![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Klink als psychisch ja..
ga je eens vingeren waar hij bij is.. als je dan er aan gewend bent om je open te stellen en ultiem bloot te geven waar hij bij is wen je daar aan en krijgt hij het misschien ook voor elkaar. Helpt misschien ook om het niet te hard te willen.. Als je denkt dat je moet komen bij hem dan lukt dat misschien daarom niet. Ben je met je zelf bezig voel je je aan niemand verplicht om perse te komen en dan lukt het juist wel.
||
![]() |
Citaat:
Als we het samen doen dan lukt het ook helemaal! ![]() Maar vanaf het moment dat hij het alleen doet, gaat het niet helemaal! Ben ik abnormaal of zo? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat kan ik nu doen? Ik zou zo graag eens samen met hem klaarkomen! of toch eens door hem klaarkomen!
|
![]() |
Zoals gezegd, er is een befcursus, hieronder is er een thread daarover. Even zoeken.
En verder zul jij hem moeten africhten. Terwijl hij bezig is, geef je hem steeds aanwijzingen. Waar en hoe op welk moment. Doe het voor, op zijn vingertop. Of vinger je zelf, terwijl hij kijkt. Als hij een vinger ter controle in je houdt, kan hij de spieren voelen trekken en je natter voelen worden. Dan weet hij dus dat wat je op dat moment doet, goed is. Laat dan hem het doen. En beffen is makkelijker dan vingeren.
|
![]() |
Ik denk dat je hem gewoon helemaal moet uitleggen hoe en wat... Als hij de juiste plek vinden kan is dat al heel wat. Maar hoe heb je het het liefst? Hard of zacht? Vinger in je vagina of niet? Nat of droog? Rondjes of misschien gewoon wrijven? Afwisseling of niet? Ik denk dat elk meisje anders is, dus jij moet hem helemaal uitleggen hoe jij in elkaar zit. Duurt even, maar dan heb je ook wat!
Lynn |
![]() |
|
![]() |
hey, ik heb ook een btje hetzelfde 'probleem' (is eigenlijk meer een luxeprobleem he!?
![]() Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een btje 'eng' om in zijn bijzijn mezelf te bevredigen (zeg je tegen hem: wacht, ik zal het ff voordoen of begin je zomaar met vingeren!? ![]() Suc6 iig! Greetz Guesst |
![]() |
|
![]() |
ik dacht precies hetzelfde!! Dat k het ook niet zou kunnen bij mn freundje! Maar goed, het is wel degelijk gebeurd!
![]() Hoe? Nou, het klinkt een beetje sneu, maar je moet ff aan iets anders denken... ff in je gedachte aan iets onwijs geils denken, een fantasie ofzow. Ik denk altijd aan hoe het zou zijn om het met nog twee vrouwen te doen en dat zie ik dan helemaal voor me en dan word ik nog geiler en dat is net dat kleine zetje wat je dan nog nodig hebt (en natuurlijk JOUW lekkere gozer die je heerlijk aant beffen is ofzow ![]() ![]() *anyway, we dwalen af* Je moet je helemaal afzonderen, in een soort trance raken ofzowiets (tjeeez het klinkt wel heel achterlijk) maar bij mij werkt het (nog steeds) ![]() Suc6 meissy! ~Me~
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Gesloten topics op Seksualiteit Verwijderd | 17 | 02-11-2014 13:07 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen lukt niet! kipje_18 | 34 | 10-10-2006 20:44 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
Beffen geil? Pleuntje | 130 | 04-01-2004 21:06 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Op het randje fietsen sofie3 | 157 | 11-11-2002 20:45 |