Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
damn SYL heerscht echt wel zwaaaar
ik vond zimmershole beetje tegenvallen.. op dynamo waren ze vetter.. het geluid stond NOGAL zacht.. en devintownsendband hou ik niet zo van.. maar was opzich ook best om aan te horen
|
damn dat concert was echt TE bruut!
Zimmers Hole, nog niet eerder live gezien dus khad flink gelachen met die show ![]() Devin Townsend Band, dit was echt geweldig.. vooral het instrumentale gedeelte, dat was ff uber genot. Devin beheerst zijn gitaar. SYL, dit was gewoon heerlijk beukende chaos. En de drumzooi van Gene blijft me verbazen, die knaap heerst. En uiteraard een mooie afsluiter: All Hail the New Flesh ![]() Et viel me ook op dat de liederen van alle bands afwisselend waren, maw niet alleen nieuwe zooi.. alhoewel bij SYL wel enigzins, maar ach.. En de rest van de dag lekker aan de pilsner gezeten in het zonnetje, hehe
|
hehe zeg dat wel
pils in de zon :hb: ff verslagje c/pen gisteren middag, eerst ff pils gedronken @ testement, daarna gegeten in eindhoven, toen richting tilbuirg gegaan en een beetje t metaltuig gevolgd. Eenmaal aangekomen shit opgehangen, munten gehaald (DUUR! GRMBL) Zaaltje ingelopen, nog best wat ruimte, had namelijk gehoord dat et was uitverkocht ofzo, maargoed. Zimmershole, wat een hilarische shit, heershc! gast beetje van alles over tussen door ijlen, echt madness muziek, alle soorten een beetje doorelkaar, allemaal bier uitdelen en shit, lijken verkjrachting en ga zo maar door Daarna devin townsned band, was echt bruut, even de bruutste solo nr;s van devin kwamen even voorbij, gelukkig speelde hij ook nog ff "deep peace", enigste nadeel was dattie in t midden van t nr begon, maargoed hiij begon wel met de bruutste solo dus dan mag t wel. Daarna nog wat nieuwere nr's en wat oudere die ik niet kende. Toen dus wachten op SYL hehe was echt bruut, overal uithangborden voor Gene, echt heerschend. gasten kwamen op, begonnen wat van de nieuwe plaat te raggen geloof ik, en t bangfestijn was begonnen. Toen geloof ik oh my fucking god, S.Y.L., en beetje de rest van city en de nieuwste plaat. En geloof ik afgesloten met "all hail the new flesh" Was iig een bruut optreden. wrecked neck nu later
|
![]() |
zimmershole UBERHEERSCH!!! zown iets doms en grappigs hek lang nie gezien even een cover van king diamond om 'm es lekker af te zeiken met zn neppiemel en zn extreem ranzige dikke kont met string en geen kleding vanachter spoot ie wat glazen vol met bier en mensen nat met water...echt extreem vet
toen devin townsend band...OOOOOOOH gigantisch mooi hij speelde zo een heel mooi liedje van nieuwe cd en toen zei ik zo damn nu moet die da ene nummer spelen van terria en BAM het allervetste nummer van terria überkippevel en extreem genieten whoo...toen nog een extreem mooi solo...hehe staat zown meid naast mij te gillen "GEWELDIG" kzo uh?? zei "DAMN HIJS ZO GIGANTISCH GEWELDIG NIET NORMAAL GOED AAAAAH" was wel vet toen strapping young lad WHOHOHOHOHO extreeeeem VET damn extreem goed alle liedjes lomp hard mee gezongen en heel erg staan genieten van de chaos en van devin en van gene en whooooooooo damn echt het vetste concert van het jaar week nu al 100% zeker als iets dit gaat overtreffen is het echt zo vet dak flauw ga vallen ofzo hehe korte samenvattig : UBERUBERUBERUBERHEERSCH! |
![]() |
|
ff noavroagen aan mn collega's
"I think it would be, yeah. It would be natural progression, cause that's the way it's going any way now. It's not really planned or anything, it's just the way things are happening. We're all good players and killer musicians. We want to be taken a bit more seriously down the road, especially when things slow down with Strapping Young Lad, we want to take Zimmers Hole to the next level, and we'd have to get a little more serious with it. But it is natural progresion, you can tell by the songs we wrote towards the end of Legion Of Flames. If we keep writing songs like 'Death To The Dodgers Of Soap', we'll have an okay future I think. " Ik had nog even nagevraagd, Zimmershole gaat dus wat meer serieuze muziek maken, en SYL gaat iig een lange tijd on hold, omdat Devin zelf wat meer aandacht wil besteden aan zn eigen band
||
Citaat:
![]() die gekke Devin toch
|
|