Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 10:41
zoetje
zoetje is offline
Wat ik nie ga zeggen komt mss heel stom over, maar ik zit er wel mee!
Wanneer ik seks heb met mijn vriend, of wanneer hij me beft of vingert; dan kan ik nooit helemaal klaarkomen.
Ik wordt wel opgewonden,.......... maar het echte hoogtepunt blijft altijd uit!
Ik zit daar wel mee; voel me schuldig tenopzichte van hem!
Wanneer ik echter mezelf bevredig kom ik wel goed klaar!
Wat moet ik doen, want ik word er radeloos door en ben bang dat mijn vriend mij dit kwalijk gaat nemen, alhoewel hij zegt dat hij dat niet doet!
Oud 26-03-2003, 10:58
poesiefox
poesiefox is offline
Als je het zelf doet lukt het wel? Dan is het toch geen probleem? Hij leert het heus nog wel eens, het is best moeilijk hoor, een meisje laten klaarkomen.

Er is een thread hierover, met een perfecte cursus beffen. Maandje terug, geloof ik. Laat hem die maar eens goed bestuderen.
Oud 26-03-2003, 11:12
zoetje
zoetje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-03-2003 @ 11:58:
Als je het zelf doet lukt het wel? Dan is het toch geen probleem? Hij leert het heus nog wel eens, het is best moeilijk hoor, een meisje laten klaarkomen.

Er is een thread hierover, met een perfecte cursus beffen. Maandje terug, geloof ik. Laat hem die maar eens goed bestuderen.

Maar mijn vorige vriendjes konden het ook niet!
Wat kan de reden zijn dat het niet lukt?
Oud 26-03-2003, 11:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
zoetje schreef op 26-03-2003 @ 12:12:
Maar mijn vorige vriendjes konden het ook niet!
Wat kan de reden zijn dat het niet lukt?
Die van mij kon het ook niet meteen hoor. Kun je het wel of niet tijdens een vrijpartij, dus als je vriend erbij is? Of kun je alleen in je eentje klaarkomen? Dan is het gewoon psychisch.
Oud 26-03-2003, 11:17
SounD
SounD is offline
Klink als psychisch ja..

ga je eens vingeren waar hij bij is..

als je dan er aan gewend bent om je open te stellen en ultiem bloot te geven waar hij bij is wen je daar aan en krijgt hij het misschien ook voor elkaar.

Helpt misschien ook om het niet te hard te willen..
Als je denkt dat je moet komen bij hem dan lukt dat misschien daarom niet.
Ben je met je zelf bezig voel je je aan niemand verplicht om perse te komen en dan lukt het juist wel.
Oud 26-03-2003, 11:31
zoetje
zoetje is offline
Citaat:
SounD schreef op 26-03-2003 @ 12:17:
Klink als psychisch ja..

ga je eens vingeren waar hij bij is..

als je dan er aan gewend bent om je open te stellen en ultiem bloot te geven waar hij bij is wen je daar aan en krijgt hij het misschien ook voor elkaar.

Helpt misschien ook om het niet te hard te willen..
Als je denkt dat je moet komen bij hem dan lukt dat misschien daarom niet.
Ben je met je zelf bezig voel je je aan niemand verplicht om perse te komen en dan lukt het juist wel.

Als we het samen doen dan lukt het ook helemaal!

Maar vanaf het moment dat hij het alleen doet, gaat het niet helemaal!
Ben ik abnormaal of zo?
Oud 26-03-2003, 11:35
sofie3
sofie3 is offline
Klaarkomen is vaak een kwestie van de juiste druk op de juiste plaats, de juiste snelheid, de juiste sfeer, en alles daarbij ook nog eens op het juiste moment... logisch dus dat je sneller bij jezelf lukt!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:36
zoetje
zoetje is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 26-03-2003 @ 12:35:
Klaarkomen is vaak een kwestie van de juiste druk op de juiste plaats, de juiste snelheid, de juiste sfeer, en alles daarbij ook nog eens op het juiste moment... logisch dus dat je sneller bij jezelf lukt!

Wat kan ik nu doen?
Ik zou zo graag eens samen met hem klaarkomen! of toch eens door hem klaarkomen!
Oud 26-03-2003, 11:43
poesiefox
poesiefox is offline
Zoals gezegd, er is een befcursus, hieronder is er een thread daarover. Even zoeken.

En verder zul jij hem moeten africhten. Terwijl hij bezig is, geef je hem steeds aanwijzingen. Waar en hoe op welk moment. Doe het voor, op zijn vingertop. Of vinger je zelf, terwijl hij kijkt. Als hij een vinger ter controle in je houdt, kan hij de spieren voelen trekken en je natter voelen worden. Dan weet hij dus dat wat je op dat moment doet, goed is. Laat dan hem het doen.

En beffen is makkelijker dan vingeren.
Oud 26-03-2003, 16:46
zoetje
zoetje is offline
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Oud 26-03-2003, 17:39
Brooklynn
Brooklynn is offline
Ik denk dat je hem gewoon helemaal moet uitleggen hoe en wat... Als hij de juiste plek vinden kan is dat al heel wat. Maar hoe heb je het het liefst? Hard of zacht? Vinger in je vagina of niet? Nat of droog? Rondjes of misschien gewoon wrijven? Afwisseling of niet? Ik denk dat elk meisje anders is, dus jij moet hem helemaal uitleggen hoe jij in elkaar zit. Duurt even, maar dan heb je ook wat!

Lynn
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:13
guesst
guesst is offline
hey, ik heb ook een btje hetzelfde 'probleem' (is eigenlijk meer een luxeprobleem he!? )..Maargoed, als ik het bij mezelf doe lukt het me ook, maar als mijn vriend het doet kom ik ook net niet klaar..hij weet me erg opgewonden te krijgen maar hét magische gevoel wat ik zelf kan krijgen lukt het niet op de 1 of andere manier.

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een btje 'eng' om in zijn bijzijn mezelf te bevredigen (zeg je tegen hem: wacht, ik zal het ff voordoen of begin je zomaar met vingeren!? )...Maargoed, zal het maar eens proberen..Verder denk ik dat het belangrijk is relaxed te blijven (ook al niet), geniet van de sex op zich en focus jezelf niet teveel op het klaarkomen..

Suc6 iig!

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:30
KaNeeL
KaNeeL is offline
ik dacht precies hetzelfde!! Dat k het ook niet zou kunnen bij mn freundje! Maar goed, het is wel degelijk gebeurd!

Hoe?
Nou, het klinkt een beetje sneu, maar je moet ff aan iets anders denken... ff in je gedachte aan iets onwijs geils denken, een fantasie ofzow. Ik denk altijd aan hoe het zou zijn om het met nog twee vrouwen te doen en dat zie ik dan helemaal voor me en dan word ik nog geiler en dat is net dat kleine zetje wat je dan nog nodig hebt (en natuurlijk JOUW lekkere gozer die je heerlijk aant beffen is ofzow )

*anyway, we dwalen af*

Je moet je helemaal afzonderen, in een soort trance raken ofzowiets (tjeeez het klinkt wel heel achterlijk) maar bij mij werkt het (nog steeds)

Suc6 meissy!

~Me~
Oud 26-03-2003, 20:42
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Toch ns vragen hoe het bij mn vriendin zit..

Regels voor berichten