Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
idd, ik heb t idee dat onze medeforummer een beetje met zijn hoofd in een pc spelletje zit! wake up this is the real life! amerika had ten eerste nooit in irak moeten komen, het is laf van ze om sadam zonder echt goede reden aan te vallen! die massa vernietigings wapens....Muhaha amerika zelf heeft de kracht om de hele wereld 24(!) keer te vernietigen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ff ter verduidelijking, die amerikanen zijn behoorlijk getraind in 'urban warfare' , de special forces dan, die trainen daar heel vaak op.. tuurlijk, er komen ook amerikanen om, niet zo gek ook...maar qua 'killratio' is het toch 2 á 3 irakezen tegen 1 US marine, schat ik.. maar ja, dat gaat natuurlijk niet op als ze net doen of ze burgers zijn en op het laatste moment nog FF die AK onder hun jurkje vandaan halen en iedereen neermaaien ![]() ik snap eigenlijk niet waarom ze dat doen, die gasten daar zijn gek van 'eer' , maar op die manier heb je geen eer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 20:53. |
![]() |
|
OMG!! jullie spelen idd teveel games, dachten jullie dat het zo makkelijk was om van irakezen te gaan winnen?
Als Amerika kernwapens gaat gebruiken gaat er een WOIII uitbreken o.a. tussen VS en Rusland, China Nogmaals: 1 kogel van dat geroeste AK is even dodelijk als die newhi-tech m4's van de amerikanen.. en niet denken dat het een spel is, dus je wordt geraakt en je hebt 60 hp nog, nee.. Jullie zitten hier veilig thuis, horen alleen de goede nieuws over de oorlog maaar als je het zelf meemaakt is de werkelijkheid heel anders. Alles draait om PROPAGANDA bij de amerikanen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de filmgekken - Black Hawk Down ![]() zoiets krijg je dan, alleen tegen beter getrainde troepen, oftewel een enorme klotebende ![]() maar ja, kijk naar de cijfers van toen , 19 amerikanen omgekomen van de 110 die er zaten, maar de somaliers waren er 500 tot 1000 kwijt ![]() met 'zware verliezen' hebben de VS het al over 5 man, en niet over 100en, en als je die stad niet persé nodig hebt, kun je ze idd net zo goed vermijden, bespaart je toch weer wat soldaatjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja, die situatie is er niet, dus gaat het ffkes lastiger.. ![]() En hou AUB is op over dat PROPAGANDA gezeik, oke? ik vind dat zon gelul, propaganda dit propaganda dat, hoe weet jij nou weer wat propaganda is en wat niet???? je bent er toch niet bij??? wie weet doen ze het echt zo netjes als we soms horen, maarneeee , das propaganda.... ![]() op die manier kun je net zo goed in een grot gaan wonen, omdat je ALLES wel als propaganda kan afschrijven Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 20:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die raketten raken gebouwen, geen individuele soldaten, en in een straat tot straatgevecht zijn het gewoon vuurgevechten tussen amerikanen en irakezen, en met eerlijk bedoel ik gewoon op mekaar schieten.. maar NIET net doen of je je overgeeft, en op het laatste moment, als die amerikaan ff ze wapen laat zaken, hem de volle lading geven |
![]() |
||
Citaat:
Geweer tegen geweer is eerlijk ja, maar niet als vantevoren de hoofdstad van één van de geweerbezitters in puin is gelegd. Alles is eerlijk in oorlog. 'T gaat erom wie 't creatiefst is. Amerika met gelijke middelen tegemoed treden kan nou eenmaal niet, en volgens jouw redenering moet je je dan maar overgeven? Mooie strateeg ben jij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zei, dat het HEEEEEL ZWAK is en dat er TOTAAL GEEN EER aan vastzit, als je DOET alsof je je overgeeft, met het idee zo dicht mogelijk in de buurt van die amerikaan te komen, die jou allang heeft kunnen neerschieten, maar die jou witte vlag accepteert, en je een eerlijke kans geeft te blijven leven, op zon moment neer te schieten en eer is voor die landen iets heel belangrijks, voor het geval je dat niet wist |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en nog willekeurig 10 spreekwoorden.
|
![]() |
he delta -one,
jij hebt t steeds over eer, hadden amerikanen ook enkele eer toen ze die abom gooide in wo2? iemand aanvallen omdat hij jou anders kan aanvallen; niet echt eerbiedig... of met 'daisy-cutters' 'leger-doelen' met de grond gelijk maken. echte mensen met eer die amerikanen ![]()
|
Dit is anders,
Een witte vlag = niet schieten / overgeven Burger = niet schieten dit zijn regels in oorlog voeren, en die worden nu zwaar gebroken, het is laf (de amerikanen zijn ook laf) maar op een andere manier, Stel: je bent een soldaat, je ziet een groep irakezen met een witte vlag zwaaien, je loopt naar hen toe om hen te controleren, dan openen zij het vuur op jou. Dit is dus het LAFSTE wat er kan zijn (behalve een kernbom dan) Je kan je beschermen tegen bommen (luchtalarm gaat af je schuilt) maar dit is gewoon.................triest.
|
omg DeltaOne, eer eer eer.... het is OORLOG jonge, daar draait het om WIE ER WINT.....!!!!
Om een oorlog te winnen moet je vechten, als de tegenstander sterker is gebruik je de 'laffe' manier.... Eer bij de amerikanen? haha lol, zelfs een veteraan zei:" alles wat je ziet op tv met die stoere soldaten en tanks zijn allemaal in werkelijkheid niks en ook echt NIKS" Jij delta one denkt dat het echt makkelijk is om een tegenstander neer te knallen met een Kogelvrij vest, Kogelvroij helm, Beter GUNS, beter TANKS, Apaches, f-16's, Black-Hawks, b-52's en noem maar op. NAtuurlijk gaan dan de irakezen ( met een roestige AK, gekleed zoals jij en ik ) de guirella oorlog voeren.. en dat is sllim ook van hun. En nogmaals, de VS staat op een verassing te wachten, en dat merk je wel over een paar dagen of morgen als ze in Bagdad komen.! Sadam Hoessijn gaat alles inzetten Wat ie heeft, en dat is niet mis. tip: speel minder DeltaForce of whatever. FPS ( first person shooters ) , ga liever op een schietverening zoals ik.
|
LOL als ik dit lees.....
Amerika redt het nooit in Bagdad imo..... Ze kunnen hun hele leven in een betonnen oefenstadje hun Hi tech nightscope ultraviosion blablablabal geweertjes kunnen schieten... In een echte oorlog heb je daar niks aan Het enigste wat ze aan die snufjes hebben is dat ze in slow motion Hi Res terug kunnen zien hoe hun mannen aan gort geknald worden..... Die Speciale republikeinse garde gaat gewoon een Guerilla oorlog voeren en daar is NIET van te winnen...... 10 SRG in burger met roestige ak 74's schieten vanuit een hotel op de Amerikanen, die veel te voorzichtig te werk gaan om "casualties' te vermijden. De ameriken duiken weg, vragen artillerie op dat hotel of een airstrike... Het hotel wordt platgebombardeerd... de amerikanen vervolgen hun weg. Ondertussen zijn die 10 man naar een ander gebouwtje gegaan en knallen weer op die Amerikanen etc... etc... Je kan trainen wat je wilt.... je redt het echt niet.... Dus kom niet stoer doen met je navy seals en Delta force en paratroopers en shit.... Die gasten heb je geen hol aan in dat soort situaties....
||
Citaat:
Grote vraag: Waarom valt Bush Irak aan zonder redenen en zonder toestemming van de VN? Vragenlijst van BUSH zeker: Straaljagers? ja Schepen? ja Soldaten? ja Tanks? ja Helikopters? ja REDEN? nee
||
Citaat:
![]() ![]()
|
weet ik
![]() Wat ik hier allemaal lees is te stupide voor woorden Amerikanen met nachtkijkers en dingen waarmee ze door muren kijken. - De instrumenten waarmee Amerikanen door muren kijken heetten Bazooka's, alleen die mogen ze niet gebruiken vanwege het risico op burgerslachtoffers... Al die termen als Navy Seals, Delta Force, SAS, BBE etc... - Joepie, geweldig als er een kaping is, een boot doorzocht moet worden of een vliegveld ingenomen moet worden. Een miljoenenstad is een ander verhaal.... *wenst soms dat counter strike nooit was uitgevonden*
||
Citaat:
NEE, t is niet triest imo! Dit heet Guerilla Warfare ofzo! die amerikanen en britten en al dat andere gespuis komen irak zonder reden binnen vallen, en dan gaan ze verwachten dat de irakies zodra ze amerikanen zien als makke ammetjes naar ze toe lopen en zich over geven! kom op man! De VS gaat heel erge verliezen lijden, en Terrecht!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik speel geen spelletjes, heb wel wat beters te doen, ok? ten tweede ben ik zelf bezig met solliciteren voor het leger, dus rot op met het gezeik dat ik een of andere computernerd ben.. en NEE, ik ben niet gefrustreerd, ben best wel kalm, maar ik word gewoon doodmoe van jou ![]() |
![]() |
|
www.americanarmy.com
voor diegene die oorlog als vermaak zien EN kunnen we nu weer on-topic gaan? Waar halen die speciale elitetroepen hun wapens vandaan? Waarover beschikken ze?
||
Citaat:
![]() Military branches: Army, Republican Guard, Navy, Air Force, Air Defense Force, Border Guard Force, Fedayeen Saddam Military manpower - military age: 18 years of age (2002 est.) Military manpower - availability: males age 15-49: 6,135,847 (2002 est.) Military manpower - fit for military service: males age 15-49: 3,430,819 (2002 est.) Military manpower - reaching military age annually: males: 274,035 (2002 est.) Military expenditures - dollar figure: $1.3 billion (FY00) op nu.nl staat: totaal irakeze mankracht: 350.000 tot 450.000 manschappen REPUBLIKEINSE GARDE (RG): 50.000 SPECIALE REPUBLIKEINSE GARDE (SRG): 20.000 soldaten SPECIALE VEILIGHEIDS ORGANISATIE : 2000 SADDAMS MARTELAREN : 20.000 baghdad maps zo zit het leger van irak in elkaar. je kan alles echt haarfijn bekijken. tel alles maar na hier ook nog: WINNING IN THE DESERT II TACTICS, TECHNIQUES AND PROCEDURES FOR MANEUVER COMMANDERS the crucial moment Baghdad Approach Could Be Most Difficult
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar amerikaanse tanks (m1a2 abrams) kunnen 4 kilometer ver schieten, ds laten we zeggen: vanaf 3 á 2 kilometer kunnen ze een t72 makkelijk uitschakelen. een t72 moet op ik meen 1200 meter of minder zijn om door dat pantser van die Abrams heen te schieten. even wat nummers: - tanksnelheid door terrein is +/- 40 kilometer per uur. - abrams kan elke 10 seconden schot afvuren; praktisch altijd raak. hoeveel tanks moet irak meer hebben? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Saddams troepen verrassen ?
Ik weiger te geloven dat als Amerikaanse troepen gewoon rond Bagdad zich inburgeren en dan gewoon de stad te isoleren dat die troepen nog veel gaan uitmaken ! Het is wel zo dat moest Amerika wel bagdad invallen dat de troepen van Saddam een verzet kunnengeven ... maar wees er maar zeker van zo snel zullen ze bagdad city niet aanvallen hoor !
||
![]() |
Citaat:
vast geen nederlander?laat me raden,maroc? ![]() ![]() En ja ze kunnen even verrassen. Maar nog even ,en dan pakken we die al foute figuren met hun grote mond. hahahaha wat zal ik een feest vieren, laat me niet lachen joh. Een atoombommetje erop. Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 14:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Theorie...!!! In de woestijn of op de heide is dat prachtig. In een miljoenenstad waar je alles verdekt op kan stellen is het anders, trouwens die amerikanen rijden echt niet met 100 Abrams Bagdad binnen, het is geen Red Alert Tank Rush!!!
|
![]() |
|
|