik dan!

En Milk: Wat moet ik dan ondernemen? Ik vind niets leuk!
je vind niets leuk omdat je in zo een loop bent geraakt, je KAN NIKS MEE RLEUK VINDEN.

Gewoon ff 'schijt' denken en gewoon wat fucking doen, ookal ga je wandelen ofzo in het park, of een jointje roken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 10:30
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 21-03-2003 @ 19:21:
Datgene wat jij moet vinden is motivatie.

Justem!!
Volgens my moet je naar Alaska ofzow, en dan moet je btw bij reizen niet denken aan hotels, mijn oom en tante doen dat ook, die gaan trekken met een groep en komen thuis met de mooiste foto's. Ds ga mar naar n flink koud land, kan je ff afkoelen, en als je dan thuis ben wil je heeeel graag dat iemand een deken om je heel slaat!! Dan hebbie contact (wheter you like it or not, t zal je egt goed doen, ik ben ook nie zo'n sociaal monster, maar ieder1 heeft wel es behoefte aan contact, t hoort bij de mens) Volgens my wíl je geen antwoord, je denkt dat dr nix is voor jou. Ik wil nie zeggen dat je zeurt (mayb doe je t wel n btje) maar andere mensen kunnen nie voor jou regelen wat je moet doen.

Volgens my moet je gewoon IETS doen, maakt nie uit wat. NEEM gewoon die baan, of je t nou leuk vin of nie. GA gewoon op reis. Neem voor mijn part een andere studie. Als je nix leuk vind, moet je gewoon iets doen wat je het minst-irri vind of het minst-vervelend. Volgens my zit je gewoon in n dipje. Doe iets, maakt nie uit wat. Dan verveel je je ook nie zo. Neem n baan, doe n andere studie (of heb ik dat al gezegd) Naja, doe gewoon wat. Als ik dit zo lees word ik dr zelluf ook n btje moedeloos van. Ga idd schrijven en verder met die gedichten en er is nix mis met 8ter de comp zitten hoor, doe gewoon van allez en nog wat. ZOek een extreme hobby. Ga koken of voor mijn part parachute springen.
Het punt is gewoon dat je allelei dingen doet. Je schrijft al, je zit al 8ter de comp, je doet al 1 studie en je wilt wel n baantje. Doe allerlei verschillende dingen 1 uurtje per week, wnat volgnes my ga jij als je iets leuk vind dat meteen doen en vaak en dan ben je dr snel zat van. Ga bijvoorbeld 1 uur per week zwemmen, ga op zaterdag werken in een plantenzaak, blokker-achtig iets of vor mijn part n supermarkt. Ga naar buit. Ga idd fietsen zoals je al zei, ga VERSCHILLENDE dingen doen, word t leven ook wat leuker van. En ga iets plannen, een reis ofzow, een relaxed vakantie. Voor mijn part ga je naar n derde werleld land toe. Die mensen kunnnen jou hulp wel gebruiken!! Ga iets doen voor n goed doel.

Eigenlijk maakt t niet uit wat je gaat doen en t maakt ook nie uit of je t leuk vind of nie, je moet gewoon IETS doen. Al koop je alleen maar n lot van de loterij, dn heb je al wat gedaan.

Hou me en ieder1 hiero ff op de hoogte, vink wel leuk om te horen of je nog iets gedaan hebt uiteindelijk.

P.S. Je kunt natuurlijk ook gewoon van Groningen naar Limburg gaan fietsen ofzow en dan weer trug (tenzij je int midden van het land word)

DOE IETS, MAAKT NIET UIT WAT!

Liefs van Sara.
Oud 23-03-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 23-03-2003 @ 11:30:

DOE IETS, MAAKT NIET UIT WAT!

Precies.
En hoe weet je van sommige dingen van tevoren al dat je ze niet leuk vindt? Soms moet je iets ervaren voordat je weet hoe het echt is. Je bent volgens mij ontzettend verzadigd terwijl dat helemaal niet hoeft. Het is makkelijker alles af te wijzen dan iets te ondernemen. Maar blijven zeuren helpt niet. Het is een vervelend gevoel, maar de enige die er wat tegen kan doen, is, ja helaas misschien, jijzelf.
En ik vraag me af of je wel echt gelukkig bent van binnen.. want volgens mij maakt het dan niet uit wat je doet, dan is alles wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 14:41
elledc
elledc is offline
Je weet niet wat je mist.
Of misschien is het omdat er zoveel dingen te doen zijn, dat je niet meer weet wat te kiezen, het overrompelt je als het ware en dan maar evengoed niks. Zo ervaar ik het bij mezelf!
Ik heb veel disinteresse in dingen maar dat neemt niet weg dat ik wel heel vaak dingen WIL ondernemen om weg te zijn uit de sleur.
"Ik vind niets leuk" zeg je, dan denk ik niet dat je echt gelukkig bent vanbinnen zoals je beweert. Moest je echt gelukkig zijn zou je juist wél de interesse hebben en de drijfveer om dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:41
Orsino*
Orsino* is offline
Pf, als je nog geeneens kon verzinnen om iets met fotografie te gaan doen, heb je ook erg je best gedaan. Dat staat ongeveer in elk cursusboekje.
Je moet het ook wel willen he?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:04
BCR
BCR is offline
Stop met je studie en begin aan een die je wel interessant vindt!
Oud 25-03-2003, 19:55
Boef
Boef is offline
eey

Je zegt dat je wel piano wil spelen, maar dat het niet kan. Waarom ga je dan geen arcordeon spelen. Lijkt er een beetje op (toch?). En misschien kan je in plaats van computeren gaan gameboyen ofzo (weet ik veel). Noem is een paar dingen die je wel intressant lijken, waar je iets mee zou willen doen, maar nog niet weet wat. kunnen we je zo mayB helpen....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:02
Verwijderd
Hij vindt gewoon niks leuk. Dus hoe kunnen buitenstaanders em ooit helpen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:11
hi
hi is offline
1. He je kan in iedergeval op je pc + bijbehorend beeldscherm stampen (tijdverdrijf)
2. Als je toch zat ben van het nixen ga autorijden (zeg nie dat je dat nie leuk vin)
3. Ga met anderen mensen die ook in weinig plezier hebben geen contact maken
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:13
Boef
Boef is offline
Citaat:
Milk schreef op 25-03-2003 @ 21:02:
Hij vindt gewoon niks leuk. Dus hoe kunnen buitenstaanders em ooit helpen.
'k probeer't als een uitdaging te zien... (Denk'k)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten